AndroidHealthClinic

Lafaard valt meisje aan

• Topic Starter Topic Starter
Te vaak gezien hoe politie, leraars, aanspreken van ouders tot niks leidt. NIKS.
En het lijden van een kind, zeker mijn eigen dochter, kan ik niet verteren.
De jongen zou van mijn klap geen schade ondervinden. Gewoon even pijn doen, want dergelijke jongens, zeker in hun bende, luisteren echt naar niks anders meer.

Tuurlijk zou ik veel liever deze jongen eens one on one, persoonlijk aanspreken en hem uitleggen dat dit echt niet kan, maar dat werkt echt niet bij dergelijke jongens.

Ik ben het een keer met je eens :)

No offence.

no offence maar ik denk dat hij echt geen 20x170 squat.

meen je dat laatste?
Je dochter is net mishandeld, krijgt dan een kus en mist vervolgens de komende 8 jaar een vader in de buurt? Straf je zo niet tegelijkertijd ook de verkeerde?

Zou denk ik op dat moment niet meer helder na kunnen denken.alleen handelen.

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Beetje kort door de bocht.
Snap de reacties wel op wat ik zeg.
Maar gaat hem op dat moment met emotie gewoon niet worden.
Weet niet of je kids heb, maar als je dat voor je eigen ogen bij 1 van je kids zie gebeuren, wat doe je dan?
Ik heb 3 kinderen, ik zou ingrijpen, maar het zwart voor mijn ogen worden en me niet als een volwassene gedragen tegenover 2 kinderen, ook al werd ze al 1,5 jaar gepest (weet hoe het is, ben zelf vroeger ook een tijd gepest), zal me niet gebeuren.

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Ok dus jij heb 2 kids, en als je ziet dat dit bij 1 van je kids gebeurd. (hoop het nooit voor je!!)
Kan jij je koppie erbij houden, geen emotie, correct handelen even praten, politie erbij.
En verder met het dagelijkse leven?
Het zijn kinderen gast, jij bent een vent van 35, denk effe na.

Te vaak gezien hoe politie, leraars, aanspreken van ouders tot niks leidt. NIKS.
De jongen zou van mijn klap geen schade ondervinden. Gewoon even pijn doen, want dergelijke jongens, zeker in hun bende, luisteren echt naar niks anders meer.

Tuurlijk zou ik veel liever deze jongen eens one on one, persoonlijk aanspreken en hem uitleggen dat dit echt niet kan, maar dat werkt echt niet bij dergelijke jongens.

Dacht dat jij van een hele andere aanpak was Yasmine. Jij had toch vaak kort door de bocht gezegd 'begrip' voor jongeren die dit soort domme dingen doen ?

Ik heb 3 kinderen, ik zou ingrijpen, maar het zwart voor mijn ogen worden en me niet als een volwassene gedragen tegenover 2 kinderen, ook al werd ze al 1,5 jaar gepest (weet hoe het is, ben zelf vroeger ook een tijd gepest), zal me niet gebeuren.

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Het zijn kinderen gast, jij bent een vent van 35, denk effe na.

Het zijn kinderen ja, en als ze elkaar een beetje pesten als kinderen, boeiend.
Maar dit zijn gewoon doordachte volwassen acties.
Ik ben ook 17 geweest en echt geen lieverdje!
Maar dit zou niet eens in me hoofd voorrbij zijn gekomen.
Als je handelt als een volwassene kan een reactie als een volwassen verwachten.

En kinderen?Oud jong man vrouw wie wat waar.
Niet aan me kind zitten!Niet om stoer te doen,misschien zelfs een zwakte van me!
Maar je bent van mij!En goed ook!

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Mensen hoeven het echt niet met me eens te zijn hier!
maar vraag me wel af, zeker diegene met kinderen, hebben jullie dat filmpje wel gezien?

Nogmaals:

Het neemt nu echt onfrisse vormen aan met die digitale klopjacht. Kom op zeg, dit is een puistekop met veel te veel bravoure. Meer is het niet! Het is toch potjandorie geen oorlogsmisdadiger? Ik vind dat die " helden " die op internet oproepen tot geweld ook maar eens door de officier van justitie moeten worden beoordeeld ... Hoe dubbel kan je zijn qua moraal? Wel schande roepen dat er in die 5e colonne groeperingen nog steeds eerwraak plaatsvindt, maar zelf wel van de daken lopen tetteren dat zo'n nietsbeduidend pestkopje eens keihard fysiek moet worden aangepakt!

Dacht dat jij van een hele andere aanpak was Yasmine. Jij had toch vaak kort door de bocht gezegd 'begrip' voor jongeren die dit soort domme dingen doen ?

yasmine is van de harde aanpak, het is een harde jongen met veel vechtsport ervaring die er niet voor terug deinst om mensen aan te pakken.

ik zou m helemaal de t*fus in slaan. ik mag dat. ben nog 18 muahaha (geestelijk 17 dus t mag)

Ik begrijp waar deze onzin van deze jonge vandaag komt: groepsdruk en stoer willen doen, maar niet man genoeg zijn om een jongen aan te pakken. Dat neemt niet weg dat mijn dochter dan slachtoffer zou zijn van dergelijk gedrag en ik dit dus moet stoppen. Daar de ouders, vrienden, school, politie, niks doet;
Ik heb het in mijn naaste omgeving meerdere malen meegemaakt.

ik zou hem dus ook niet aanpakken om hem te doen bloeden of zo. Hem gewoon effe duidelijk maken dat dergelijke actie tegen mijn dochter een bepaald gevolg heeft. Namelijk wat pijn, zonder permanente schade.

ER is GEEN alternatief, geloof me vrij.
Wie denkt dat even met de ouders gaan praten veel zal uithalen is zeer naïef.

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

Nogmaals:

Het neemt nu echt onfrisse vormen aan met die digitale klopjacht. Kom op zeg, dit is een puistekop met veel te veel bravoure. Meer is het niet! Het is toch potjandorie geen oorlogsmisdadiger? Ik vind dat die " helden " die op internet oproepen tot geweld ook maar eens door de officier van justitie moeten worden beoordeeld ... Hoe dubbel kan je zijn qua moraal? Wel schande roepen dat er in die 5e colonne groeperingen nog steeds eerwraak plaatsvindt, maar zelf wel van de daken lopen tetteren dat zo'n nietsbeduidend pestkopje eens keihard fysiek moet worden aangepakt!

Er sprake van een digitale klopjacht, wat in dit geval wat overdreven is. Dat geef ik toe. Daarom dat ik het ook tot mezelf betrok en zei wat ik zou doen moest ik de vader van dit meisje zijn.
Dat een andere bende deze jongen in elkaar timmert, is al even erg.
Nogmaals, de jongen hoeft echt niet lam geslagen te worden; Een soort pedagogische tik, wat bij dergelijke jongens, in onze HUIDIGE samenleving het enige is wat werkt.

Het zijn kinderen ja, en als ze elkaar een beetje pesten als kinderen, boeiend.
Maar dit zijn gewoon doordachte volwassen acties.
Ik ben ook 17 geweest en echt geen lieverdje!
Maar dit zou niet eens in me hoofd voorrbij zijn gekomen.
Als je handelt als een volwassene kan een reactie als een volwassen verwachten.

En kinderen?Oud jong man vrouw wie wat waar.
Niet aan me kind zitten!Niet om stoer te doen,misschien zelfs een zwakte van me!
Maar je bent van mij!En goed ook!

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Mensen hoeven het echt niet met me eens te zijn hier!
maar vraag me wel af, zeker diegene met kinderen, hebben jullie dat filmpje wel gezien?

Nee ik reageer blind op een onderwerp, zonder het eerst te hebben gelezen, wat denk jij dan? :rolleyes:

Bij mij komt ook niemand aan mijn kinderen en zal alles voor ze over hebben en mijn leven geven voor ze mocht dat nodig zijn. Maar iemand van 15 die denkt dat hij een gangstertje is doodslaan voor dit? Het is niet dat ze nu in coma ligt in het ziekenhuis he?
Als jij echt geen lieverdje bent geweest zal je ook vast met geweld te maken hebben gehad. Als jij destijds door de vader van iemand het ziekenhuis in geslagen zou worden, omdat je zijn zoon geslagen had, zou je dat dan nu ook normaal vinden?

Volwassen aktie --> volwassen reactie. Hersenen van een 15 jarige zijn nog niet eens volledig ontwikkeld, dus die denken ook niet volwassen.

• Topic Starter Topic Starter
Specialpaint "hardcore opa" hoe zou jij dit aanpakken als dit bij een van jou dochters gebeurde, wat zou je dan doen ?

Hoe zou jij dit aanpakken, als vader van dit meisje?

wat je ook doet, heeft toch geen nut als ze door de hele school/klasgroep gepest wordt. Ja die ene jongen die je bedreigt zal haar wss niet meer fysiek pijn doen, maar de psychologische schade van uitgesloten, uitgekakt en op neergekeken worden door een gigantische groep is stukken erger en stop je daar niet mee.

Als jij destijds door de vader van iemand het ziekenhuis in geslagen zou worden, omdat je zijn zoon geslagen had, zou je dat dan nu ook normaal vinden?

Ja, alsof een sterker iemand op een zwakker iemand zijn zin maar mag doen

Volwassen aktie --> volwassen reactie. Hersenen van een 15 jarige zijn nog niet eens volledig ontwikkeld, dus die denken ook niet volwassen.

Neen, gewoon aktie --> reactie

wat je ook doet, heeft toch geen nut als ze door de hele school/klasgroep gepest wordt. Ja die ene jongen die je bedreigt zal haar wss niet meer fysiek pijn doen, maar de psychologische schade van uitgesloten, uitgekakt en op neergekeken worden door een gigantische groep is stukken erger en stop je daar niet mee.

De groep die haar nu pijn doet, is echt niet de groep waartoe ze wil behoren. En die groep wil dat blijkbaar ook niet. Bemiddeling om dus vriendjes te worden helpt echt niet. Ze wordt NIET geslagen en uitgesloten door haar eigen vriendenkring.

Terug
Naar boven