Bij ons moest je de pester de pl**ris inslaan wil je dat ie nooit meer bij je in de buurt kwam en als ie je zag, dat ie keihard begon weg te rennen.
Good old times.![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij ons moest je de pester de pl**ris inslaan wil je dat ie nooit meer bij je in de buurt kwam en als ie je zag, dat ie keihard begon weg te rennen.
Good old times.![]()
Wtf...
Ik ben geen persoon met losse handen maar als ik dit op straat zou zien gebeuren zou er toch echt wel iets knappen denk ik.
En die Nederlandse meiden maar lekker achter die buitenlandertjes aanlopen!
fl**ker toch op.
Wat moet iedereen met dat adres en al die gegevens? Het is een 15 jarige die iets heel ergs doet, maar zelfs een kinderverkrachter wordt niet zo erg tentoongesteld in de (social) media.

Doe toch normaal man idioot, echt iets voor een 20 jarige die net is uitgepuberd om zoiets te roepen. Lees deze post eens terug als je in de toekomst het geluk mag ervaren dat je zelf een kind hebt.
Wat is er op tegen als de ouders in kwestie voor zouden zijn volgens jou?

Wat is het nut hiervan? Ik heb hem maar gereport zodat de mods het voor jou kunnen verwijderen.
Persoonlijke info die soms niet eens klopt...puur om zijn epenis te laten groeien..
Wat een t*ring hond zeg handen jeuken
en dit mag ik posten toch en anders verwijder ik direct ;p
Dit! Sommige mensen sporen echt niet hier.Wat moet iedereen met dat adres en al die gegevens? Het is een 15 jarige die iets heel ergs doet, maar zelfs een kinderverkrachter wordt niet zo erg tentoongesteld in de (social) media.
Geen NAW-gegevens plaatsen! Ook geen gegevens plaatsen van personen die verder niks te maken hebben met hetgeen is voorgevallen.
Kan je toch moeilijk over oordelen met het beetje info dat je erover krijgt?Ik hoor heel veel mensen zeggen dat de kerel een tik geven niks zal oplossen, maar ik heb al meerdere malen gevraagd wat dan volgens hen een goed alternatief is, en dan blijft het heel stil.
Als je bij dat filmpje ook vond dat hij best een goeie traptechniek heeft, zijn we voor elkaar gemaaktGelukkig ben ik niet de enigste die dit ziet
enigste reden dat dit topic is gestart...

Denk dat hij zich vooral in slaap gehuild heeft de laatste nachten en zijn mammie en pappie mist. Zo'n kerels zijn meestal 1 op 1 echte schatjes, ziet er me ook weer zo ééntje uit

Twee dingen waarvoor Nederland zich diep moet schamen.
1. Het filmen van mishandelingen en omstanders die erom lachen.
2. Het aantal zwakzinnige reacties (ook hier) van mensen die tot vergelding oproepen van de dader.
Heel die zwakzinnige reacties en dat filmen van die mishandelaars zorgt er wel voor dat die daders niet met een taakstraf van 10 uur er van af komen.