XXL Nutrition

Lafaard valt meisje aan

Wtf...

Ik ben geen persoon met losse handen maar als ik dit op straat zou zien gebeuren zou er toch echt wel iets knappen denk ik.

Zekerweten man. Als ik zoiets alleen al op een filmpje zie gaan m'n handen jeuken. Die jongens zijn nog een paar koppen groter dan haar ook. Lafbekken.

idioot dat je bent dat adres is helemaal niet eens van hem.

Would bang his mom, of is dat zijn zus, idk idc :roflol:

287542_200361636691528_7248093_o.jpg

En die Nederlandse meiden maar lekker achter die buitenlandertjes aanlopen!

fl**ker toch op.

Wat moet iedereen met dat adres en al die gegevens? Het is een 15 jarige die iets heel ergs doet, maar zelfs een kinderverkrachter wordt niet zo erg tentoongesteld in de (social) media.

:roflol:

Wat is er op tegen als de ouders in kwestie voor zouden zijn volgens jou?
Doe toch normaal man idioot, echt iets voor een 20 jarige die net is uitgepuberd om zoiets te roepen. Lees deze post eens terug als je in de toekomst het geluk mag ervaren dat je zelf een kind hebt.
Laat dit soort discussies aub aan de volwassenen over, terug naar je technisch lego jij. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 07:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:30 ----------

Persoonlijke info die soms niet eens klopt...puur om zijn epenis te laten groeien..

Wat een t*ring hond zeg handen jeuken
en dit mag ik posten toch en anders verwijder ik direct ;p
Wat is het nut hiervan? Ik heb hem maar gereport zodat de mods het voor jou kunnen verwijderen. :thumbup:

---------- Toegevoegd om 07:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:31 ----------

Wat moet iedereen met dat adres en al die gegevens? Het is een 15 jarige die iets heel ergs doet, maar zelfs een kinderverkrachter wordt niet zo erg tentoongesteld in de (social) media.
Dit! Sommige mensen sporen echt niet hier.

Geen NAW-gegevens plaatsen! Ook geen gegevens plaatsen van personen die verder niks te maken hebben met hetgeen is voorgevallen.

Ik hoor heel veel mensen zeggen dat de kerel een tik geven niks zal oplossen, maar ik heb al meerdere malen gevraagd wat dan volgens hen een goed alternatief is, en dan blijft het heel stil.
Kan je toch moeilijk over oordelen met het beetje info dat je erover krijgt?

Als hij bijvoorbeeld opgroeit in een gezin met te weinig regels, gebeurt het vroeg of laat opnieuw. Of hij nu 'zwaar' gestraft wordt of niet, want structureel verandert er niets aan zijn situatie. Of grijpt de school te laat in bij zo'n pestgevallen zoals sommige artikels zeggen? Als je moeilijke pubers te lang laat begaan, gebeuren zo'n dingen gewoon en heeft de school ook een aandeel daarin. Om maar enkele dingen op te noemen. Hij mag echt wel gestraft worden, maar laat professionals die situatie maar uitspitten en oordelen over wat moet volgen.

Doe vooral door met hem online viseren en facebookgroepjes oprichten. Het laatste wat je wil is dat zo'n 15-jarig ventje een outcast wordt en het gevoel heeft dat heel de wereld tegen hem is. Dan kunnen er pas echte ongelukken gebeuren.
Gelukkig ben ik niet de enigste die dit ziet :)
enigste reden dat dit topic is gestart...
Als je bij dat filmpje ook vond dat hij best een goeie traptechniek heeft, zijn we voor elkaar gemaakt ;)
Omdat t allemaal k*tkindjes zijn.

Hijs wel swag
Denk dat hij zich vooral in slaap gehuild heeft de laatste nachten en zijn mammie en pappie mist. Zo'n kerels zijn meestal 1 op 1 echte schatjes, ziet er me ook weer zo ééntje uit :D

Twee dingen waarvoor Nederland zich diep moet schamen.

1. Het filmen van mishandelingen en omstanders die erom lachen.
2. Het aantal zwakzinnige reacties (ook hier) van mensen die tot vergelding oproepen van de dader.

• Topic Starter Topic Starter
Twee dingen waarvoor Nederland zich diep moet schamen.

1. Het filmen van mishandelingen en omstanders die erom lachen.
2. Het aantal zwakzinnige reacties (ook hier) van mensen die tot vergelding oproepen van de dader.

Heel die zwakzinnige reacties en dat filmen van die mishandelaars zorgt er wel voor dat die daders niet met een taakstraf van 10 uur er van af komen.

Heel die zwakzinnige reacties en dat filmen van die mishandelaars zorgt er wel voor dat die daders niet met een taakstraf van 10 uur er van af komen.

Zal wel maar dat is geen excuus om haat te zaaien. Echt, als je de reacties soms leest hier. Man man man ... Diep triest dat er nog best een aantal instemmen met de dader wat aan te doen.

Terug
Naar boven