MuscleMeat

Lafaard valt meisje aan

Op zich he, als we puur kijken naar wat hij heeft gedaan valt het best mee, kbedoel pootje haken enso deden we allemaal wel toch.

Dit is gewoon heel vervelend kwaai-jongens gedrag, maar meer dan dat lijkt het in eerste instantie ook niet. Tenzij het meisje stelselmatig wordt gepest door die groep (of hem) natuurlijk. Het feit dat zijn vriendjes hem ervan overtuigde dat het genoeg was zegt mij dat het niets stelselmatig is.

Ondanks alles verdient hij gewoon een straf die ervoor zorgt dat hij zoiets nooit meer flikt, maar om die jongen nu te gaan bedreigen gaat ook weer wat ver.

Als dat meisje op haar buik legt trap'tie wel vies dat valt niet mee wat mij betreft.

Kwaai jongens gedrag, stoerdoenerij, bewijzen tegenover ze vriendjes. Eerst jutten ze hem op en daarna vinden ze het genoeg geweest.

Lekker wat basis opvoeding opdoen 6 maanden op een soort tuchtschool. Geen stoepen vegen of rommel oprapen.

Wel grappig hoe goed te voorspellen valt wie welke mening heeft :)

Behalve Chrisje, die loopt gewoon al heel het topic olie op het vuur te gooien.

Haha, ja, dat ook wel weer. Tenzij de familie of vrienden erbij kwamen. Dan was het pesten vaak ook
gelijk gedaan. Want bij ons kende iedereen iedereen nog en je wist dat gewoon alles gevolgen had.

vreemde buurt waar jij woonde, bij ons maakte papa erbij halen het pesten net erger :)

Op zich he, als we puur kijken naar wat hij heeft gedaan valt het best mee, kbedoel pootje haken enso deden we allemaal wel toch. Dit is gewoon heel vervelend kwaai-jongens gedrag, maar meer dan dat lijkt het in eerste instantie ook niet. Tenzij het meisje stelselmatig wordt gepest door die groep (of hem) natuurlijk. Het feit dat zijn vriendjes hem ervan overtuigde dat het genoeg was zegt mij dat het niets stelselmatig is. Ondanks alles verdient hij gewoon een straf die ervoor zorgt dat hij zoiets nooit meer flikt, maar om die jongen nu te gaan bedreigen gaat ook weer wat ver.

ze heeft nu nog klachten aan haar rug en is al meerdere keren naar het ziekenhuis geweest.

• Topic Starter Topic Starter
Jezus, hoe komt het dat die filmpjes ineens allemaal opduiken ? En wat bezielt mensen om überhaupt die troep te gaan filmen ?

vreemde buurt waar jij woonde, bij ons maakte papa erbij halen het pesten net erger :)

Andere tijden eerder ;) Toen maakten we nog zelf onze blaaspijp uit pvc buis en rolde we pijltjes met het
papier uit de catalogus van de Neckerman ;) Toen werd er ook niet gepest zoals dat tegenwoordig gebeurd.

grappig dat je zulke dingen als feit verkoopt:roflol:

wat is daar grappig aan?

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Andere tijden eerder ;) Toen maakten we nog zelf onze blaaspijp uit pvc buis en rolde we pijltjes met het
papier uit de catalogus van de Neckerman ;) Toen werd er ook niet gepest zoals dat tegenwoordig gebeurd.

dem good old days hehehe

Nee ik reageer blind op een onderwerp, zonder het eerst te hebben gelezen, wat denk jij dan? :rolleyes:

Bij mij komt ook niemand aan mijn kinderen en zal alles voor ze over hebben en mijn leven geven voor ze mocht dat nodig zijn. Maar iemand van 15 die denkt dat hij een gangstertje is doodslaan voor dit? Het is niet dat ze nu in coma ligt in het ziekenhuis he?
Als jij echt geen lieverdje bent geweest zal je ook vast met geweld te maken hebben gehad. Als jij destijds door de vader van iemand het ziekenhuis in geslagen zou worden, omdat je zijn zoon geslagen had, zou je dat dan nu ook normaal vinden?

Volwassen aktie --> volwassen reactie. Hersenen van een 15 jarige zijn nog niet eens volledig ontwikkeld, dus die denken ook niet volwassen.

toen ik 15 was ,ja idd genoeg opstootjes gehad, maar altijd jongens onder elkaar, en ook niet nog
eens natrappen op de grond.
Wij waren ons toch wel van bewust, of opgevoed met; handen af van meisjes, die sla je niet.
Ik blijf er toch bij, dat als ik dat filmpje door me hoofd zie schieten dat dit totaal onaceptabel gedrag is.
Wat je niet gaat veranderen met een gesprek et ouders of een paar dagen papier prikken.
Duidelijke boodschap aan mede leeftijd genoten dat dit gewoon echt veels te ver gaat!
En nooit meer kan/mag gebeuren.Hoe men dit voor elkaar wil krijgen is zo te zien een discussie opzich.

Je zegt het zelf al, zoon geslagen.......nou dan kreeg ik een klap terug, of niet, en was het klaar.
Maar een meisje vanachter smerige veeg geven en nog natrappen op der ruggegraat.
En ze was al weet ik veel gepest.....
Moet het nou weer zo ver komen dat zo'n meisje zichzelf opknoopt? ???

Die jongen is 15 jaar, wil stoer doen voor zen vriendjes en maakt daardoor een domme beslissing.

Het is een laffe daad en er moet een sanctie zijn, maar je moet zo iets nu ook niet buiten proportie trekken.

gelukkig is het niet zo ver gekomen!
Maar volgens mij kreeg ze ook nog eens een hele vieze trap op der ruggegraatje.
Toch benieuwd hoe men gereageerd had als ze nu in een rolstoel zat.
Ik kan me niet voorstellen,dat ik/we op die leeftijd een meisje zo behandelde.

Je zal 100m verderop als vader zitten te wachten op der....En ziet dit gebeuren.
Sorry hoor,maar zou me dochter een kus geven, en zeggen tot over +- 8jaar.
En hem vervolgens dood slaan.

+1 man, moraalridders komen nu terug af met je dochter in de steek laten enz

Maar stel je voor dat je dit ziet als vader, zou hem misschien niet doodslaan. Maar toch hard verbouwen.
Zou een knopje omgaan in m'n hoofd.

Moest ik ergens wandelen en ik zie dit gebeuren, zou ik ook direct ingrijpen. Die vuile lafaard eens goed aanpakken.

toen ik 15 was ,ja idd genoeg opstootjes gehad, maar altijd jongens onder elkaar, en ook niet nog
eens natrappen op de grond.
Wij waren ons toch wel van bewust, of opgevoed met; handen af van meisjes, die sla je niet.
Ik blijf er toch bij, dat als ik dat filmpje door me hoofd zie schieten dat dit totaal onaceptabel gedrag is.
Wat je niet gaat veranderen met een gesprek et ouders of een paar dagen papier prikken.
Duidelijke boodschap aan mede leeftijd genoten dat dit gewoon echt veels te ver gaat!
En nooit meer kan/mag gebeuren.Hoe men dit voor elkaar wil krijgen is zo te zien een discussie opzich.

Je zegt het zelf al, zoon geslagen.......nou dan kreeg ik een klap terug, of niet, en was het klaar.
Maar een meisje vanachter smerige veeg geven en nog natrappen op der ruggegraat.
En ze was al weet ik veel gepest.....
Moet het nou weer zo ver komen dat zo'n meisje zichzelf opknoopt? ???
Helemaal mee eens en ik zou zelf (mits de politie zijn werk niet doet) ook even een goed gesprek hebben met deze jongen als dit met mijn dochter gebeurd zou zijn. Maar hem in woord heel duidelijk maken wat de gevolgen zullen zijn en naar de buitenwereld vertellen dat dat blauwe oog komt omdat hij gevallen is (:D), is wat anders dan hem dood slaan. ;)

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

+1 man, moraalridders komen nu terug af met je dochter in de steek laten enz

Maar stel je voor dat je dit ziet als vader, zou hem misschien niet doodslaan. Maar toch hard verbouwen.
Zou een knopje omgaan in m'n hoofd.

Moest ik ergens wandelen en ik zie dit gebeuren, zou ik ook direct ingrijpen. Die vuile lafaard eens goed aanpakken.
Denk je dan ook niet dat er wat mis is met je meneer de internet held? Dat zijn erg gevaarlijke mensen in de maatschappij, de types waar "een knopje omgaat".

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

Als het aan mij ligt dienen de ouders een dodelijke injectie toe aan dit kind in zijn slaap, waardoor hij onopgemerkt sterft.

Moreel goed wat mij betreft.
Jij spoort echt totaal niet...

Ik hoor heel veel mensen zeggen dat de kerel een tik geven niks zal oplossen, maar ik heb al meerdere malen gevraagd wat dan volgens hen een goed alternatief is, en dan blijft het heel stil.

Toen ik 15 was hielp klagen bij leraren, schooldirectie, ouders, politie ook al niet, en nu nog minder daar deze pestende bendes steeds driester te werk gaan en steeds minder vatbaar zijn voor "bemiddeling".

Toen ik 15 was, en persoon A pestte B, dan stopte A er pas mee als hij van persoon B, of een vriend van B, een ferme tik kreeg. Als het meisje in de video geen vrienden heeft die sterk genoeg zijj om voor haar op te komen, dan zal ze slaag blijven krijgen want het ettertje zal merken dat hij het ongestraft kan doen. Ze zou niet de eerste zijn die na jaren pesten zelfmoord pleegt.

Dus indien een jongetje van 15 dit met mijn dochtertje doet dan zouden alle ettertjes op school gauw weten dat het geen goed idee is om mijn dochtertje te pesten, en dan zoeken ze maar een ander slachtoffer; En dan moet die vader maar doen wat hij vindt wat correct is.

Laatst bewerkt:
Ik hoor heel veel mensen zeggen dat de kerel een tik geven niks zal oplossen, maar ik heb al meerdere malen gevraagd wat dan volgens hen een goed alternatief is, en dan blijft het heel stil.

Toen ik 15 was hielp klagen bij leraren, schooldirectie, ouders, politie ook al niet, en nu nog minder daar deze pestende bendes steeds driester te werk gaan en steeds minder vatbaar zijn voor "bemiddeling".

Toen ik 15 was, en persoon A pestte B, dan stopte B er pas mee als hij van persoon A, of een vriend van A, een ferme tik kreeg. Als het meisje in de video geen vrienden heeft die sterk genoeg zijj om voor haar op te komen, dan zal ze slaag blijven krijgen want het ettertje zal merken dat hij het ongestraft kan doen. Ze zou niet de eerste zijn die na jaren pesten zelfmoord pleegt.

Dus indien een jongetje van 15 dit met mijn dochtertje doet dan zouden alle ettertjes op school gauw weten dat het geen goed idee is om mijn dochtertje te pesten, en dan zoeken ze maar een ander slachtoffer; En dan moet die vader maar doen wat hij vindt wat correct is.
buiten je dochter een knuppel kopen zodat ze zelf zorgt dat niemand nog ooit met haar durft te ****en gaat niets helpen :)
zoals ik al zei, door als derde te bedreigen stop je enkel fysiek geweld, en pesten gaat vaker veel dieper dan dat.

buiten je dochter een knuppel kopen zodat ze zelf zorgt dat niemand nog ooit met haar durft te ****en gaat niets helpen :)
zoals ik al zei, door als derde te bedreigen stop je enkel fysiek geweld, en pesten gaat vaker veel dieper dan dat.

Het pesten, dat is het probleem niet; Mijn dochter zal assertief genoeg zijn om verbaal van zich af te bijten. Voor het fysische mag ze op mij rekenen.

Wel grappig hoe goed te voorspellen valt wie welke mening heeft :)

Behalve Chrisje, die loopt gewoon al heel het topic olie op het vuur te gooien.
Gelukkig ben ik niet de enigste die dit ziet :)
enigste reden dat dit topic is gestart...

Bij ons moest je de pester de pl**ris inslaan wil je dat ie nooit meer bij je in de buurt kwam en als ie je zag, dat ie keihard begon weg te rennen.

Good old times. :)

Terug
Naar boven