Gameboy
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Met het woord aandeel suggereer je toch een zekere mate van schuld.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat heb ik al eerder gezegd. Dit is een zaak voor de ouders (van de jongen en het meisje), de school en de politie. Voor de rest gaat het niemand een malle moer aan. Ook niet als het op internet wordt geplaatst.
Zoals ik al eerder zei vermoed ik dat de ecto's hier de grootste waffel hebben en het hardst roepen om vergelding.
Hoe ik zelf zou reageren ligt aan de situatie. In dit geval had ik er wel tussen gekomen want van zo'n pruts van een jaar of 15 heb je weinig te vrezen. Zou het om een echte grote gevaarlijke jongen gaan had ik misschien de politie gebeld of omstanders gevraagd om collectief te handelen.

15/35/55 jaar, groot of klein.
Mijn reactie zou gewoon bij ieder het zelfde zijn.
Van zo'n pruts van 15 heb je weinig te vrezen.Vage opmerking zeg....
Zeker als ik haar ruggegraat zie dubbelklappen.
Nee hoor, bij een grote gevaarlijke jongen had jij er ook niet in je eentje tussengekomen. Ik bedoelde maar te zeggen dat het altijd een inschatting van het moment zelf is of je er alleen tussenkomt of met een groep.

Genoeg jongeren die een vreemde bril of kledij hebben, maar dat maakt niet automatisch dat ze gepest worden.Onzin. Rare kleding? Een gekke bril? Een stil type? Bij die jongeren geldt het recht van de sterkste en groepsgedrag is bepalend. Dus als je buiten de groep valt is dat je eigen schuld? Kolder!
Waarom? Omdat ze na 1.5j gepest worden haar mond opendoet? Niemand die weet hoe ze daarvoor reageerde. Na zo'n tijd lijkt het me logisch dat het je plots te veel wordt en je ineens toch je mond opendoet. Als je al zo lang de zwakke schakel bent in zo'n systeem, heb je dat recht niet meer en proberen jongeren dat meteen de kop in te drukken.'t Meisje in het filmpje waar het om gaat, en het meisje in het filmpje waar ze door dat andere wijf kapot getrapt wordt, kwamen beide juist wel voor zichzelf op. Argument invalid dus.
Genoeg jongeren die een vreemde bril of kledij hebben, maar dat maakt niet automatisch dat ze gepest worden.
Verschil tussen die twee is vaak hoe sterk ze in hun schoenen staan, hoe ze omgaan met commentaar daarop, hoe hun sociale vaardigheden ontwikkeld zijn... Zo'n jongeren laten constant mensen over hun grens gaan en worden op die manier het zwarte schaap. Iemand die weet hoe je daarmee omgaat, wordt simpelweg minder snel gepest.
Ik krijg gewoon zowat tranen in me ogen, dat mensen zo iets bij iemand kunnen doen, maar vooral ook bij een meisje...
Die klap op haar kaak kwam toch flink aan. Mag hopen dat de ouders van dat misbaksel hun verantwoordelijkheid hebben genomen.