Fitness Seller

Lafaard valt meisje aan

Hallo ik troll reageer op dingen die MIJ niet aangaan...
of wacht...

ik wist dat je niet echt slim was, maar hier span je toch wel de kroon...

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Hij zit nog zeker 2 weken vast las ik net
Omdat er meer achter zat ?!
dat hoorde ik net dat die sukkel nog in zijn proeftijd liep........

• Topic Starter Topic Starter
Hallo ik troll reageer op dingen die MIJ niet aangaan...
of wacht...

ik wist dat je niet echt slim was, maar hier span je toch wel de kroon...

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Omdat er meer achter zat ?!
dat hoorde ik net dat die sukkel nog in zijn proeftijd liep........

Even serieus he, wat mankeer jij eigenlijk ? :o
Is niet rot bedoelt maar ik probeer er mee om te gaan

Even serieus he, wat mankeer jij eigenlijk ? :o
Is niet rot bedoelt maar ik probeer er mee om te gaan
:roflol:

Even serieus hilarisch gewoon.......:roflol:
beantwoord maar de foto vraag, beantwoord ik misschien deze...

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

OO ik heb nu a;l zin in vanavond .........

Heb je daar studies van? Mensen roepen dat gewoon omdat ze vergelding willen zien.

Tjah, ik heb (nog :p ) geen kind, dus kan ik niet met zekerheid zeggen wat mijn reactie als ouder zou zijn.

Ben wel een enorm rustig persoon en hélemaal geen voorstander van wraak of vergelding. Denk dat ik me eigenlijk vooral zou afvragen hoe het komt dat mijn kind 1.5j gepest werd en daar geen verandering in komt. Gepeste jongeren hebben daar altijd zelf een aandeel in, zijn meestal heel onzekere jongeren die niet voor zichzelf opkomen. Ik denk eigenlijk dat ik ook wel woest zou zijn, maar vooral dààr iets aan doen zodat het niet opnieuw gebeurt.

Nog eens; dat kan ik natuurlijk nu niet weten en begrijp best dat de meeste ouders op ontploffen zouden staan.
Daar ben ik weer; "kijk mij al jaren met probleemjongeren werken" ;)

Denk dat ik ondertussen zo'n beetje alles gezien heb. Elk misdrijf die een jongere kan begaan, elk gedragsprobleem, gezinssituaties waar je met je verstand niet bij kan... ook al zit elke situatie anders in elkaar.

Er zijn twee groepen waar NIETS mee aan te vangen valt; zware psychiatrische gevallen en junks die nog niet afgekickt zijn. Voor de rest geloof ik dat je met elke jongere aan de slag kan. Probleemgedrag heeft altijd verschillende oorzaken en door die aan te pakken, kan je ervoor zorgen dat dat gedrag niet opnieuw de kop opsteekt. Ik heb al jongens gezien die door alles en iedereen opgegeven zijn en die echt de meest idiote dingen uitgehaald hebben, die nu hun leven op de rails hebben.

Is gewoon de taak van jeugdzorg of jeugdrechtbank om onderzoek te doen en - naast een straf - te onderzoeken wat die kerel en zijn gezin nodig heeft om dit in de toekomst te voorkomen.

Ben het volledig met je eens. Want ook ik, toen ik klein was, werd als een hopeloos geval beschouwd.
Maar de rol en taak die je beschrijft om de jongere terug op het juiste spoor te krijgen is niet voor de vader van het slachtoffer. En elke vader zal anders reageren. Ik zou hem niet tot bloedens toe slaan want dat zou gewoon nog walgelijker zijn. Als vader zou ik geen ander alternatief zien als hem een tik geven, inderdaad mss niet enkel om hem er van te weerhouden nog eens mijn dochter aan te vallen maar ook vergelding, waar ik op zich niet trots op ben. Maar hey, het is mijn kleine meid en dan denkt een mens al heel wat anders. Ik geloof dat de jongere helemaal geen hopeloos geval is. Zoals ik reeds zei, groepsdruk en al die smeer, maar om zijn gedrag te wijzigen is heel veel tijd nodig en dat zou willen zeggen dat hij ondertussen mijn dochter nog eens pijn zou kunnen doen.
Ideaal zou dus zijn dat deze video de school aanzet echte, concrete stappen te ondernemen: de hele groep die betrokken was bij dit gedrag, apart, individueel aanspreken op dit gedrag. Dat hij dat dan ondertussen moet doen met een rode kaak (door mijn hand :) ) dan zou ik daar geen moeite mee hebben. Wel ben ik niet rancuneus, en als de jongen, gemeend zijn excuses zou aanbieden, na een paar weken of zo, en mijn dochter aanvaardt die, dan zou ik die jongen geen kwaad meer wensen.

• Like
Waarderingen: mat
K*t jong zat nog in proeftijd van een straatroof... Tis gewoon tuig dus.

nee dat is niet lief, hou hier onmiddellijk mee op chrisje, zulke arme jongens moeten geholpen worden het is hun schuld helemaal niet.

Nu maak jij er weer een karikatuur van. Kan er nou echt niet eens met redelijk verstand worden beargumenteerd?

ik zeg DBB knokploeg. kom ik ook mee. kunnen we kennis maken, shake drinken erna. voetbal bespreken etc...
i'm in!\

OT: gvd wat een t*fus kind! ze laat zich niet eens nemen voor de camera
just kidding
vond het verschrikkelijk
:roflol:
:roflol: :roflol:
:roflol: :roflol: :roflol:
nee, vond het echt niet kunnen
zal je dochter wel wezen
tenzij het natuurlijk van je ex is en je alimentatie betaald
in da geval
who cares