MuscleMeat

Lafaard valt meisje aan

Hoorde net op t nieuws dat het joggie 2 weken cel krijgt? :S

Nee z'n voorarrest is met 2 weken verlengd volgens mij. Zal wel voor z'n eigen veiligheid zijn ook en daarna gok ik dat ie vrijgelaten wordt.

Overigens,ff voor mijn wetenschap. Wtf is poging tot zware mishandeling? Dat je iemand probeert te mishandelen maar omdat je een sissy fag bent dit niet lukt? Of hoe moet ik 't zien?

• Topic Starter Topic Starter
Nee z'n voorarrest is met 2 weken verlengd volgens mij. Zal wel voor z'n eigen veiligheid zijn ook en daarna gok ik dat ie vrijgelaten wordt.

Overigens,ff voor mijn wetenschap. Wtf is poging tot zware mishandeling? Dat je iemand probeert te mishandelen maar omdat je een sissy fag bent dit niet lukt? Of hoe moet ik 't zien?

Zware mishandeling is volgens mij waarbij letsel is opgelopen.
Weet dit niet zeker

oh oke, dat dat kan bij een 15 jarige. Zal inderdaad voor ze eigen veiligheid zijn.

hebben die jochies van tegenwoordig niet geleerd dat je meisjes niet hoort te slaan ofzo?

Jongens ook niet. De meeste gepeste jongens hebben vaak ook fysiek niets in te brengen. Pesten is nog meer als alleen de klappen vaak een mindgame. De pesters proberen iemand helemaal mentaal kapot te krijgen. Die blauwe plekken op het lichaam trekken wel weg, maar die blauwe plekken op de ziel blijven meestal jaren lang. Als ze uberhaupt wegtrekken ...

klopt. Maar wat is poging tot dan? heeft die dan niet hard genoeg geslagen ofzo?

Ja precies. Het verschil tussen mishandeling en zware mishandeling en poging tot doodslag ken ik wel een beetje, maar poging tot mishandeling zou je denken iets van uithalen met een knuppel maar mis slaan ofzo. Hier wordt 't meisje toch wel geraakt dus ik zou zeggen, poging geslaagd?

.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
  • Topic Starter Topic Starter
Doet ie niet :) hij is voor de verandering (nou ja hij is wel vaker goed bezig) goed bezig !!!
ik heb het verder niet gevolgd dus weet niet waar het nu over gaat...

Maar wat ik gezien had was goed nieuws, GO mat !!!!!

Juist, goede instelling Ray !
Gewoon niet de discussie of niks lezen, maar gewoon gelijk voor iemand partij kiezen !

Wat ben je toch ook simpel he, om het dan maar zacht uit te drukken..

Jullie zijn echt gek ouwe

ree is aangetast in zijn eer, hij trekt het niet meer.

Hij zit nog zeker 2 weken vast las ik net

jy moe je faking gore k*t bek houde of ik mep m dicht

whats+wrong.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Ja nosje of ik flosje...
opt**fen met die grappen richting mat.........

Hallo ik ben een troll en ik begrijp het niet,...

Hallo ik ben een schizofrenen troll en ik snap het niet...

Terug
Naar boven