Wordt een zomervakantie kiddy jail, Kuba'tje
Zoals bij alle straatboefjes is het niet enkel hun schuld.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt een zomervakantie kiddy jail, Kuba'tje
Mat wil gewoon dat ze opgenomen worden en hulp krijgen. Z kan hij ze "behandelen".Wordt een zomervakantie kiddy jail, Kuba'tje

Kan niet vanuit NederlandMat wil gewoon dat ze opgenomen worden en hulp krijgen. Z kan hij ze "behandelen".
Ouwe viespeuk ben je ook![]()

huh watMat wil gewoon dat ze opgenomen worden en hulp krijgen. Z kan hij ze "behandelen".
Ouwe viespeuk ben je ook![]()
Kan niet vanuit Nederland
Zag er al naar uit om samen te voetballen, heeft vast een goed schot![]()

Oké, als er geknuffeld wordt bij elk doelpunt :$
Ja of ze moeten hem gewoon kapot maken zo'n stuk stront (of mag ik zo iets niet zeggen ?)
Kost de maatschappij alleen maar geld..
Ik mag dan wel professioneel in de hulpverlening zitten...
maar van mij krijgt 'Chrisje123' gelijk.
De wereld zou er veel beter uit zien moesten we niet zo hypocriet zijn, op dit vlak vind ik Nederland trouwens ettelijke malen beter dan België, maar het kan nog zoooooveel beter!.
Er gaat veel teveel geld verloren aan nutteloze zaken.
Solidariteit moet zijn grenzen kennen!
Op dat vlak heb ik een ijzersterke radicale mening, omdat ik weet dat het anders kan!
Als je deze kerel opneemt een instelling leert hij daar opnieuw heel veel baldadigheden en nieuwe 'trucs' om vanallerlei kwaad uit te halen als hij weer vrijkomt.
Zo'n kereltje kent maar 1 oplossing, mentaal is lekker gekraakt worden (cfr. isoleercel).
Een brein van een 15 jarig kind is echt niet moeilijk om te 'kraken'.
Ik zou hem niet kapot maken want dat is niet 'menswaardig' , nuja hetgeen hij daar doet vind ik ook alles behalve menswaardig.
Van mij mag hij mentaal gekraakt worden en ook eens lekker in elkaar geslaan worden.
Mensen leren het best by trail and error.
Denk er ook aan dat hij nu nog maar 15 is, wat als zo iemand 22 is...

Ik mag dan wel professioneel in de hulpverlening zitten...
De wereld zou er veel beter uit zien moesten we niet zo hypocriet zijn, op dit vlak vind ik Nederland trouwens ettelijke malen beter dan België, maar het kan nog zoooooveel beter!.
Er gaat veel teveel geld verloren aan nutteloze zaken.
Solidariteit moet zijn grenzen kennen!
Op dat vlak heb ik een ijzersterke radicale mening, omdat ik weet dat het anders kan!
Als je deze kerel opneemt een instelling leert hij daar opnieuw heel veel baldadigheden en nieuwe 'trucs' om vanallerlei kwaad uit te halen als hij weer vrijkomt.
Zo'n kereltje kent maar 1 oplossing, mentaal is lekker gekraakt worden (cfr. isoleercel).
Een brein van een 15 jarig kind is echt niet moeilijk om te 'kraken'.
Ik zou hem niet kapot maken want dat is niet 'menswaardig' , nuja hetgeen hij daar doet vind ik ook alles behalve menswaardig.
Van mij mag hij mentaal gekraakt worden en ook eens lekker in elkaar geslaan worden.
Mensen leren het best by trail and error.
Denk er ook aan dat hij nu nog maar 15 is, wat als zo iemand 22 is...
Wat voor werk doe je dan en hoe lang reeds?Ik mag dan wel professioneel in de hulpverlening zitten...
WAHED MILLI HIER, WAHED MILLI DAAR, WAHED MILLIE CHICKY'S KOMEN TRILLEND OP MN ZIBIE KLAAR
Je ziet me graag op het station staan.. en die blanke blonde mammies op hun platte kont slaan.
Ik doe het constant, rook die wiet en ontspan, no spang want die wierrie is legaal in holland.
Ik leg het uit de meeste snappen er geen hol van, pappie heeft me mamme geaah, zo ben ik ontstaan.
Dushi ik wil die billen zien, sjeeeh, dodelijk als een killer g, sjeeeeh, noem me MC killer g want je weet zelluf gino is een killer g HAH.
huh