XXL Nutrition

Lafaard valt meisje aan

Adil pls go.

tfoe a bezem
20 spoilers
kan toch niet
wil je me spanken?
no homo

Mat wil gewoon dat ze opgenomen worden en hulp krijgen. Z kan hij ze "behandelen".
Ouwe viespeuk ben je ook :D
huh wat
WAHED MILLI HIER, WAHED MILLI DAAR, WAHED MILLIE CHICKY'S KOMEN TRILLEND OP MN ZIBIE KLAAR

---------- Toegevoegd om 01:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:33 ----------

Die gast moet trouwens nog 2 weken langer vastzitten...wordt poging tot doodslag.

Ja of ze moeten hem gewoon kapot maken zo'n stuk stront (of mag ik zo iets niet zeggen ?)
Kost de maatschappij alleen maar geld..

Ik mag dan wel professioneel in de hulpverlening zitten...
maar van mij krijgt 'Chrisje123' gelijk.
De wereld zou er veel beter uit zien moesten we niet zo hypocriet zijn, op dit vlak vind ik Nederland trouwens ettelijke malen beter dan België, maar het kan nog zoooooveel beter!.
Er gaat veel teveel geld verloren aan nutteloze zaken.
Solidariteit moet zijn grenzen kennen!
Op dat vlak heb ik een ijzersterke radicale mening, omdat ik weet dat het anders kan!
Als je deze kerel opneemt een instelling leert hij daar opnieuw heel veel baldadigheden en nieuwe 'trucs' om vanallerlei kwaad uit te halen als hij weer vrijkomt.
Zo'n kereltje kent maar 1 oplossing, mentaal is lekker gekraakt worden (cfr. isoleercel).
Een brein van een 15 jarig kind is echt niet moeilijk om te 'kraken'.
Ik zou hem niet kapot maken want dat is niet 'menswaardig' , nuja hetgeen hij daar doet vind ik ook alles behalve menswaardig.
Van mij mag hij mentaal gekraakt worden en ook eens lekker in elkaar geslaan worden.
Mensen leren het best by trail and error.
Denk er ook aan dat hij nu nog maar 15 is, wat als zo iemand 22 is...

• Topic Starter Topic Starter
De wereld zou er veel beter uit zien moesten we niet zo hypocriet zijn, op dit vlak vind ik Nederland trouwens ettelijke malen beter dan België, maar het kan nog zoooooveel beter!.
Op dat vlak heb ik een ijzersterke radicale mening, omdat ik weet dat het anders kan!
Als je deze kerel opneemt een instelling leert hij daar opnieuw heel veel baldadigheden en nieuwe 'trucs' om vanallerlei kwaad uit te halen als hij weer vrijkomt.
Zo'n kereltje kent maar 1 oplossing, mentaal is lekker gekraakt worden (cfr. isoleercel).
Ik zou hem niet kapot maken want dat is niet 'menswaardig' , nuja hetgeen hij daar doet vind ik ook alles behalve menswaardig.
Van mij mag hij mentaal gekraakt worden en ook eens lekker in elkaar geslaan worden.

Helemaal met je eens !
Denk dat wij er een beetje hetzelfde over denken ;)

Natuurlijk gewoon iemand om zeep helpen..
gewoon via de normalen legalen weg..

valt niks anders aan te doen...

Precies!

Geloof dat alles wel zo'n beetje is gezegd.

WAHED MILLI HIER, WAHED MILLI DAAR, WAHED MILLIE CHICKY'S KOMEN TRILLEND OP MN ZIBIE KLAAR

Je ziet me vaak op het station staan.. en die blanke blonde mammies op hun platte kont slaan.
Ik doe het constant, rook die wiet en ontspan, no spang want die wierrie is legaal in holland.
Ik leg het uit de meeste snappen er geen hol van, pappie heeft me mamme geaah, zo ben ik ontstaan.
Dushi ik wil die billen zien, sjeeeh, dodelijk als een killer g, sjeeeeh, noem me MC killer g want je weet zelluf gino is een killer g HAH.

huh

Laatst bewerkt:
Je ziet me graag op het station staan.. en die blanke blonde mammies op hun platte kont slaan.
Ik doe het constant, rook die wiet en ontspan, no spang want die wierrie is legaal in holland.
Ik leg het uit de meeste snappen er geen hol van, pappie heeft me mamme geaah, zo ben ik ontstaan.
Dushi ik wil die billen zien, sjeeeh, dodelijk als een killer g, sjeeeeh, noem me MC killer g want je weet zelluf gino is een killer g HAH.

huh

jij moet zeker naar 101 barz gaan, style beat eronder knallen en je hebt een goed nummer op marok niveau.
:roflol:

Gast... Meen je die... :roflol:

Maarten van der Kooij kreeg doodsbedreigingen, tientallen telefoontjes en voicemailberichten. Hij is ten onrechte aangezien voor de scholier die deze week het 15-jarige meisje Jewel uit Rotterdam onderuit schopte. Dat meldt Radio Rijnmond. Deze week verschenen verschillende filmpjes van mishandelingen tussen scholieren op internet.

Op Facebook is een oproep gedaan om te verzamelen voor het huis van Van der Kooij, meer dan 600 mensen zeggen te komen. Hij overweegt tijdelijk elders te slapen. Toen de Rotterdammer woensdag op zijn werk kwam merkte hij dat er iets mis was. Hij is het slachtoffer van een adres- verwisseling en persoonsverwisseling nadat landelijk grote verontwaadiging ontstond over een filmpje dat De Telegraaf publiceerde van een meisje dat wordt mishandeld. Via sociale media probeerden mensen achter naam en adres van de dader te komen.

Op Twitter en Facebook werd een naam met adres en telefoonnummer genoemd van de vermoedelijke dader. Maar dat bleek fout. De gegevens bleken niet van de dader te zijn, maar van Van der Kooij. Sindsdien wordt hij ten onrechte aangezien voor de dader en lastiggevallen. Een 15-jarige verdachte is donderdag al opgepakt.

Volgens Van der Kooij is het onmogelijk dat hij wordt verward met de dader. 'Ik woon al een mensenleven hier', verklaart hij. Het enige wat ze gemeen hebben, is hun achternaam. Agenten hebben woensdag extra gesurveilleerd in de straat van Van der Kooij. Hij zegt: 'Het is positief dat die jongen is opgepakt door de media en dat er zoveel mensen negatief reageren op het filmpje. Maar je kan via de social media ook mensen zwart maken. Dit is de schaduwkant. En het voelt verschrikkelijk om daar slachtoffer van te zijn.'

Volgens een woordvoerder van de politie Rotterdam komen dergelijke mishandelingszaken op scholen dagelijks voor. Maar het gebeurt zelden dat een mishandeling op internet komt en wordt opgepikt door grote media.'Toen iedereen de retweetknop indrukte, moesten we snel reageren. Het circuleert op internet dus heeft het prioriteit'. De politie waarschuwde onlangs voor het gevaar dat mensen via social media voor eigen rechter gaan spelen.

Terug
Naar boven