MuscleMeat

Lager vet %

Status
Niet open voor verdere reacties.

cato

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m65
Hallo
Ik zou graag nog dalen inijn vet %
Ik train 5 dagen per week cardio en kracht
Voeding is ok
Nu wil ik clen of t3 of avantar gaan gebruiken
Welke raden jullie aan en wazrom.
Bedankt

Gaan we weer :roflol:

c6f.gif

Ik zou voor avatar gaan met dnp

• Topic Starter Topic Starter
20171021_130929.jpg

dnp staat niet tussen de keuzemogelijkheden

Hoe lang zit je nu al aan de Clen?

Heyyy Cato!!! Wat leuk om weer wat van je te horen! Hoe gaat het met je progressie?

Nog niet

Gewoon getraind met coach
Had vlen gekocht voelfe er niets van dus waarschijnlijk rommel dus gestopt

Aii, slechte source dus.. balen zeg. Heb je allerlei troep in je lijf gestopt zonder dat je er wat aan hebt!

Wat ga je nu doen?

Binnen hoeveel tijd wil je dat je lichaam T echt opgeeft?

Vind je dat kleine beetje vet wegkrijgen echt belangrijker dan een gezond leven?

Jij hebt een keuze om gezond te worden.... Anderen misschien niet...

Maar jij hebt al besloten helaas....

Kato, zijt gij dat? :eek:

Je hebt echt helemaal niets geleerd uit de vorige topics he? Hoe groot is die plaat voor je kop eigenlijk??? Tegenwoordig denk ik wel wat vaker na voor ik iemand #kansloos noem en een #kaart riskeer.. Maar ik heb bij jou inmiddels wel heel vaak tot 10 moeten tellen :mad:

Zou toch gaan denken dat dit een troll is............niemand is toch zo eigenwijs, of wel???

Cato, je bent een wandelend lijk en niemand hier wil jou graag je graf in helpen. Alleen jij zelf blijkbaar.

NIEMAND met een IQ dat boven z'n eigen schoenmaat reikt zal jou clen of t3 of 'avantar' aan gaan raden.
Jij ziet zelf niet in dat dit niet gezond is omdat er blijkbaar iets niet klopt in je bovenkamer.

Dus we zullen weer een paar pagina's discussie gaan krijgen, als mensen daar uberhaupt nog zin hebben omdat tegen jou praten is als praten tegen een heel gebrekkig Nederlands typende muur.

Uiteindelijk zul je toch weer je eigen plan trekken en over een X aantal weken/maanden terugkomen met een ander middel dat je wil proberen of nodig hebt om "dat laatste beetje vet eraf te krijgen". Dus doe nu maar gewoon je ding, want dit is compleet nutteloos. We horen het wel weer.

Ben geen wandelend lijk weeg 61 voor 1.64

61 lbs lijkt het ja

Kan ik niet azn doen dat ik goed train maar op weegschaal is 61 kg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven