Fitness Seller

Lager vet %

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stevigere biceps en triceps gaat je niet lukken met afvallen.
Je zult toch meer moeten eten wil je voller worden in je spieren.

Leuk dat je coach blokjes wil zien overigens. Wat een kloothommel is dat zeg. Je bent vel over been.

En dit is het laatste bericht dat ik aan jou spendeer, want je snapt er helemaal niks van en je wilt ook niet luisteren.

Misschien kun je je achternaam nog met ons delen, dan weten we dat jij het bent als je in de krant staat en hoeven we ons daar geen zorgen meer om te maken.

Doei.

• Topic Starter Topic Starter
Precies of jij nooit iets genomen hebt

Onder de gordel...

En mocht ze wel/niet iets gebruiken (wil geen discussie ofzo aanwakkeren, doet er ook niet toet) doet ze dat wel op een iets meer verantwoordelijke manier hoe ver dat mogelijk is met chemicaliën in je lichaam stoppen (ook hier aub niet die hele discussie beginnen).

Jij bent de enige die niet wil inzien dat je gevaarlijk dun bent en niet af moet vallen. En zeker in lichaam in een staat van de jouwe kan nu echt geen troep gebruiken die de hormonen , in hoeverre die niet verkloot zijn door ondergewicht, nog verder in de war schopt

Mrs. Green?

Die heeft echt geen coach hoor.. Er is geen coach die daar zijn handen aan gaat branden, echt niet.

Ohh, gaan we op die toer. :roflol:

Of ik al dan niet precies nooit iets genomen heb doet helemaal niet ter zake.. Ik stel in ieder geval niet 15 x dezelfde domme vraag om vervolgens nergens naar te luisteren. Heb niet ontzettend ondergewicht, geen bord voor m'n kop en ben al helemaal niet iemand die middeltje na middeltje uitprobeert in de hoop dat het laatste stukje vel dat zich nog krampachtig aan mijn botten vastklampt ook kan worden kwijtgespeeld. Je gelooft het misschien niet, maar er zijn mensen die wel waarde hechten aan hun gezondheid, laat ik daar nou net één van zijn!

Jouw insinuatie is daarbij ook best wel onaardig, ik heb je in het begin echt proberen te helpen, maar je laat nu toch wel echt zien dat je een verloren geval bent.

Onder de gordel...

En mocht ze wel/niet iets gebruiken (wil geen discussie ofzo aanwakkeren, doet er ook niet toet) doet ze dat wel op een iets meer verantwoordelijke manier hoe ver dat mogelijk is met chemicaliën in je lichaam stoppen (ook hier aub niet die hele discussie beginnen).

Jij bent de enige die niet wil inzien dat je gevaarlijk dun bent en niet af moet vallen. En zeker in lichaam in een staat van de jouwe kan nu echt geen troep gebruiken die de hormonen , in hoeverre die niet verkloot zijn door ondergewicht, nog verder in de war schopt
Ik heb een gezond bmi juist bloedcontrole gehad en niks mis mee
Denk je dat aks je 1.64 bent en 60 kg weegt ondergewicht heb

Ohh, gaan we op die toer. :roflol:

Of ik al dan niet precies nooit iets genomen heb doet helemaal niet ter zake.. Ik stel in ieder geval niet 15 x dezelfde domme vraag om vervolgens nergens naar te luisteren. Heb niet ontzettend ondergewicht, geen bord voor m'n kop en ben al helemaal niet iemand die middeltje na middeltje uitprobeert in de hoop dat het laatste stukje vel dat zich nog krampachtig aan mijn botten vastklampt ook kan worden kwijtgespeeld. Je gelooft het misschien niet, maar er zijn mensen die wel waarde hechten aan hun gezondheid, laat ik daar nou net één van zijn!

Jouw insinuatie is daarbij ook best wel onaardig, ik heb je in het begin echt proberen te helpen, maar je laat nu toch wel echt zien dat je een verloren geval bent.
Ik heb geen ondergewicht en ik heb al verl gekocht maar buiten 2 dagen niets gebruikt

Ik kom overal, zelfs in de meest achtergestelde gebieden ;)

Hoe zou jij die nu kennen werken in fitness centrum waar ik ga

Het zijn dus als ik het goed begrijp gewoon medewerkers van de sportschool / fitness centrum met een shirtje aan van PT ( Personal trainer )
Als men hier over een coach spreekt is dat voor 1 op 1 coaching , begeleiding , voeding enz ,, vaak voor wedstrijd ambities

Dan ken ik ze waarschijnlijk zeker!
20171027_094324.jpg 20171027_094019.jpg
20171027_094324.jpg
20171027_094019.jpg
20171027_094019.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven