XXL Nutrition

Lager vet %

Status
Niet open voor verdere reacties.
Serieus ?! Het hoeveelste topic is dit nu van je..

Welk vet ? Waar ?
Het enige wat “ vet “ is ( gezien de onscherpe foto ) is de lens van je camera

• Topic Starter Topic Starter
is dit een goed schema voor t3
5 dagen 25 mg
5 dagen 50 mg
5 dagen 75 mg
dan 3 weken 100mg
afbouwen 5 dagen 75 mg
5 dagen 50 mg
5 dagen 25 mg
2 dagen 12.5 mg

ok bedankt

Nog iemand extra voedingsadviezen bij start t3

20171021_130929.jpg
goeie glutes

Eigenlijk zou zij gewoon een permban moeten krijgen. Kansloos mens is het, straks komt er in de toekomst iemand voorbij die dit topic voorbij ziet komen en denkt dat dat T3 schema voor een vrouw okay is.

@cato

Je mist een paar hersencellen. Die ga je met T3 niet kunnen opvullen.
De meeste mannen die kuren en T3 gebruiken, gebruiken niet eens doseringen van 100mg.

Ik ben niet gauw geïrriteerd, maar ik zou ZO graag wat verstand in je lege hoofd slaan.

We zouden moeten stoppen met het geven van een platform aan dit soort mensen...

Ze heeft zelf al besloten om T3 te nemen (eten pas vanaf 14 u), dus dit topic kan gesloten worden. Nu ben ik geen expert op dit gebied, maar op eigen houtje T3 nemen terwijl je schilklierwerking (nog) in orde is, lijkt me erg link om te doen zonder medische begeleiding. En stel dat het werkt, dan is het geen duurzame oplossing; als je er mee stopt kom je waarschijnlijk weer net zo hard aan

Om de stofwisseling nog veel meer op te jagen en lichaamsvet te reduceren, maken bodybuilders wel gebruik van bijvoorbeeld Cytomel®, een middel dat lijkt op het natuurlijke schildklierhormoon trijoodthyronine. De schildklier van een gezonde persoon produceert twee hormonen, thyroxine (T4) en het al genoemde trijoodthyronine (T3), dat met betrekking tot het sterk en effectief opjagen van de stofwisseling het meest krachtig is. Mensen met te weinig schildklierhormoon zijn onder andere snel moe en vallen vaak in slaap. Bij een teveel treedt onder andere gewichtsverlies op, nervositeit en nog een hele waslijst aan klachten.

Op het moment dat het lichaam merkt dat de spiegels van schildklierhormonen sterk stijgen, zal het lichaam de eigen aanmaak verminderen of zelfs stilleggen door minder of geen schildklierstimulerend hormoon naar de schildklier te sturen. Dit feedbackmechanisme is zo gevoelig dat de productie van schildklierhormoon blijvend verminderd of gestaakt kan worden. Wanner het gebruik beëindigd wordt, gaat de verbranding en de lichaamstemperatuur weer omlaag zodat de vetopslag wederom verhoogd wordt. Het lichaamsgewicht zal een ‘jojo effect’ te zien geven: daling en stijging, afhankelijk van het gebruik.

Bij het gebruik van schildklierhormoon kunnen er nog andere bijwerkingen optreden, zoals hoofdpijn, trillingen, slapeloosheid, oververhitting en overmatig zweten. Ook gaat het hart sneller kloppen en krachtiger samentrekken. Hartkloppingen en hartritmestoornissen komen bij het gebruik van schildklierhormoon dan ook regelmatig voor. Langdurig gebruik kan tevens leiden tot een hartaanval. Kortom, je kunt je stofwisseling beter op een natuurlijke manier stimuleren. Volgens een bekende Nederlandse bodybuilder en sportschoolhouder had drievoudig Mr. Olympia, Frank Zane, die bekend stond om zijn voor die tijd onnatuurlijk scherpe fysiek, door zijn intensieve gebruik van schildklierhormonen zijn schildklier zo ontregeld, dat hij voor de rest van zijn leven aan de medicatie moest.

Laatst bewerkt:
Pff best heftig beter dus niet zal maar in prullebak gooien weer 50 euro verloren geld

Maar jullie geven ook wel geen oplossing voor dat resterend vet
Mijn voeding en sport schema is ok
Dat zien jullie toch aan foto het is alleen dat paar% vet dat weg moet en niet lukt ondanks mijn inzet

Dat zien jullie toch aan foto het is alleen dat paar% vet dat weg moet en niet lukt ondanks mijn inzet

Welke paar % ?
Je hebt een zwaar vertekend zelf beeld en bent compleet doorgeslagen
Dit is geen afgetraind lichaam meer maar dit begint op een obsessie te lijken

Maar jullie geven ook wel geen oplossing voor dat resterend vet
Mijn voeding en sport schema is ok

Ohhhhhh, je wilt een oplossing van ons! En als wij je dat niet geven dan grijp je maar naar verboden middelen :roflol:
Typisch hoor :roflol:

Als het je niet lukt dan is je inzet dus niet goed genoeg. Als je echt dat laatste percentage vet kwijt wilt spelen en je dit zelf niet voor elkaar krijgt neem dan lekker een goede personal trainer in de hand, spendeer daar je geld lekker aan. Laat die bepalen wat je moet doen en hoe je het moet doen..

Met middeltjes spelen gaat je niet helpen, zeker niet met jouw inzet.

• Like
Waarderingen: Vonk
In mijn fitness zeggen ze datber nog veel werk aan is
Mijn coach wil blokjes zien op mijn buik en stevigere biceps en triceps .mijn kont moet voller
En alleen met training red ik dat niet
Ben 5 keer meer dan 2 uur in fitness per week en heb geen zittende job 2 honden die hun wandeling nodig hebben
Zou eo graag een verantwoord product hebben voor dat laztste vetb

Ohhhhhh, je wilt een oplossing van ons! En als wij je dat niet geven dan grijp je maar naar verboden middelen :roflol:
Typisch hoor :roflol:

Als het je niet lukt dan is je inzet dus niet goed genoeg. Als je echt dat laatste percentage vet kwijt wilt spelen en je dit zelf niet voor elkaar krijgt neem dan lekker een goede personal trainer in de hand, spendeer daar je geld lekker aan. Laat die bepalen wat je moet doen en hoe je het moet doen..

Met middeltjes spelen gaat je niet helpen, zeker niet met jouw inzet.
Wat weet jij van mijn inzet ik heb een coach en train 5 dagen in fitness plus de andere twee dagen thuis buikoef
Ben elke dag bezig
En ptecies dat jullue nooit naar hulpmiddel grijpen

In mijn fitness zeggen ze datber nog veel werk aan is
Mijn coach wil blokjes zien op mijn buik en stevigere biceps en triceps .mijn kont moet voller
En alleen met training red ik dat niet

Dan heb je een bijzonder slechte coach ..
Je coach stimuleert dus het gebruik zonder enige vorm van kennis van AAS.

Met alleen training red je het niet ? wat een kul ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven