Fitness Seller

Langer door kunnen trainen?

De 10% regel zegt dat je wekelijkse opbouw niet meer mag zijn dan 10%

Oh, en ga vooral ook niet te hard lopen.. rustig aan duurt het langst, en wees niet bang om te wandelen tussen het rennen door (sterker nog, ik zweer erbij voor lange duurlopen).

klopt volledig..
elke dag gewoon rustig aan opbouwen en binnen 6 weken resultaat. en als je moe bent gewoon doorbijten want vaak is dit tussen de oren.;

probeer ook te varieren in traiingen zodat je diverse spierprikkels krijgt..
blijf met een lage hartslag trainen om zone 1 en 2 te vergroten zodat je sneller recupereert en melkzuur opbouw uitstelt.. en de afbraak ervan versnelt..

groetjes

• Topic Starter Topic Starter
Yeah, blijft niets anders over dan rustig aan beginnen dan ^_^

Bedankt voor de reacties, ze zijn allemaal ter harte genomen!

Toegeven dat je een ****ing p*ssy bent, je de controle over jezelf een lange tijd geleden bent verloren en je dit nodig hebt om het terug te krijgen. Succes :thumb:

Hey Dames en heren,

Ik heb er een tijdje na gezocht op deze forum, maar ik kon het nergens vinden. Vergeef het me dus als ik een domme vraag stel:

Ik ben al een tijdje proberen af te vallen, maar mijn conditie is gewoon te slecht om daadwerkelijk resultaat op te wekken.

Mijn vraag is dus: Zijn er middelen die mijn vermoeidheidsgrens/pijngrens kunne opkrikken zodat ik lekker kan blijven door rennen/trainen?

ALvast Bedankt voor t antwoord!

oh oh

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Sommige mensen zijn gewoon ongelofelijke mong*len in het echte leven en laten hun frustraties uit aan anderen.

Ik kom een vraag stellen, doe het op een beleefde manier en jij met je zogenaamde internet identity gaat mensen beledigen.

De fail ben jij, dus ga eerst maar eens wat manieren leren voordat je over andere mensen gaat oordelen

Laatst bewerkt:
Het probleem is dat je de oorzaak buiten jezelf legt. Je verwoordt het in je startpost met
maar mijn conditie is gewoon te slecht om daadwerkelijk resultaat op te wekken.
Dit klinkt als iemand die de hoop heeft opgegeven en niet snapt dat de oorzaak en ook de oplossing in zichzelf te vinden is. Of je snapt het misschien wel, maar ontkent het wat nog erger is. Iedereen houdt zichzelf (wel eens) voor de gek. Alle mensen zijn er goed in, dus wat dat betreft kan je het niet verweten worden. Maar als je niet accepteert dat je zelf degene bent die er iets aan moet doen dan helpt een dom pilletje of spuitje ook niet. Je zit nu in een negatieve mindset vast. Je moet het juist andersom zien. Ga 1 minuut lopen en dan ben je moe en puffen en klaar ermee. Nou prima. Dan kun je denken: ik ben een slapjanus, kijk mij nu ik kan NIKS. Of je kunt denken. Ik heb het 1 minuut volgehouden, zo vanzelfsprekend is dat niet. En dan doe je een dag 1 minuut 30 en zo verder.

Het enige dat wel gewoon werkt is DNP, maar dit is echt spelen met je leven als je het niet goed aanpakt en 90% van de mensen hier zullen me voor gek verklaren dat ik dat woord überhaupt gebruik en je op ideeën breng. Helemaal gezien je overgewicht ook je gezondheid nu al aantast.

Dus aan jou de keuze. Ga je het zelf doen of ga je het met een stom pilletje doen?

Zoals al meerdere malen is gezegd ''rustig opbouwen'' ,en de uitspraak ''mijn conditie is gewoon te slecht om daadwerkelijk resultaat op te wekken'' is gewoon een slap excuus van een slapjanus die niet ''echt'' wil. Je MOET motivatie en discipline hebben jongen.
NIET JANKEN MAAR GAS EROP! :devil:

Progressieve weerstand.
Zo bouw je spieren en conditie op.
Dit is tevens de grootste motivator.

Het probleem is dat je de oorzaak buiten jezelf legt. Je verwoordt het in je startpost met

Dit klinkt als iemand die de hoop heeft opgegeven en niet snapt dat de oorzaak en ook de oplossing in zichzelf te vinden is. Of je snapt het misschien wel, maar ontkent het wat nog erger is. Iedereen houdt zichzelf (wel eens) voor de gek. Alle mensen zijn er goed in, dus wat dat betreft kan je het niet verweten worden. Maar als je niet accepteert dat je zelf degene bent die er iets aan moet doen dan helpt een dom pilletje of spuitje ook niet. Je zit nu in een negatieve mindset vast. Je moet het juist andersom zien. Ga 1 minuut lopen en dan ben je moe en puffen en klaar ermee. Nou prima. Dan kun je denken: ik ben een slapjanus, kijk mij nu ik kan NIKS. Of je kunt denken. Ik heb het 1 minuut volgehouden, zo vanzelfsprekend is dat niet. En dan doe je een dag 1 minuut 30 en zo verder.

Het enige dat wel gewoon werkt is DNP, maar dit is echt spelen met je leven als je het niet goed aanpakt en 90% van de mensen hier zullen me voor gek verklaren dat ik dat woord überhaupt gebruik en je op ideeën breng. Helemaal gezien je overgewicht ook je gezondheid nu al aantast.

Dus aan jou de keuze. Ga je het zelf doen of ga je het met een stom pilletje doen?

Idd wat een vreemd voorstel kerel. DNP laat je aan wedstrijd atleten en gasten die 100 jaar + trainingen achter de kiesen hebben,en niet terloops laten vallen aan een newbee.

@TS probeer je knop ivm krachttraining om te zetten,ga gewoon uurtje cardio pakken....op 1 toestel,dat went het best. Crosswalken is erg goed. Probeer eerst 15 dan 20 dan 30 dan 45 dan 1 uur. Eerste 15 minuten zijn voor iedereen zwar. Ritme en endorphine komen na die tijd,dan ga jj goed voelen. Eventueel een eca stackie als je een stok achter de deur wilt,maar zou het nog ff zonder doen. Komen dagen zat dat je gen zin hebt,en naar support moet grijpen

suc6

Laatst bewerkt:
wat mij heel erg heeft geholpen is... muziek..
ipod in, lekker muziekje erbij, en gaan lopen op het tempo van de muziek..
dus geen bach, maar gewoon wat minimal techno, niet te snel, maar goed om te beginnen..

koop gewoon wat caffeine, kost geen drol. neem 200 mg 30min voor je training, zet je Ipod op je kop en installeer je aan de ligfiets. en dan denk je " ik ga hier NIET WEG!!!" en karren maar

da caffeine gaat je helpen, maar je moet willen

en nu gaan :)

go go go go go!

Oxynorm, morfine is wel lekker pijnstillend..

Terug
Naar boven