Fitness Seller

last van ballen??

Never1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Hey mensen..
Zit nu in mijn 2e week van me kuur..

Kuur is
Testosteron Enanthaat 500mg EW
Dianabol 40mg ED
Trenbolone 100mg EW (pas in de 2e week mee begonnen)

Ik kreeg nu afgelopen zondag(dit was nog in de 1e week zonder trenbolone, dus denk niet dat het daaraan kan liggen) ineens last van mijn ballen echt een druk erop en ook op mijn blaas.. niet constant maar af en toe en nu gisteren weer effe last van gehad en vandaag weer.. het is niet heel de dag maar zo maar even 1uur of 2 ofzo..

Wat zou dit kunnen zijn en wat kan ik eraan doen?
(Moet ook vaker na de wc weet niet of dit er iets mee te maken kan hebben, maar kan ook komen omdat ik veel meer drink.)

alvast bedankt

is dit je eerste kuur?
waarom de tren zolaag,met deze hoeveelheid ga je weinig merken v/d tren
beter op min.200mg zetten.
ik heb nog nooit gehoord van blaasproblemen met deze aas,misschien heb je een lichte blaas ontsteking.

• Topic Starter Topic Starter
is dit je eerste kuur?
waarom de tren zolaag,met deze hoeveelheid ga je weinig merken v/d tren
beter op min.200mg zetten.
ik heb nog nooit gehoord van blaasproblemen met deze aas,misschien heb je een lichte blaas ontsteking.

ja ik had op een forum gelezen dat je de tren beter op kan bouwen daarom nu 100mg volgende week 2x 100mg is trouwens acetaat had ik er niet bijgezet.

En blaas ontsteking zat ik zelf ook al aan te denken,, want ben van het weekend 2 dagen buitengeweest i.v.m. mijn sport van 8uur tot 17uur buiten dus dat zou ook weleens kunnen.

Beste effe na de dokter dan of effe paar daagjes wachten??

getordeerde bijbal :D

ja ik had op een forum gelezen dat je de tren beter op kan bouwen daarom nu 100mg volgende week 2x 100mg is trouwens acetaat had ik er niet bijgezet.

En blaas ontsteking zat ik zelf ook al aan te denken,, want ben van het weekend 2 dagen buitengeweest i.v.m. mijn sport van 8uur tot 17uur buiten dus dat zou ook weleens kunnen.

Beste effe na de dokter dan of effe paar daagjes wachten??

MMM acetaat esther 1 x week zetten lijkt erop dat jij je huiswerk niet heb gedaan goza!
Acetaat eod zetten i.v.m korte esther en je kunt gerust op 300 mg/week zitten hoor anders heb je er niet veel xtra profeit van!
De pijnlijke ballen zal waarschijnlijk wel van de diana en test zijn die je axis toch al plat legt,dit kan idd pijnlijk zijn,ff goed blijven opletten dat niet teveel last van atrofie krijg! krimpen van testikels
En idd zou ff naar de doc gaan voor je urineer probleempje kan idd best een blaasontseking zijn Suc6

Grt Ironeather

Laatst bewerkt:
MMM acetaat esther 1 x week zetten lijkt erop dat jij je huiswerk niet heb gedaan goza!
Acetaat eod zetten i.v.m korte esther en je kunt gerust op 300 mg/week zitten hoor anders heb je er niet veel xtra profeit van!
De pijnlijke ballen zal waarschijnlijk wel van de diana en test zijn die je axis toch al plat legt,dit kan idd pijnlijk zijn,ff goed blijven opletten dat niet teveel last van atrofie krijg! krimpen van testikels
En idd zou ff naar de doc gaan voor je urineer probleempje kan idd best een blaasontseking zijn Suc6

Grt Ironeather

ja ik ga morgen maar effe langs de dokter.. effe laten kijken..
en testikels zijn inderdaad al wel iets gekrompen.. maar dit schijnt een normale bijwerking tezijn.. wanneer zou ik dit echt in de gaten moeten houden??

alvast bedankt allemaal..

Dit kan echt vanalles zijn, van bal die niet goed zit tot rug problemen terug naar prostaat problemen en om af te sluiten kanker.

Naar de doc is het verstandigste dat je kan doen en goed laten onderzoeken.

messchien dat je balle aan het krimpe zijn :D geen idee eigenlijk

hey mensen net terug van de dokter.. hij kon niet gelijk zeggen wat het was dus moet nou urine laten onderzoeken..
Prostaat was het niet, geen aangenaam onderzoek trouwens :mad::mad:

Effe een vraagje daarover, gaan ze door dit onderzoek ook zien dat ik AAS gebruik?? ik neem aan van wel maar wil er effe zkr van zijn..

hangt af wat ze bekijken.

Maar je moet het AAS gebruik gewoon melden. Heb je veel meer aan.

wat wil je... je bent 20 jaar.. een redelijk zware kuur..
het is eerder normaal dat je wel ergens last van krijgt dan niet.
gewoon eerlijk zijn tegen de dokter..dan kan hij je ook beter helpen.
als de dokter je door stuurt om bloed te prikken dan zien ze het daar wel.
als je het al aangeeft kunnen ze je sneller helpen... maar het adveis zou waarschijnlijk luiden ....stoppen met de AAS als je nergens last van wil hebben ! ghehe :eyebrow:

Terug
Naar boven