Fitness Seller

last van hartkloppingen.

nee man dat is echt bullshit, je maag die tegen je hart aan drukt ? :P

Ja echt, ik had daar last van. Mijn dokter zei dat het mogelijk was dat ik een klein scheurtje in mijn middenrif had en dat zo mijn maag wat meer naar de borstholte "kruipt". meestal gaat dit gepaard met maagzuur (waar ik ook veel last van heb) en dergelijke.

althans dat is wat de diagnose was. Ik vond het ook nogal weird maar blijkbaar kan het wel.

• Topic Starter Topic Starter
nou heb inmiddels al weer 2 keer getrained, en ik neem nu wat meer rust tussen mijn efeningen en probeer wat beter adem te halen en heb er nu veel minder last van gelukkig.

Ja echt, ik had daar last van. Mijn dokter zei dat het mogelijk was dat ik een klein scheurtje in mijn middenrif had en dat zo mijn maag wat meer naar de borstholte "kruipt". meestal gaat dit gepaard met maagzuur (waar ik ook veel last van heb) en dergelijke.

althans dat is wat de diagnose was. Ik vond het ook nogal weird maar blijkbaar kan het wel.

aha vage shit man

Snuif je coke int weekend?

had ik in de tijd toen ik nog trainde en gek deed in het weekend ook wel eens last van.

gewoon van die hartkloppingen waar je het benauwd van krijgt...zweet op je kop...
had dat dan vaak de dag na gebruiken, of 2 dagen erna nog wel eens na de training...

maar zoals ik al zei...dat was vroeger.....:P
coke vernacheld je hart......

Terug
Naar boven