Fitness Seller

Le petit cutlog von el sjekoog

Tja.. met zo`n dikke buik vooruit gestoken op de foto moet er wel snel resultaat te zien zijn ;)

Succes :D

Je staat er minder 'vet' bij dan ik verwacht had (gezien je opmerkingen erover, en ook die eerste foto). Succes met je cut, hoe gaat het er mee?

• Topic Starter Topic Starter
Je staat er minder 'vet' bij dan ik verwacht had (gezien je opmerkingen erover, en ook die eerste foto). Succes met je cut, hoe gaat het er mee?

Scheelt ook 5k met die eerste foto en natuurlijk deed ik het daar ook om, rug hol en buik uitzetten terwijl die vol zit met chinees :D

Cutten komt langzaam op gang. Junk nu nog wel ondanks dat ik het niet wil doen. Gisteren 400gr japanse mix op om 10.00 's avonds. Zonde, maar wel lekker... Heb eergisteren een feest gehad en de dag erna voel ik me dan zo leeg en op dat ik echt met zoiets moet compenseren.

Vandaag borst-triceps getraind, nieuw pr gezet op 4x100 BP. Verder 3x8x35k incline dumbbell press, french press, cable tricep extensions, dips op bw, incline fly's, cable crossover en peck deck gedaan. Lekkere training.

Dit weekend weer naar m'n meisje toe in het noorden van het land. Mischien dat ik daar een traininkje meepak.

Iedereen fijn weekend alvast!

Begint op gang te komen dus... netjes! Mooie training ook.
Prettig weekend alvast!

Vandaag chest-tri's

Bench press
10x50
10x70
8x80
8x90
4x100 netjes.

Incline dumbbell press
3x8x35kilo
1x6x40kilo

Incline press(smith).
10x50
10x60
10x60
10x50
15x30

Dips:
4x10xbodyweight

Cable triceps extensions
10x27.5
10x32.5
8x32.5
8x32.5

Tricep cable extensions met 1 hand(nosebreaker met cable)
2x10x7.5k
2x10x10k

Echt geen zin in cardio, ben de sauna ingedoken. Morgen weert een dag...

Vanavond een beestachtige rugtraining in de planning. Vandaag de hele dag netjes gegeten(mes&vork). Straks report.

Excuses voor de slechte rapportage laatste dagen, met sjapendoedel een aantal catabole dagen aan het hebben in het zonnige zuiden.

Gisteravond breda onveilig gemaakt, wat een teringbende was het daar, echt prachtig...
Verhalen over kots en andere ranzigheid volgen.

nice!:D

Ben benieuwd...:popcorn:

Vandaag de eerste training in een week. Hoop er weer vol tegen aan te gaan. weer boodschapjes gedaan, 5k rijst, 3k vlees en tonijn en zuivel gekocht... ga er weer voor!

Chest-tri's
hoog volume.

Bench:
10x50
10x70
8x80
6x90
6x80
8x70
10x50

Incline dumbbell press 4 sets x10x22k na elke set supersetje erachteraan met10x 14k incline db fly's.

Dips:
4x10xBW

Incline press(smith)
10x50
10x60
10x50
10x40
10x30

Nosebreaker:
10x27.5
10x30
10x30
8x35

Kickbacks:
2x10x14k
2x10x16k

Peck deck
10x65
10x75
8x85
10x65

Dumbbell tricep extension
4x10x22k

Geen supertraining maar ben express hoog in volume gaan zitten, de carnavalsdagen hebben er best in gehakt en vond het wel lekker even goed te pompen. Na de KT nog 20 min cardio gedaan op de loopband a 10kmh.

Mijn voeding morgen gaat er wss als volgt uitzien:
1:
ontbijt:
wheyshake, 300ml melk, 80gr brinta.

2:
150 gram kip
80 gram rijst.
1stuk fruit.

3: 150 gram tonijn
2 boterhammen.

4
100gr riblap
250ml melk
1 stuk fruit

5:
avondeten.

6: 250 ml kwark

post WO 7.5gr bcaa's en bij thuiskomst een wheyshakeje.

Lekker volume gedraaid! Maar mis het carnavalverhaal:popcorn:

Same here: zit al een paar dagen te wachten...

Lekker volume gedraaid! Maar mis het carnavalverhaal:popcorn:

Same here: zit al een paar dagen te wachten...

Een grote teringbende in breda, eergisteren fietste ik door de stad naar het station zie ik 50m verderop een vent omkijken. Op het moment dat ik hem bijna passeer bukt hij snel om iets op te rapen(ik denk een bierfles) en haalt met een hoek uit naar mijn gezicht....ik kon net er onderdoor duiken maar was wel geschrokken. Ik minderde vaart en begon mijn hangslot alvast van mijn stuur af te wikkelen, komt er een groepje mensen aanlopen....toch maar verstandig gedaan en na een aantal verwensingen betreffende de zatlap zijn moeder icm bepaalde ziektes doorgereden..

Een beetje een zuur einde van een paar dagen goed gefeest te hebben maar gelukkig goed afgelopen....

Verder 2 dagen echt prima mijn best gedaan met sjap en wat andere vrienden...

succes.. ben momenteel ook aan het cutten op ongeveer hetzelfde vetpercentage ;)

Gisteren rug-biceps.

Chins:
15x30k contra
10x25 contra
10x15 contra
6xBW Eerste keer dat dit weer lukt in tijden, durfde het eerst niet ivm schouder.

seated row:
10x50
10x60
8x70
8x70
10x50

Small pulldown:
10x65
10x75
10x80
6x95 fullstack.

barbell curl
4x10x32k

dumbbell shrughs.
3x10x22k

Seated hammer curl.
4x10x14k

20 min cardio.

Lekkere training, voeding loopt ook lekker. ben alleen erg moe...ga denk ik bloed laten prikken, heb ook al een tijd gezwollen lympheknopen achter mijn oor en in mijn nek...

Lekker die chins die weer kunnen!

Hoe lang zijn je lymfeknopen al opgezet?

Lekker die chins die weer kunnen!

Hoe lang zijn je lymfeknopen al opgezet?

Ben er erg blij met dat ik die bw chins weer kan, zijn m'n lats erg goed op gegaan toen.

Al met al zijn ze al 3 weken opgezet ofzo, achter mijn oor meer dan boven m'n keel. Zou evt op een ontsteking ergens kunnen wijzen maar ik heb behalve die moeheid (en libido) nergens last van...

Zeker even bloed laten prikken, al is het maar voor de zekerheid. Zou in het ergste geval Pfeiffer kunnen zijn...
3 weken opgezet is iig niet goed!

DAmn niet best van die lymfeknopen! Even laten checken inderdaad.

Heb je btw een voorbeeld van je voeding voor de cut en nu tijdens? Kan ik misschien wat van leren, want vond jou cut van vorig jaar best goed geslaagd!

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven