Fitness Seller

Le petit cutlog von el sjekoog

• Topic Starter Topic Starter
DAmn niet best van die lymfeknopen! Even laten checken inderdaad.

Heb je btw een voorbeeld van je voeding voor de cut en nu tijdens? Kan ik misschien wat van leren, want vond jou cut van vorig jaar best goed geslaagd!

Ik doe het voornamelijk op gevoel, voel het wanneer ik goed, te hoog of te laag zit.
Voeding vandaag:
Kwam pas om 12.00 m'n nest uit dus niet denderend veel gegeten...

Wheyshake
400ml melk
200 gram rijst(ongekookt, over 2 maaltijden verdeeld.
150 gram kip
100 gram riblap
150 gram hacheevlees
1 kiwi.
Post WO 7.5 gram BCAA's.
Nu: 20gram whey, 400ml melk en 250 ml kwark
Plusmin 170 gram eiwit.

Training vandaag: Benen-buik

squat los:
10x50
10x60
Verder in de smith: meer kilo voorslaan en over m'n hoofd gooien is link...
10x70
8x90
4x110

Walking lunges: 20k schijf in m'n nek.
4x20 stappen
Vond 'm best heftig...

Hanging leg raises
4x10

incline sit-up
3x10
1x12 met 10k op borst.

Leg extensions
4x10x50k
Superset10x 60-50-40

Leg curl
10x50
10x60
8x80
superset: 10x60-50-40-30

Leg press:
10x120
10x140

Machine crunches, 4 sets, gewicht niet boeiend.

Hierna het nog op kunnen brengen om 20min te fietsen en 5 min te lopen, 225kc verbrand...

Binnenkort ga ik in Breda wonen en ga dan bij een hardcoregym sporten, waar sjap ook traint....hopen dat het gainvolle tijden worden :D

Saludos!

Binnenkort ga ik in Breda wonen en ga dan bij een hardcoregym sporten, waar sjap ook traint....hopen dat het gainvolle tijden worden :D
Dat zal wel goed komen ;)

Waarom geen walking lunges met een paar leuke DB's in je handen? Schijf in je nek lijkt me niet echt lekker...

Dat zal wel goed komen ;)

Waarom geen walking lunges met een paar leuke DB's in je handen? Schijf in je nek lijkt me niet echt lekker...

Ik vind persoonlijk met Barbell prettiger ..

Geen ruimte voor op de sportschool, leg de schijf op transversale deel van m'n traps en houd die dan met 2 handen vast. Vind het makkelijk om zo een goede houding te houden.

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Zit btw al onder de 100k ;)

k*tk*tk*tk*tk*t!

Mijn ouders gaan vanavond eten bij een restaurant waar het echt supergoed is en ze vroegen of ik mee ging......

Omdat ik pas over 4 weken weer wil junken heb ik nee gezegd maar verdomme, als ik aan het vreetwerk daar denk.....

Dalijk maar weer rijst met kip en groente....:(

Prioriteiten stellen is zwaar ;)

Goed van je! Sterkte.

Gewoon gaan man, zie het als je laatste junkdag. ;)

respect makker :D

Hey kerel! Lees dat je in Breda gaat wonen... zit je daar op school?
Ik ga komend jaar mijn studie daar volgen, en zat er ook aan te denken om me daar in de buurt te abboneren bij een hardcore gym. Welke gym gaat het worden bro?

Ik ga komend jaar mijn studie daar volgen, en zat er ook aan te denken om me daar in de buurt te abboneren bij een hardcore gym. Welke gym gaat het worden bro?

Ja klopt,
Ik zal de eerste maand gewoon nog bij healthcity blijven agz dat 400meter van mijn kamer af is. Daarna ga ik wss naar enjoy.. Bodyline is ook een optie als je daar gaat wonen...

Ga je toevallig naar Avans en welke studie ga je doen?

Gtrz sjek

Ga een keer mee bij Enjoy trainen man, super sportschool. Laat het maar weten....

Ga een keer mee bij Enjoy trainen man, super sportschool. Laat het maar weten....

Ik ga zeker een keer mee k*t.

Hoop er a.s. week al te zitten.

Vandaag rustdag, vanmorgen en vanmiddag in het bos gewerkt. Een partij spierpijn in m'n benen van de lunges van eergisteren. Vanavond weer aan het werk in het restaurant....

Hoe gaat het met je omtrek (buik) in cm? Al enig verschil?

vol ingeademd, buik ingetrokken taille 88cm.

Ja klopt,
Ik zal de eerste maand gewoon nog bij healthcity blijven agz dat 400meter van mijn kamer af is. Daarna ga ik wss naar enjoy.. Bodyline is ook een optie als je daar gaat wonen...

Ga je toevallig naar Avans en welke studie ga je doen?

Gtrz sjek

Wel eens bij keepfit geweest in Breda? Zoja, is Enjoy beter?

Wel eens bij keepfit geweest in Breda? Zoja, is Enjoy beter?
ben bij nog geeneen gym geweest in breda, maar sjap(die tarzan van axis) sport nou bij enjoy en die is er erg over te spreken.. Waar zit dat keepfit dan ergens?
En ontspannen?:D

Hahaha die van mij zit ****ing tegen de 1 meter aan buik omtrek. Epic.

haa, ja dat heb ik ook eens geklokt na een episch wokbezoek :) ontspannen plusmin 93cm denk ik.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven