MuscleMeat

Lee Haney's Mr.Olympia 1990 routine

Bezoekers in dit topic

lahcen_butler

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 sep 2004
Berichten
291
Waardering
0
Er wordt weinig tot niks medegedeeld over deze man in de verschillende topics, terwijl hij wel 8 Sandows aan zijn muur heeft hangen. en de grooitse idool is van Ronnie Coleman meer als dat zelfs een rolmodel voor hem. respect voor Lee Haney. kijk naar die taille guys. Totale Awesome


http://www.youtube.com/watch?v=1oy7tPhKgwk
 
ben toevallig zijn video aan het downloaden nu :D.

ow en zet nog ff een h voor de link, maakt het wat gemakkelijker. :D
 
Hmm, mooi fysiek, toendertijd, maar vind zijn armen wat zwakjes overkomen dit keer. Ben schijnbaar teveel massamonsters gewend :(
 
Viel me ook al op ja, en vooral z'n biceps leken wat achter te liggen.
 
ik vindt hem niks, sorry jongens ik kijk liever tegen andere jongens op zoals flex, arnold, levrone enz.
 
Gelukkig dat jij zo monsterlijk bent.
 
Haney is de man, alles daarna vind ik persoonlijk tien keer niks. Kwestie van smaak.
 
het poseren gaat hem heel erg goed af, hij poseert ook ontzettend soepel van pose tot pose !
 
Ik vind dit ook bodybuilding op z'n mooist.
 
Nog een gallery van deze beste man: De Gallery :)

Mooie foto:
lee_haney_049.jpg
 
Heb hem ooit nog live aan het werk mogen zien tijdens een gastoptreden, ongelooflijke topper !:thumbs: .

Was in de tijd dat ik zelf begon te trainen, doet me dan ook denken aan andere grootheden uit die tijd als Berry de Mey, Rich Gaspari, Albert Beckles, Mohammed Makkaway, Josef Grolmus, Appie Steenbeek, Ron Love en Frank Richards:cool: .
 
Back
Naar boven