MuscleMeat

Lee Priest at 21 Years old

  • Topic starter jimi
  • Startdatum
  • Reacties 29
  • Weergaven 2K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

:-o Damn bro, ik hoopte op een kleine ecto maar nee hoor..
 
Misschien heeft hij op heel jonge leeftijd al gekuurd waardoor hij niet meer groeide in de lengte...

Wel grappige kerel, zijn trainings DVD's zijn altijd de moeite.
 
Laatst bewerkt:
Hele mooie performance :cool: classy shit
 
Misschien heeft hij op heel jonge leeftijd al gekuurd waardoor hij niet meer groeide in de lengte...

Dat wordt wel vaker beweerd maar zijn ouders zijn ook mini's.
 
tuurlijk heeft hij hulp gehad als je zo genetisch bepaald bent op 21 jaar naturel nou dan hoef je nooit een kuur aanteraken.en ben je een geboren pro
 
Hij traint al sinds zijn 13e en ja heeft ongetwijfeld vanaf jonge leeftijd flink aan de appelsap gezeten, maar toch juice of niet, als je dat voor elkaar krijgt op je 21ste.
 
in het begin van het filmpje zie je staan dat hij daar 194lbs weegt..afgelopen zaterdag op de NOC woog hij 198...

in de afgelopen jaren dus niet gigantisch vooruit gegaan in gewicht..meer muscle maturity en vorm..

Hij is wel eens stuk zwaarder gekomen, zeker 25lbs zwaarder. Maar bij hem betekent het niet een betere symmetrie. Alleen z'n armen en benen lijken te groeien, terwijl hij juist meer rug en borst nodig heeft. Dus ik denk dat ie tegenwoordig wat lichter komt, maar dan wel erg droog en strak (vandaar dat ie dit jaar ook de Ironman won).
 
Toen maakte ie nog wel wat werk van z'n posingroutine, heb em jarenlang dezelfde routine zien afsteken op de Olympia.
 
Ik stop er maar mee ..... ;)
 
Back
Naar boven