MuscleMeat

Legendarische DBB leden

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat maakt iemand een legende?
 
SNIPER X RULEZZZZZZ!!!!!!!

En dan was er nog een vrouw kan op haar naam niet komen ,heb ze hier al paar jaar niet meer gezien.
 
Forumlid Flop kreeg het ook zwaar, iets met pics van tieten ofzo.
Represent. Panorama 2008, Hollandse Nieuwe.

Ik mis eigenlijk het topic met foto's van een forumlid waarbij duidelijk tattoos te zien waren met nazi symbolen. Was een druk maar kortdurend topic.
 
Laatst bewerkt:
Ik mis eigenlijk het topic dat ik opende met foto's van een forumlid waarbij duidelijk tattoos te zien waren met nazi symbolen. Was weliswaar een druk maar kortdurend topic.
Daar staat me nog vaag iets van bij, had hij ook niet zijn woonkamer vol vlaggen hangen of zoiets.
 
Daar staat me nog vaag iets van bij, had hij ook niet zijn woonkamer vol vlaggen hangen of zoiets.
Klopt, hij een vlag met de SS doodskop in z'n woonkamer. Hij schreef ook rechtse poëzie. Kom niet meteen op z'n naam.

't Was iets in deze trant:

1584447723676.png
 
Represent. Panorama 2008, Hollandse Nieuwe.

Ik mis eigenlijk het topic met foto's van een forumlid waarbij duidelijk tattoos te zien waren met nazi symbolen. Was een druk maar kortdurend topic.

Staat mij nog iets van bij ja. Had hij niet iets met Hardcore in zijn naam?
 
Denk dat we wel meerdere leden hebben gehad met rechtse tatoeages. :fluit:
 
Degene waarover ik het had is Cirkel. Kan z'n profiel niet bezoeken, maar een mod zal normaal die foto kunnen terugvinden.

Kreeg kramp aan mijn rechterarm toen ik dit las.
:lol:
 
Laatst bewerkt:
Degene waarover ik het had is Cirkel. Kan z'n profiel niet bezoek, maar een mod zal normaal die foto kunnen terugvinden.


:lol:
Good find :D
Als afbeeldingen niet meer beschikbaar zijn kunnen wij ze ook niet meer ophalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven