XXL Nutrition

Sticky Legendarische DBB leden

Ooit was er ook zo'n gast die altijd expres allemaal moeilijke woorden gebruikte en af en toe sloeg 't ook nergens op. Vond zijn posts vaak wel lachen, Was ook van de 1 op de andere dag verdwenen....

Hij was toch terminaal ziek? En toen ineens niet meer ofzo? Kan topic niet meer vinden. Vraag me af hoe het gaat.

Had die Champ niet eens een keer klappen gegeven aan Strongman door een dom grapje op dit board? Had ie nog een foto gepost van zn bloedende hoofd. Zag die knakker laatst nog langskomen in moestuintje topic

Sommigen hadden hier behoorlijk last van roidrage in ieder geval. :roflol:

Ja zijn er naast dbb huwelijken ook dbb vechtpartijen uitgebroken? Ik zit toch te weinig in de aas topics geloof ik.

Die Champ kon wel goed bankdrukken trouwens.

Ja zijn er naast dbb huwelijken ook dbb vechtpartijen uitgebroken? Ik zit toch te weinig in de aas topics geloof ik.
Was toch ook zo een kopschopper uit Eindhoven actief op het board? Toen die herkend werd door de dbb sherlocks ook nooit meer van gehoord. Was nog een piepjong jochie

Espi, die toen verliefd geworden was door mijn fake foto's. En naar België naar mij thuis wilde komen fietsen omdat ze daar zogezegd toch passeerde.. is wel 17 jaar geleden ofzo, denk dat er zo goed als geen actieve members meer zijn van toen.

Had Richard V niet een keer niemand minder dan Dorian Yates bij hem op bezoek?

Champ kwam hier afgelopen weken nog even buurten.

Terug
Naar boven