- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Over kort gesproken. Hoe zou het @GetBig XXL vergaan?@betelgeuse was behoorlijk legendarisch. Kort maar krachtig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over kort gesproken. Hoe zou het @GetBig XXL vergaan?@betelgeuse was behoorlijk legendarisch. Kort maar krachtig.
Vraag ik mij ook af. Veel geleerd van die kerel.
Marky toch ofzo?Ooit was er ook zo'n gast die altijd expres allemaal moeilijke woorden gebruikte en af en toe sloeg 't ook nergens op. Vond zijn posts vaak wel lachen, Was ook van de 1 op de andere dag verdwenen....
Ja, zoiets inderdaad! Of Markw of dat was die pedo die de vriendinnetjes van z'n dochter leuk vond ofzo... Hoop rare figuren hier op 't forum, maar 't was inderdaad iets met Mark
Last seen Dec 30, 2010
Viel me op in die oude topics dat als die Mikki postte in een topic ineens alle aandacht op haar was. Heel irritant als je een topic doorlas.
Logisch, meer dan de helft heeft een strafblad.
PixelrageSommigen hadden hier behoorlijk last van roidrage in ieder geval.![]()
Wie zijn er getrouwd dan? Is mij volledig ontgaan. Vast ook weer gescheidenJa zijn er naast dbb huwelijken ook dbb vechtpartijen uitgebroken? Ik zit toch te weinig in de aas topics geloof ik.

Was toch ook zo een kopschopper uit Eindhoven actief op het board? Toen die herkend werd door de dbb sherlocks ook nooit meer van gehoord. Was nog een piepjong jochieJa zijn er naast dbb huwelijken ook dbb vechtpartijen uitgebroken? Ik zit toch te weinig in de aas topics geloof ik.
Hij werd ooit met de dood bedreigd door Wido.