Fitness Seller

Sticky Legendarische DBB leden

Hij was toch terminaal ziek? En toen ineens niet meer ofzo? Kan topic niet meer vinden. Vraag me af hoe het gaat.
Dit topic?

Z'n laatste post :s
had de 2 ml ipv 0.2 ml of zo ingespoten.

Ja zijn er naast dbb huwelijken ook dbb vechtpartijen uitgebroken? Ik zit toch te weinig in de aas topics geloof ik.
Weet ook nog dat er klappen vielen tussen Chrisje123 en die wannabe Zyzz phaggot. Die kwamen elkaar ergens op vakantie tegen en gingen vechten.

Tot hoe lang bestond dat AR forum eigenlijk en was een dbb'er daar de overloper van?

Body Resource had je ook nog. Waren van die defectors die dbb kut vonden geworden. Mocht ook op dbb helemaal niks typen over die site. waren echt de aartsvijanden van T.

Kwam je daar zaten ze alleen maar te zeiken op dbb en hoe goed het bij hun wel niet was. jaren later door binnenbrandjes zelf opgedoekt

Bodynet en dbb lagen elkaar in het verleden toch ook niet altijd even goed? Wat was daar de oorzaak van?

Was toch ook zo een kopschopper uit Eindhoven actief op het board? Toen die herkend werd door de dbb sherlocks ook nooit meer van gehoord. Was nog een piepjong jochie

Woelige tijden op dbb :)

Aan het cutten denk ik
F769B4C2-296E-4E04-8EEC-2351B28B4193.png

De tapes van Adon1s die Trickolutions had gebeld zou ik nog wel een keertje willen horen. Was "Flop" ook niet in de maling genomen door hem?

Body Resource had je ook nog. Waren van die defectors die dbb kut vonden geworden. Mocht ook op dbb helemaal niks typen over die site. waren echt de aartsvijanden van T.

Kwam je daar zaten ze alleen maar te zeiken op dbb en hoe goed het bij hun wel niet was. jaren later door binnenbrandjes zelf opgedoekt
Maar wie kent Bafferbuilding nog?

Vervelende showboat was dat. Meeste wat hij lulde was vast bs.

Ik schep nooit op. Kun je nagaan wat een deugniet ik daadwerkelijk ben. 🤭😏

Moest zelf altijd wel lachen om EmileV en Usernamed. Hadden geen blad voor de mond. Waren olifanten in porseleinkastjes. Alleen begreep ik nooit wat die Usernamed tegen Tjok en Flowergirl had :thinking:

Veel vetes achter de schermen. (persoonlijk, social media, etc.)

Tja, gelukkig ben ik een eilandje. Allemaal kansloos energieverbruik.

Haast niemand kent hem denk ik maar mis Snepke1990. Was een tijd mn grote betting bro ineens weg :(

Terug
Naar boven