- Waardering
- 3.619
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
marky
skinnie
luppie
sniperx
klusmier
de meeste niet voor hun positieve gedrag.

ik kan me marky zelf niet meer herrineren...Sniperx die herinner ik mij nog. Was er ook niet zo'n gast die pindakaas op zijn buik smeerde voor strakkere abs. Vet zielig wel grappig![]()
Had jij geen levenslange schorsing of 5 😂. Het was inderdaad nog een kind.Ten tijde van SniperX zat ik een schorsing uit, maar was dat niet nog een kind ?
Dus als Kameel later groot is zien we hem ook weer terug.Maar ik heb meer dan 17 jaar schorsing netjes uitgezeten.., dat zou toch voldoende moeten zijn he.
Inderdaad, hij had alles tot in de details gepland. Was een topkerel wel.En Lauw. Had hij niet nog een beruchte laatste post met "als jullie dit lezen ben ik het hoekie om, de pijp uit" of in die richting?
Of hij een topkerel was weet ik niet, maar hij kon vooral goed vertellen. Veel personal demons however...Inderdaad, hij had alles tot in de details gepland. Was een topkerel wel.
@Sanca Saxon zou je deze reactie willen verwijderen, geen flauw idee wat er door me heen ging toen ik dit schreef, schrik er gewoon van. Het staat twee pagina’s terug.
99% v.d. DBBersWie was die gast die zei dat ie er zo breed uitzag als ie in de zijruiten van een auto keek?