XXL Nutrition

Sticky Legendarische DBB leden

Beetje jammer dat ik mezelf nergens terugvindt in dit topic. Ik neem aan dat dat Oom Oli de legendarische Olimantado van weleer is?
Yep, ik was toen ik nog jong was Olimantado...😁
Ben jij nog met sport bezig, Worf ?

Laatst bewerkt:
Beetje onrespectvol naar 1 van de eerste moderators toe hier.. en een ex- moderator van NederlandsVlaamsBodybuilding.nl . Ik ben al voor minder geband...
Jij werd overal weggetrapt in die tijd.. Mooi je weer eens tegen te komen vent. Ik doe tegenwoordig vooral aan ochtendgymstiek, wat oude Carl Noten DVD's gebruik ik daar voor. Jij?

Dat NL/Vlaams forum was episch man. Dat was ná mijn tijd als AAS Moderator hier toch?

Jij werd overal weggetrapt in die tijd.. Mooi je weer eens tegen te komen vent. Ik doe tegenwoordig vooral aan ochtendgymstiek, wat oude Carl Noten DVD's gebruik ik daar voor. Jij?

Dat NL/Vlaams forum was episch man. Dat was ná mijn tijd als AAS Moderator hier toch?
Normaal kon je bij ons enkel moderator worden als je geband was op DBB. Maar kan dat we voor u een uitzondering hadden. Ik weet het niet goed meer.. Ik ben zelf tegenwoordig into lange afstandslopen paar marathons gedaan ook. Krachttraining soms ook nog, maar das vooral core-stability. Heb niks meer met spieropbouw ofzo.. Beste is er ondertussen af, ben nu 50. Maar ga gewoon verder..

• Like
Waarderingen: Worf
Normaal kon je bij ons enkel moderator worden als je geband was op DBB. Maar kan dat we voor u een uitzondering hadden. Ik weet het niet goed meer.. Ik ben zelf tegenwoordig into lange afstandslopen paar marathons gedaan ook. Krachttraining soms ook nog, maar das vooral core-stability. Heb niks meer met spieropbouw ofzo..

Te lang geleden. Mooie tijd. Ik ben nooit geband hier, wel lang moderator geweest. Mooi dat je een ander doel hebt gevonden! Ik ben voornamlijk met powerliften bezig.

Normaal kon je bij ons enkel moderator worden als je geband was op DBB. Maar kan dat we voor u een uitzondering hadden. Ik weet het niet goed meer.. Ik ben zelf tegenwoordig into lange afstandslopen paar marathons gedaan ook. Krachttraining soms ook nog, maar das vooral core-stability. Heb niks meer met spieropbouw ofzo.. Beste is er ondertussen af, ben nu 50. Maar ga gewoon verder..

Mij lijkt bb juist dé sport als je wat ouder bent. Duursport lijkt me erg belastend voor je knieën/heupen als je dat meerdere keren per week doet.

Arminius (Lucky Luciano) vast kaarten in een lang vervlogen tijd gehad van Worf.

Mij lijkt bb juist dé sport als je wat ouder bent. Duursport lijkt me erg belastend voor je knieën/heupen als je dat meerdere keren per week doet.
ja denk er precies zo over. Voel al dat ik tot late leeftijd mn spiermassa kan behouden als ik respectvol met mn gewrichten omga.

Ik ben daar al mee begonnen toen ik 40 werd.. Is gewoon meer mijn ding. Voor mijn 40 speelde ik voetbal. Ik heb voor mijn mentale gezondheid ook wel duursport nodig. Van knieën/heupen weet ik niet wat het beste is. Als je zeer weinig weegt worden die aan de andere kant met minder gewicht belast dan bij een BBer...

Laatst bewerkt:
Toen ik pas moderator was geworden las ik in het moderator forum dat hij me wilde bannen (ik had mijn naam ingegeven bij de zoekfunctie :D), ik had geen idee :dunno:
Wel grappig om te lezen dat het vroeger een doodzonde was om openbaar te praten over forumbeleid en nu de grote chef begint spontaan de geheimen allemaal te verklappen.

Ik juich het toe hoor.

Weet niet wat die boforli en zn aliassen de leiding allemaal heeft aangedaan maar ondanks dat het een vreemde vogel was kon ik wel genieten van zn topics en updates. Gaf leven in de brouwerij.

Toen ik pas moderator was geworden las ik in het moderator forum dat hij me wilde bannen (ik had mijn naam ingegeven bij de zoekfunctie :D), ik had geen idee :dunno:
Moderatorforum was in eerste jaren ook goed.. iemand had mij daar rechten toe gegeven, bleek dat daar bijna alle topics over mij gingen... 😁

Terug
Naar boven