XXL Nutrition

Sticky Legendarische DBB leden

Ik heb zomaar het gevoel dat Trenchmouth een vage troll account is van Marky.

• Like
Waarderingen: Roth
Muayboran zou ik wel weer een poging willen zien doen om zijn echtheid te bewijzen. Met tranen in mijn ogen zitten lachen in het contest topic van vorig jaar egt epic.

Muayboran zou ik wel weer een poging willen zien doen om zijn echtheid te bewijzen. Met tranen in mijn ogen zitten lachen in het contest topic van vorig jaar egt epic.

Haha inderdaad, was vooral grappig toen ie tegen iedereen individueel ging bashen op gallery pics

Over een paar dagen Kathleenrawr

Hoe heet die tard met die rock 'n roll tattoo en die ss vlag?

HardcoreNL had ook altijd wel mooie verhalen

roxxe
Hij had meer karma punten dan de hele forum nu bij elkaar x10

Flop (gheheh)

JeffreyL ofzo, die gast die vroeg wat p.st. betekende ofzoiets. Had nog veel meer van die onzin.
Corléone, hoewel de drugs de laatste jaren nu echt wel uitgewerkt lijken.
Angelus natuurlijk, maar sinds zijn naamsverandering lijkt zijn internetpersona veel minder uitgesproken.
Salieri was mss niet zo'n speciale gast op het forum, maar ik had hem staan op facebook en die gast had echt veel mentale issues. Hopelijk stelt hij het goed nu.
Ronimoon1989 had soms ook zijn momenten.

Ik vind het jammer dat de legendes hier dan plots verdwijnen en je ze nooit meer terughoort of -ziet. Het duurt meestal ook een tijdje vooraleer je dan doorhebt dat ze weg zijn. Het zou beter zijn mocht hier een groot afscheidtopic bestaan. :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven