AndroidHealthClinic

Sticky Legendarische DBB leden

Terrorbokkie
MarcW
Kwarkmixer
Dusan 'Brutal'

Russian bear! haha every excuse in the book had die, die was erger dan een 5jarig meisje, ik hoop dat hij nu toc wat ballz gekweekt heeft en effectief serieus traint nu

sniperx (ik lees sommige topics nog altijd)

en dan nog positief: Yoshuba vind ik een beest, dat doorzettingsvermogen en verstand van trainen dat die jongen had/heeft, vind ik heel respectabel

en legendarisch is het woord niet, maar ik was onlangs over SETI aan het lezen en ik vroeg me af hoe het was met dat meisje die jong beginnen powerliften was, maar ongewild gedopeerd geweest was en dan geblesseerd, een naam weet ik niet meer maar ze was ook into SETI

Russian bear! haha every excuse in the book had die, die was erger dan een 5jarig meisje, ik hoop dat hij nu toc wat ballz gekweekt heeft en effectief serieus traint nu

Had hem maand geleden gesproken op msn, die gast is even hardcore met zijn trainingen als de rest van zijn leven :roflol:

Hij probeert nu de keuken in te komen voor beroep

Cool om hier de oude namen eens terug te zien.

Ik mis Loo z'n log toch wel.

Oke komt ie:

Lauw
Dinand
oom oli
dbc01
luppie
testo
klusmier
klaaswitz
marky

Ryu. Zijn metamorfose van bodybuilder naar mma vechter wat hij in zijn log bij hield. Vond ik echt super gruwelijk.
En ook andere topics omtrend bodybuilden vond ik goed.

Had die dusan nu onderhand al niet alle wedstrijden achter de rug moeten hebben van de ifbb, nac, nbpf en nabba?

Zal wel in prep zijn voor de O denk je niet?

Topic is verwijderd, cliffs:
Meid vraagt om dansers voor een act
Facebook word gevonden
Al haar data staat un het topic inv foto's
Peanuthead cumt op dr foto en zet het in het topic
Iets met de politie en aangifte vd meid wat ik niet volgde want het topic was al weg

Zat iets in die richting :D

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: Roth
Terug
Naar boven