XXL Nutrition

Legs

Ranniks

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Hey hey,

Ben dus keihard bezig de laatste maanden, lekker aan het cutten. Wat mij altijd al heeft dwarsgezeten zijn mijn benen. Heb vooral veel vet bij mijn 'inner thighs'.

Welke oefeningen zijn goed om het daar vet flink te laten branden? Nu weet ik dat spot vet loss niet bestaat, maar aangezien ik benen niet train, dacht ik, what the hell?

Benen train ik niet omdat ik dan altijd half dood op de crosstrainer aan het trainen ben, of bij de loopband. Ik weet dat cardio benen niet uber traint, maar het heeft wel zijn effect.

Squat wil ik binnenkort implementeren in mijn schema, dus dat zit goed. Ik wil alleen geen dikke benen hebben, wel gespierd, maar niet dik.

Stickies kan ik lezen, dankje! :D

So.....Welke oefeningen guys?

Squats, leg press, leg extensions ect. zul je gespierdere benen van krijgen.
Maar vet zul je niet bij je benen weg kunnen 'branden', want zoals je zelf aangaf is 'spot reduction' niet mogelijk.

Als je bijvoorbeeld op 6% staat heb je echt geen dikke benen meer. Als je dan nog steeds vindt dat je dikke benen hebt, is dat je bouw en kun je er niets aan doen. Misschien moet je alles dan "vergroten" middels goed trainen en eten, dan is het weer in evenwicht. :-)

OMG, ga benen trainen man.

Facepalm.jpg

Toch maar trainen die benen. Pak wat minder gewicht en iets meer herhalingen.

Gewoon squaten tot je neerploft man. Zoek maar eens op wat de voordelen zijn van wel benen trainen. En echt dikke benen krijg je niet zomaar.

Squatten! Een van de belangrijkste oefeningen, schaam je!

Terug
Naar boven