XXL Nutrition

Lengtegroei nog mogelijk met HgH of testosteron???

Ruub87

Cool Novice
Waardering
0
Hey,

Ik ben 19 jaar en heb een lengte van 1,78. Ik wil onzettend graag nog een paar centimeter groeien, want ik vind mezelf te klein.
Is het mogelijk om met het gebruik van bijv. HgH nog enkele centimeters te groeien? Ik weet dat dit allemaal risicovol is enzo maar dat heb ik ervoor over, ik wil echt dolgraag wat langer zijn.

Ik hoop dat jullie mij serieus willen nemen en mij kunnen helpen.
Harstikke bedankt!

ps mn pa had et aan de huisarts gevraagd en die zei dat de kans 0,0% was dat et met HgH nog kon, hij zei dat testosteron heeeeeelll misschien wel wat kon doen....

Wat zeur je man, 1,78 is toch een mooie gemiddelde lengte.. als je kleiner dan 1,60 bent ok maar waarom zou je zulke extreme middelen gaan gebruiken voor een paar cm lengte

• Topic Starter Topic Starter
Omdat ik me klein voel. Heel veel mensen uit mijn omgeving, leeftijdsgenoten, maar ook jongere mensen steken boven mij uit.
Ik zou gewoon nog een paar centimeter willen groeien, het is iets psychisch en ik snap je reactie wel, maar ik hecht er gewoon heel veel waarde aan.
Om maar iets te noemen, mn vriendin gaat hoogstwaarschijnlijk langer worden dan ik en dat vind ik gewoon echt niet tof.

maar is het volgens jou mogelijk nu nog, met HgH?

als je groeiplaten al dicht zitten dan kan je al de hgh van de wereld nemen maar groei je nog niet een millimeter. en wat die dokter lult over testosteron is bullshit...test aromatiseerd...en dus meer oestrogeen....wat resulteert in dichte groeiplaten (als ze dat nog niet waren).

dus als ik ff advocaat van de duivel speel en er van uit ga dat ze niet dichtzitten dan zou je in theorie als je een AI en hgh neemt wat kunnen groeien, maar ik raad dit zeker niet aan om op eigen houtje te gaan doen.

-rodge

Hey,

Ik ben 19 jaar en heb een lengte van 1,78. Ik wil onzettend graag nog een paar centimeter groeien, want ik vind mezelf te klein.
Is het mogelijk om met het gebruik van bijv. HgH nog enkele centimeters te groeien? Ik weet dat dit allemaal risicovol is enzo maar dat heb ik ervoor over, ik wil echt dolgraag wat langer zijn.

Ik hoop dat jullie mij serieus willen nemen en mij kunnen helpen.
Harstikke bedankt!

ps mn pa had et aan de huisarts gevraagd en die zei dat de kans 0,0% was dat et met HgH nog kon, hij zei dat testosteron heeeeeelll misschien wel wat kon doen....

Dan is je huisarts een randdebiel.
Met test gaan je groeischijven juist dicht.

Met HGH zou je denk ik een paar extra cm's kunnen pakken als je het voor je 18de neemt. Dus wanneer je groeischijven nog niet dicht zijn.

ps ik ben +- 184cm en maar k wou altijd 190+ zijn... heb ook met zo'n idee rond gelopen... Omdat ik wrestler wou worden :rolleyes:

Uiteindelijk zit het allemaal in je hoofd.

Je bent wie je bent en met een lengte van 178 ben je perfect normaal.
Op Nederland na zit je boven het gemiddelde van bijna alle landen....

Er zijn zelfs basketballers in de NBA met jou lengte....

ik zou willen dat ik 178 was (met het zelfde gewicht natuurlijk) dan lijkt het tenminste wat.

-rodge

Bedankt voor alle positieve reacties, I really appreciate it;)
Enig idee hoe ik kan nagaan of mijn groeischijven nog openstaan of niet?

was ik al bang voor. maar hoe doe ik dat.. ''ja hallo ik wil graag een scan laten maken om te kijken of mijn groeischijven nog openstaan''
doen ze toch niet zomaar?....

pak gewoon een aziatisch vrouwtje ben je sowieso groter..
en wtf maakt die paar cm nou uit? wees blij dat je niet groot bent, lijk je tenminste sneller gespierd. je zult maar een 2 meter frame moeten vullen :(

was ik al bang voor. maar hoe doe ik dat.. ''ja hallo ik wil graag een scan laten maken om te kijken of mijn groeischijven nog openstaan''
doen ze toch niet zomaar?....

doen ze wel zomaar :)

ik ben zelf 1m77, is toch ideaal! zie je er direct veel gespierder uit dan iemand van 1m90!

Ja dat is idd ook wel zo.. Maar dan moet ik n afspraak met mn dokter maken ofsow en hij verwijst me dan door?

ok dan, thanks man;)

no problem bro!

Kerel je hebt een ideale lengte voor een BBér. ga als een beest trainen en zorg dat je in de breede 180cm word;)
Nee ff serieus ga keihard trainen en je zult er een stuk sneller als een Huge mother****er uit zien dan ik met mijn 188cm:mad:

koop dan naald hakken of van die schoenen met plateuzolen:d
of je kan in china gaan wonen.
even zonder gekkigheid uitgegroeid=uitgegroeid, je hebt n mooie lengte en je zal t er maar mee moeten doen.

pak gewoon een aziatisch vrouwtje ben je sowieso groter..
en wtf maakt die paar cm nou uit? wees blij dat je niet groot bent, lijk je tenminste sneller gespierd. je zult maar een 2 meter frame moeten vullen :(

Ach, hoe langer hoe beter jongen, geloof mij maar :D;)

Ten eerste zal je er noooit 10cm van groeien...
Ten tweede ben je helemaal niet klein!!! Ik ben zelf 1,79 en voel me `the man`
Ten derde; zit echt in je hoofd maat, als je nou een pik had van 1,79 okay maar dit gaat nergens over!

Terug
Naar boven