Fitness Seller

Lengtegroei nog mogelijk met HgH of testosteron???

WTF, ik ben slechts 1,70m en dit is net een voordeel in deze sport. Je lijkt sneller gespierd, als je wat natuurlijke aanleg hebt. Iedereen denkt dat ik AS gebruik, maar ik ben zo natuurlijk als wat. Vreten en trainen, dude !:p

Kopt wat je zegt, ik ben ook 1.70 en lijk sneller massief. Gain ook sneller spieren omdat wij kortere spieren hebben. Maar het heeft zijn nadelen ook toch vind ik; je bent nogal klein en persoonlijk mag het niet te veel worden want de proportie breedte grootte moet blijven ogen:)

Hoge hakken dragen.....

Trouwens als ik je naam zie ben je al bijna (dit jaar) 20 en zal je dus niet meer veel groeien, ikzelf zit ook vast op 179 en vind het prima :D Eigenlijk meette ik wel elke maand of ik nou al 180 was, vond dat perfect... nooit van gekomen :(

wat mag er zowiezo niet ontbreken in je eetpatroon om te blijven groeien?:p ?

Dus.......

Geen hgh voor jou...

aangezien ik wrestler wil gaan worden is het wel handig als ik boven de 1,80 ben

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
hahahahhahaha pindakaas:p mooi gevonden;)
OK, ok, hoewel ik het echt jammer vind, stop ik met zeuren, jullie hebben gewoon gelijk, ik moet niet zeiken en mn lengte als n voordeel zien. Ik heb al een goede basis, van goede kwaliteit en daar ga ik nu gewoon goed op bouwen.
Thanks voor de pep-talk gasten! I appreciate it! Eten is alleen mn grootste probleem, maar daar ga ik aan werken. Ben laatste tijd ook weer btje minder gemotiveerd om te trainen. Maar kga weer karate doen, krijg k nog meer definitie van en conditie en vooral niet te vergeten energie en zelfvertrouwen. Dus et moet nu allemaal gaan lukken:D
Klopt et trouwens dat je vanaf je 20+ harder de breedte ingaat?

Hallo

Hoi,

Ik ben 23 jaar, en ongeveer 182cm, maar heb dunne armen en benen, en zie er daarom ook jonger uit, misschien 18 ,jong hoofd enz...zijn er ook middelen om je benen en armen, hoofd, kaken te vergroten, breder te maken...???

Ik ben 19 jaar en heb een lengte van 1,78. Ik wil onzettend graag nog een paar centimeter groeien, want ik vind hemzelf te klein.

meer aan je pik trekken dan !!

De gemiddelde lengte voor een man in Nederland is 1.81m geloof ik. Nederlanders zijn overigens ook de langste mensen dus je zit helemaal zo slecht nog niet.

Terug
Naar boven