MuscleMeat

Lengtegroei nog mogelijk met HgH of testosteron???

was ik al bang voor. maar hoe doe ik dat.. ''ja hallo ik wil graag een scan laten maken om te kijken of mijn groeischijven nog openstaan''
doen ze toch niet zomaar?....

Ik heb dat nog laten doen op mijn 13de om zo mijn uiteindelijke lengte te schatten.
Ze hebben mij rond de 2m geschat en ze zaten er dus bal op...

ze nemen gewoon een RX van je pols

ik ben 1m91 en zou maar al te graag ruilen :( het is veel moeilijker om er breed uit te zien als je zo groot bent :(

Als je groeiplaten nog niet dicht zitten is het nog mogelijk om enkele centimeters te groeien door test + letro zijn verschillende kinderen zo op deze manier behandeld met succes. Als de oestrogeen onderdrukking maar genoeg is kan je nog paar cm groeien. Vind dit zelf maar onzin waar maak je je druk om.

in de film braveheart hadden ze daarvoor ook een apparaat ben even de naam kwijt maar dat werkte wel super

succes ermee :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de reacties. Zoals ik er nu tegenaan kijk, laat ik het zo. Ik kan mijn lengte idd ook als een voordeel zien en gewoon flink de breedte ingaan. Bovendien heb ik helemaal geen zekerheid met hgh, brengt et risico's mee en is het onbetaalbaar..

dus, allen bedankt voor de verheldering:rolleyes:

Ik zou me geen zorge maken.. ben 1.75, en vin het prima..
als je nog niet met hormonen gekloot hebt is de kans ook groot dat er tot je 21ste langzaam nog wat bijkomt..

niet zeiken dus, zie het als een voordeel :)

pak gewoon een aziatisch vrouwtje ben je sowieso groter..
en wtf maakt die paar cm nou uit? wees blij dat je niet groot bent, lijk je tenminste sneller gespierd. je zult maar een 2 meter frame moeten vullen :(

Denk dat ieder dat voor zich moet uitmaken.
De vraag is dan ook vrij normaal.

Jij maakt je toch ook zo'n drukte over de lengte van je kleine dennisje?
Moet ik dan zeggen dat het wel meevalt?:D

Als je wil nagaan of je nog gaat groeien moet je in het ziekenhuis een afspraak maken bij een endicroniloog die maakt jou daar een foto van je hand waar ze kunnen vaststellen of je groeiplaten al dan niet vastzitten.
Ik ben 1.70 en dat is meteen mijn enige zelfcomplex..te klein.
Maar aangezien je 19 bent wil het niet per definitie zeggen dat je niet meer gaat groeien, je kàn groeien tot je 23.
De dokter vertelde mij dat je lengte genetisch is vastgelegd. Stel dat je genen jou lengte op 1.78 vastlegden, dan kan jij met testo of welke medicatie dan ook alleen maar die genetische vastgelegde lengte sneller bereiken, op vroeger leeftijd dus. Maar nooit groter worden dan je genen het wouden.

En maak je niet druk, mijn grootste vriendin was 1.82 terwijl ik 1.70 ben:) en ze vond het niet erg anders zou ze niet met mij begonnen zijn toch wel veronderstel ik, ik daarentegen vond het verschrikkelijk..

ik heb zelf ook nog een vraagje over dit ik ben nu 14 word in augustus 15 ik heb trouwens ook zo een test gedaan voor me eindlengte maar het was egt geen goeie ziekenhuis ik was toen pas 14 en had de botleeftijd van 14,5 jaar dat is het enigste wat ze me vertelde maar ben nu rond de 1,75 ik heb nu precies de zelfde lengte als mijn moeder en mijn vader is veel kleiner rond de 1,65 maar toen ik heel klein was is mijn eindlengte rond de 2 meter geschat ik denk niet dat ik dat nog ga halen maar wil wel zo snel mogelijk mijn eindlengte bereiken zodat ik kan beginnen intensief te trainen weet iemand hier mischien hoe ik sneller mijn eindlengte kan bereiken?

Laatst bewerkt:
ik ben 1m 70 en voel me wel soms eens klein, maar hey net zoals franco colombo ooit zei, als je niet groot kan worden, moet je maar breed worden.
Ik dacht toch dat hij dat gezegd had in pumping iron, nu begin ik te twijfelen :p

Ik ben 1,98, zijn er ook middeltjes dat ik kleiner kan worden? Dan lijkt mn piemmie groter :o :eek!:

WTF, ik ben slechts 1,70m en dit is net een voordeel in deze sport. Je lijkt sneller gespierd, als je wat natuurlijke aanleg hebt. Iedereen denkt dat ik AS gebruik, maar ik ben zo natuurlijk als wat. Vreten en trainen, dude !:p

Terug
Naar boven