Fitness Seller

Let's kickstart this board!

Bezoekers in dit topic

FitGirl

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 jul 2003
Berichten
57
Waardering
0
Ok, we hebben nu ons eigen board, laten we het dan ook wel gebruiken!!

Ik begin al maar vast :

Wat is jullie huidige doel, trainings-en voedingsschema en hoe voel je zelf dat het gaat (lekker of totaal sucky).
Posten maar!!!

En...waar is Espi? Ik heb al zoveel over haar gelezen, maar ze is blijkbaar op vakantie ofzo?
Espiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!! :wazzup:
 
En wat is je antwoord op je eigen vragen Fitgirl?
 
FitGirl zei:
Ok, we hebben nu ons eigen board, laten we het dan ook wel gebruiken!!

Ik begin al maar vast :

Wat is jullie huidige doel, trainings-en voedingsschema en hoe voel je zelf dat het gaat (lekker of totaal sucky).
Posten maar!!!

En...waar is Espi? Ik heb al zoveel over haar gelezen, maar ze is blijkbaar op vakantie ofzo?
Espiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!! :wazzup:

Hai die ho :)

Mijn doel is om een mooi strak getraind lichaam te krijgen.
Mijn gewicht schommeld op dit moment tussen de 56 en 57,5 kilo.
Ik train drie tot vier dagen per week, doe het grootste gedeelte aan cardio training, maar ik train ook me been, bil, buik, rug, borst en arm spieren.
Het gaat me tot nu toe nog heel goed af allemaal, alleen is mijn sportschool nu twee weken dicht, :grumble: en daar baal ik behoorlijk van :bawling:
Ik kan gelukkig op mijn werk gebruik maken van een loopband en hometrainer, en thuis doe ik dan nog wat dingen erbij, maar het is toch niet hetzelfde :sob:
Ja en wat me voeding betreft, ik let erg op vetten, dat ik die niet teveel binnen krijg, en ik eet veel fruit, eet geregeld vis, drink mageremelk drink ook veel water.
Dat was het zo een beetje:)
Mocht je een vraag hebben, let me know:)
 
Waarom sla je schouders over?
En wat zijn je "probleem gebieden" nu?
 
bestoldschool zei:
Waarom sla je schouders over?
En wat zijn je "probleem gebieden" nu?

Schouders ben ik vergeten erbij te zetten:nut:
Ja en wat echt mijn probleem gebieden zijn, waar de meeste vetjes zitten:sob: zijn buik, benen, billen en heupen.
Me armen en schouders zien er eigenlijk wel mooi gevormd uit, die passen ook eigenlijk niet bij de rest van me lichaam:sad:
Ik heb nog een lange weg te gaan:cry:
Maar ik ben sterk van lichaam en geest, dus ik ga mijn doelen bereiken :banana:
:rocker:
 
FitGirl zei:
En...waar is Espi? Ik heb al zoveel over haar gelezen, maar ze is blijkbaar op vakantie ofzo?
Espiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!! :wazzup:

Als ik het goed heb komt Espi over een week of 2 weer terug.
 
bestoldschool zei:
En wat is je antwoord op je eigen vragen Fitgirl?

Ok,
Ik ben nu opnieuw in wedstrijdvoorbereiding voor het BK Ifbb Body Fitness in oktober. Ben sinds mn laatste wedstrijd in Rimini (8 juni) goed in shape gebleven, maar 1.5kg zwaarder geworden, dus zal wel meevallen.
Voeding is clean het hele jaar, met 1 à 2 junkmaaltijden per week-naarmate de wedstrijd nadert, is dit maar 1 keer en ik stop er helemaal mee 3 weken voor d-day.

Qua training ben ik nu aan het werken aan meer definitie in benen en wat meer volume in mn kuiten. Over bovenlichaam ben ik vrij tevreden, dus daar veel afwisseling in sets/reps/oefeningen om kwaliteit te verbeteren.

In november neem ik deel aan de Fitness America Pageant (van Lou Zwick) in California-voor mij een droom die waar wordt!

Hoe is het met Alison-wedstrijden in het vooruitzicht?
 
natasja zei:
Me armen en schouders zien er eigenlijk wel mooi gevormd uit, die passen ook eigenlijk niet bij de rest van me lichaam:sad:
:rocker:

Je bent niet de enige hoor. Had dat zelfde probleem, mijn bovenlichaam was keihard maar mijn benen waren echt soft, te veel vet naar mijn zin. Gewoon blijven trainen en cardio-en, als het moet gooi wat clen, echt de moeite waard.
 
FitGirl zei:
Hoe is het met Alison-wedstrijden in het vooruitzicht?
Allison haar volgende wedstrijden zijn volgend weekend (9 augustus, Steve Weinberger/Bev Francis New York Figure Show) en het weekend erna (Jan Tana in Charlotte, North Carolina)
Dit zijn de laatste 2 kansen om te kwalificeren voor de Olympia, dus duimen maar.

Ze kreeg gisteravond nog een onverwacht emailtje van Alti:

HEY GOOD LUCK BY THE WAY.
YOUR PHYSIQUE IS REALLY IMPROVING.
ADELA AND I WERE SPEAKING ON HOW PRETTY YOUR BODY IS.
KEEP IT UP...YOU SHOULD BE PLACING HIGHER!!!
BUT YOU WILL SOON...TAKE CARE
BY THE WAY THIS ALTI, I FORGOT TO INCLUDE MY NAME..DUH!

Dat is natuurlijk niet niets als Adela en Alti over je roddelen!!
Dus dat kwam als een surprise, nu dat het dieet/training schema wel erg belangrijk wordt (je weet zelf hoe dat is en hoe je je voelt in die laatste 2 weken)

Voor degene die Adela niet kennen:
[Link niet meer beschikbaar]
Daar staat Adela met Allison en Julie bij "FRIENDS".
Die foto had ik genomen tijdens de Night Of the Champions.

En Alti is de vriendin van Ronnie Coleman (Alti Bautista)

Succes met de training en voorbereiding van je grote Fitness America wedstrijd.
Ik weet zeker dat je hoog eindigt!!
Geloof in jezelf en zet goed door, je weet waarvoor je het doet!!
 
Hier zijn ze: Alti links en Adela rechts
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Veel succes voor Alison!!!!
En ja, kan me voorstellen dat zo'n mailtje een oh zo nodige boost kan geven, goed voor het zelfvertrouwen! Deze dames zijn idd niet de minsten...

Bedankt voor je feedback trouwens!
 
Wow! Ik zit hier dus tussen echte pro's? Hopen dat ik nog eens de persoon wordt waarvan iedereen zegt; Mr. Olympia Boogie is een member van dbb.com! In ieder geval, veel succes allemaal! (en nu ga ik hier weg, want dit gedeelte van het board schijnt niet voor mij bedoelt te zijn :D)
 
bestoldschool zei:

Wow! Moet deze thread dan niet verplaatst worden naar "Pro nieuws en foto's" ? ;)
Waarom is zij trouwens geen member van dit board, we zouden veel haar kunnen leren. En tsja BOS, jij begint nu toch wel wat saai te worden ;)

In ieder geval, veel succes allemaal!
 
Ze heeft al een eigen thread in de pro's.
Ze is geen lid, want ze kent geen nederlands.
Jullie leren veel van haar door mij toch?
Ik te saai??? Zal ik maar een paar oorbellen in doen dan?
 
bestoldschool zei:
Zal ik maar een paar oorbellen in doen dan?

Ja! Doen! Dat wil ik zien... Foto! Doe er gelijk een rokje bij aan :D. Niet omdat je saai bent maar gewoon om mij te laten lachen :p

P.S. BLUF
 
bestoldschool zei:
Ze heeft al een eigen thread in de pro's.
Ze is geen lid, want ze kent geen nederlands.
Jullie leren veel van haar door mij toch?
Ik te saai??? Zal ik maar een paar oorbellen in doen dan?

Jaaah, nu komt eindelijk je ware aard naar boven :P
ennuh, ik kan ook wel frans, engels, duits en een btje spaans en grieks :D
 
capricik zei:
Je bent niet de enige hoor. Had dat zelfde probleem, mijn bovenlichaam was keihard maar mijn benen waren echt soft, te veel vet naar mijn zin. Gewoon blijven trainen en cardio-en, als het moet gooi wat clen, echt de moeite waard.

Domme vraag misschien, maar wat is clen ???
 
Clenbuterol, asthma medicatie die o.a in de bodybuilding/fitness wereld gebruikt wordt om te helpen in de strijd tegen vet.

Blijf maar gewoon bij normale vetverbranders en een goed dieet/cardio regime.
 
Back
Naar boven