Fitness Seller

Libische Burgeroorlog

2012 is dus het einde omdat we elkaar tot aan de nok toe kapot schieten met atoomwapens, en niet een opsomming aan natuurrampen.

heeft khadaffi eigenlijk nucleaire wapens?

• Topic Starter Topic Starter
ik denk van wel...vergeet niet hij in de top 20 rijkste behoorden

Je denkt dat je even ergens op de tweedehands markt wat nucleaire wapens kan inslaan zonder dat het opgemerkt wordt? Technologie voor nucleaire wapens misschien nog wel maar een kernkop koop je niet zomaar even.

Je denkt dat je even ergens op de tweedehands markt wat nucleaire wapens kan inslaan zonder dat het opgemerkt wordt? Technologie voor nucleaire wapens misschien nog wel maar een kernkop koop je niet zomaar even.

Met geld kan je alles

• Topic Starter Topic Starter
Hebben die landen wel eigen atoom programma's ??? kan je desnoods niet zo'n wapenkop vullen met residu van een kerncentrale ??? wapen zal wel minder krachtig zijn maar kan qua straling veel ellende veroorzaken

niet te vergeten dat khadaffi gezegd heeft: Jullie krijgen hier spijt van

ben benieuwd, hij zal vast nog wel een troef in handen hebben

Zoals Dr. Khan die zn kennis vergaarde in Nederland en doorverkocht aan Pakistan. Daar maak ik me ook ernstig zorgen over, dat Al Quaida daar aan de macht komt of een uit de hand gelopen Kashmir conflict. Met alle gevolgen van dien.

Mosterdgas en zenuwgas behoren in ieder geval wel tot zijn wapenarsenaal, tenminste.. volgens bepaalde bronnen.

holy **** gek die vrouw met die ak hahahahhahahah paf paf paf , alsof het de normaalste ding van wereld is, stel je voor als zoiets hier in rotterdam ergens gebeurd epic hoor

libië is geen maghreb

Het is geen Hollywood, verspreiding van nucleaire wapens heeft niks met de grootste buidel geld te maken.
ooh jawel hoor....
atoomwapen=>macht=>geld

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

zoals dr. Khan die zn kennis vergaarde in nederland en doorverkocht aan pakistan. Daar maak ik me ook ernstig zorgen over, dat al quaida daar aan de macht komt of een uit de hand gelopen kashmir conflict. Met alle gevolgen van dien.
++10000

110 kruisraketten afgeschoten op libisch luchtafweer geschut door Amerikaanse & Britse marineschepen

Terug
Naar boven