- Waardering
- 203
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
"Zowel de VS als Libië hebben evenveel CBRN wapens"
"Vervang Libië door Iran"
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Zowel de VS als Libië hebben evenveel CBRN wapens"
t*ring ben je nu echt zo ontzettend dom of doe je het expres."Zowel de VS als Libië hebben evenveel CBRN wapens"
"Vervang Libië door Iran"
waarom zou een land massavernietigingswapens inzetten als het land wat ze proberen te veroveren heroverd word door de rebellen, als de kans heel groot is (waarschijnlijk is daar zelfs een verdrag voor) dat ze dan door andere landen worden aangevallen?t*ring ben je nu echt zo ontzettend dom of doe je het expres.
Het was een CASUS die ik je voorlegde, dus totaal niet op de werkelijkheid gebaseerd, maar puur HYPOTHETISCH.
Lees de casus nog eens goed door, zie je daar iets van een verdrag staan? En zie je iets van andere landen? Leg nu eens gewoon het verband, maar als ik je zo nu hoor denk ik niet dat jij op een universitair denkniveau zit brian.waarom zou een land massavernietigingswapens inzetten als het land wat ze proberen te veroveren heroverd word door de rebellen, als de kans heel groot is (waarschijnlijk is daar zelfs een verdrag voor) dat ze dan door andere landen worden aangevallen?
waarom zou je dingen weglaten als die er wel zijn?Lees de casus nog eens goed door, zie je daar iets van een verdrag staan? En zie je iets van andere landen? Leg nu eens gewoon het verband, maar als ik je zo nu hoor denk ik niet dat jij op een universitair denkniveau zit brian.
Omdat het een casus is, en geen werkelijkheid. Ontworpen om je na te laten denken in een eenvoudigere setting waardoor je juist door dit soort invloeden niet beïnvloed word.
zo kan ik ook een paar situaties schetsen waarbij er hoge kans is dat USA kernwapens gaat gebruiken, maar het feit is nou eenmaal dat dat niet realistisch is en dat de situatie alle factoren moet bevatten die invloed op die situatie heeft.Omdat het een casus is, en geen werkelijkheid. Ontworpen om je na te laten denken in een eenvoudigere setting waardoor je juist door dit soort invloeden niet beïnvloed word.
Het is natuurlijk verschrikkelijk wat er gebeurt. Maar dit is wel een 'mooie' foto
http://media.nu.nl/m/m1gz1d1a6jnu_345.jpg
"Franse gevechtsvliegtuigen gaan Libisch luchtruim binnen" staat er op nos.nl .
Genoeg overlegd?
Voor de verkiezingen inderdaad.Vraag me af waarom Sarkozy graag haantje de voorste wil spelen. Populariteit winnen onder Franse volk? Verkiezingen?
spannend, franse gevechtvliegtuigen die aanvallen in libie, wat zullen die mocros er van vinden voordat we binnekort zelfmoordaanslagen krijgen omdat nederland libiers dood