MuscleMeat

Libische Burgeroorlog

"Zowel de VS als Libië hebben evenveel CBRN wapens"
"Vervang Libië door Iran"
t*ring ben je nu echt zo ontzettend dom of doe je het expres.

Het was een CASUS die ik je voorlegde, dus totaal niet op de werkelijkheid gebaseerd, maar puur HYPOTHETISCH.

t*ring ben je nu echt zo ontzettend dom of doe je het expres.

Het was een CASUS die ik je voorlegde, dus totaal niet op de werkelijkheid gebaseerd, maar puur HYPOTHETISCH.
waarom zou een land massavernietigingswapens inzetten als het land wat ze proberen te veroveren heroverd word door de rebellen, als de kans heel groot is (waarschijnlijk is daar zelfs een verdrag voor) dat ze dan door andere landen worden aangevallen?

waarom zou een land massavernietigingswapens inzetten als het land wat ze proberen te veroveren heroverd word door de rebellen, als de kans heel groot is (waarschijnlijk is daar zelfs een verdrag voor) dat ze dan door andere landen worden aangevallen?
Lees de casus nog eens goed door, zie je daar iets van een verdrag staan? En zie je iets van andere landen? Leg nu eens gewoon het verband, maar als ik je zo nu hoor denk ik niet dat jij op een universitair denkniveau zit brian.

Lees de casus nog eens goed door, zie je daar iets van een verdrag staan? En zie je iets van andere landen? Leg nu eens gewoon het verband, maar als ik je zo nu hoor denk ik niet dat jij op een universitair denkniveau zit brian.
waarom zou je dingen weglaten als die er wel zijn?

waarom zou je dingen weglaten als die er wel zijn?
Omdat het een casus is, en geen werkelijkheid. Ontworpen om je na te laten denken in een eenvoudigere setting waardoor je juist door dit soort invloeden niet beïnvloed word.

Omdat het een casus is, en geen werkelijkheid. Ontworpen om je na te laten denken in een eenvoudigere setting waardoor je juist door dit soort invloeden niet beïnvloed word.
zo kan ik ook een paar situaties schetsen waarbij er hoge kans is dat USA kernwapens gaat gebruiken, maar het feit is nou eenmaal dat dat niet realistisch is en dat de situatie alle factoren moet bevatten die invloed op die situatie heeft.

Daar gaat het niet om, het gaat er om dat in deze casus duidelijk word waar voor de verschillende landen de drempel ligt om ze te gebruiken. Ik kan ook wel scenarios schetsen waar de hele wereld elkaar uitmoord.

Het is natuurlijk verschrikkelijk wat er gebeurt. Maar dit is wel een 'mooie' foto

m1gz1d1a6jnu_345.jpg

"Franse gevechtsvliegtuigen gaan Libisch luchtruim binnen" staat er op nos.nl .

Genoeg overlegd?

"Franse gevechtsvliegtuigen gaan Libisch luchtruim binnen" staat er op nos.nl .

Genoeg overlegd?

Lol je hebt hem aangepast, ot, zo spannend gaat het niet worden als de halve wereld er gelijk boven op knalt, tis vrij simpel, alles wat kadafi kan helpen word gelijk plat gemaaid, de aankomende dagen, daarna zullen de oppositie de rest af maken, en lacht de rest van de wereld...

Ongelooflijk dat die vent eigenlijk niet eerder met de grond gelijk gemaakt is, waarom nu pas...

Vraag me af waarom Sarkozy graag haantje de voorste wil spelen. Populariteit winnen onder Franse volk? Verkiezingen?

shit just got real

spannend, franse gevechtvliegtuigen die aanvallen in libie, wat zullen die mocros er van vinden voordat we binnekort zelfmoordaanslagen krijgen omdat nederland libiers dood

Terug
Naar boven