Fitness Seller

Lid van politieke partij

Haha, wat toevallig. Ik ben net lid geworden van de-wat-huilen-mensen-toch-om-niks-in-deze-samenleving-partij!!!

Ik drink nog liever de gefermenteerde schijt van een diarreespuitende, linkeroogballikkende chihuahua dan mee te doen met die facade van de opgedrongen democratie in de westerse wereld! Het plezier van naar datgene moeten luisteren waar je nooit voor hebt gekozen maar waar de democratie voor staat wordt echt door niets overtroffen! Wat een euforie, die democratie, wat een heerlijk concept. Veel beter en doordachter dan dictatorschap! Laten we nog meer 'primitieve' landen opzoeken en hun dictators afzetten zodat we ze kunnen hersenspoelen dat een democratische staat een soort hemel op aarde is.

De helft van DBB kan sowieso al niet lid worden van hun partij.

Ik ben lid van de Nederlandse Moslim Partij. Ik draag al jaren bij door het stelen van fietsen.

Ja, ik ga me daar geld geven aan opleidingscentra voor corrupte politici zodat ze beter getraind worden in het oplichten van de democratie.

Neen.
Ik weet niet ofdat ik het ooit zou worden.

Trots lid van de Revolutionaire Partij Nederland.

Je stemt op carrières, niet op mensen die daadwerkelijk wat voor jou kunnen betekenen
Een stem op een Politicus is voor hem een stap verder in zijn carrière.
Uitgerangeerd, mislukt als Politicis wachten er wel weer andere(snoep)baantjes in de raad van Besturen, Commissariaten, voorzitterschap etc.Deze mensen zijn vooral met zichzelf bezig al doen ze jou laten geloven in de aanloop van de verkiezingen dat dat niet zo is.

Lid worden van een Politieke Partij is een verkapte sponsoring van deze carrièremakers die nooit en te nimmer waarmaken wat ze ooit hebben beloofd.

w's ga ik niet eens stemmen dus laat staan dat ik lid wordt, ze liegen mij allemaal teveel. En de beslissingen die wel worden genomen zijn zo tenenkrommend dat ik denk, zien jullie het nu echt niet? of willen jullie het nu niet zien?

nee, ik voel me ook niet echt solidair met bepaalde partijen, lid zijn van een partij houdt m.i. ook in dat je je achter de meeste van hun voorstellen schaart, dat doe ik niet, dat bepaal ik aan de hand van hoe geregeerd wordt en kan dus fluctueren door de tijd heen. daarom zie ik geen nut in het lid worden van een partij.

Terug
Naar boven