Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
europeman zei:

Voor een duursporter is daar niets mis mee.hugohonnie zei:Al dat fruit lijkt me niet echt goed is bijna allemaal suikers.
Beetje heel kort door de bocht.europeman zei:ik weet niet hoe een vrouw met 18% bf eruit ziet, wat ik wel weet is dat ik en bijna de hele sportschool bij ons meisjes/vrouwen die rond de 58 kg wegen meestal te mager vind, kikkerbillen en alles ziet er gewoon breekbaar uit, alsof ze elk moment in 2 en kunnen breken
Dani zei:
Dani zei:Met jouw activiteitenpatroon zou je bijna het dubbele moeten eten dan wat je nu doet! Ik gok dat je stofwisseling aardig gezakt is. Dan klopt het wel dat je niet afvalt, je lichaam is een erg efficiente machine
Waar zijn eigenlijk je vetten?
Wat was het doel van dit dieet toendertijd? Moest je in een bepaalde gewichtsklasse blijven oid?
Ik zou nu mijn prioriteit leggen op het opkrikken van je metabolisme als ik jou was, pas daarna gaan denken aan verlagen van je bf.
DBC01 zei:Antwoord: Voor zo'n bescheiden doel een trap onder je reet, een serieus dieet en wat meer motivatie.
Dit riekt naar wat hier ook wel gebeurt vóór de zomer, maar dan bij de jongetjes:
'Effe snel wat spieren scoren, wat moet ik nemen voor 5kg droge massa erbij? Geef me de namen van de drugs en hun toepassing en je maakt deze beachboy-cumming blij!
Nee Toet zo gaat het niet. Als je 5kg puur vet wil verliezen, trek je dieet es na en ga es wat extremer dieten. Ik heb mollige fitnessmeiden zien veranderen in keiharde lichamen dankzij een strict en rigoreus dieet.
Die stackers, ephies en dergelijke werken tijdelijk, een dieet zet een basis voor altijd.

Over het algemeen is je schiltklier binnen 2 a 3 weken herstelt en als je gewoon 3 a 4 weken door dieet heb je helemaal geen rebound effect.2hard2die zei:hoi, sorry ik wil niet meteen je keuze voor t3 afkraken, maar heb je wel rekening gehouden met het rebound effect van dit middel. Dit komt erop neer dat je tijdens je kuur afvalt als een trein , maar na het staken van gebruik zo vet wordt als een varken, doordat je schilklierwerking een opdonder krijgt?!
adrbeest zei:Over het algemeen is je schiltklier binnen 2 a 3 weken herstelt en als je gewoon 3 a 4 weken door dieet heb je helemaal geen rebound effect.
Maar ga je meteen weer vet vreten wat de meeste doen ja dan kom je weer snel aan.
MightyDuck zei:Hugohonnie je verkijkt je op het soort suiker in fruit kerel.. bekend met het effect ( of beter, het gebrek daar aan ) van fructose op het bloedglucose ?
Anyway daar gaat het niet om in deze thread, gebruik daar de search maar voor in de voeding sectie, maar als duursporter komt ze idd wel goed weg daarmee dat maakt verder weinig uit.
Niet meer nodig te zeggen dat dat schema belabbert is en dat eerst flink onder de loep genomen mag worden voor Toet begint te kuren![]()
Succes daar mee![]()