adrbeest
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
adrbeest zei:Heb zelf meerder malen t3 gebruikt en laatst t4 voor 4 maanden op 250 mcg per dag en naar mijn kuur laten testen binnen 3 weken en mijn schiltklier was perfect in orde.
Niet dat dat alles zegt hoor.

Soulreaver zei:waar wordt fructose voor gebruikt en wat gebeurd er wanneer die voorraad vol ?![]()

Soulreaver zei:een gezonde schildklier is met 2 weken hersteld. die onderzoeken zijn wel gedaan met een langere afbouwperiode, dus ik weet niet de invloed die een kortere heeft.
ik zelf denk dat t3 niet de oplossing is, ik vind het meer een middel voor wedstrijdathleten die extreem lage vet% bereiken en vervolgens op normale % komen te zitten.
voeding: eet 300 gr. eiwit (1200 cals), 100 gr. kh. na de training (400 cals) en een paar keer per dag wat gezonde vetten. zorg dat je niet onder 1600 cals komt en neem de kh alleen direct na de training. het moet me heel sterk lijken als je dan niet droger wordt. tot nu toe zijn alle dames die ik op deze manier geholpen heb flink wat vet verloren. owjah, voordat je begint vreet je je 5 dagen hemaal vol de hele dag met alles wat lekker vindt. je stofwisseling moet een hele flinke boost krijgen, een opdonder, want die zal na zolang dieeten een stuk trager zijn.
. Ik heb er nog een paar vragen over (misschien wel stomme vragen, maar als ik alles wist zou ik hier niet zitten):
300 gr. eiwit: waar haal ik dat uit? Veel eiwitshakes of veel vlees eten en dan, wat voor vlees?
Wat bedoel je met gezonde vetten: plantaardig?Toet zei:Ik maak me niet zo'n zorgen om de schildklierfuncties. En ik heb de
mogelijkheid om dat regelmatig te laten testen.
Maar over de voeding: dat klinkt ook wel ok. Ik heb er nog een paar vragen over (misschien wel stomme vragen, maar als ik alles wist zou ik hier niet zitten):
300 gr. eiwit: waar haal ik dat uit? Veel eiwitshakes of veel vlees eten en dan, wat voor vlees?
Wat bedoel je met gezonde vetten: plantaardig?
En als ik me vijf dagen helemaal vol vreet is dat dan genoeg een boost?
Ik ben juist bang dan heel veel aan te komen.
Ik hoorde van iemand anders: elke 2 uur wat eten. Maar wat dan eten? Wel of niet kh?
Graag NOG meer adviezen en alvast heel erg bedankt!

Telderman zei:Toet
Probeer dit maar eerst eens, dan kan je altijd nog overgaan op as.
De kuur schema die Adrbeest voor schreef ziet er wel goed uit. Maar wel in combinatie met goed eten,trainen en rusten. Ander werkt dat ook niet!

MightyDuck zei:Hehe het probleem met die diëtisten is dat ze toch wel betaald krijgen.
Als de cliënt begint te mauwen, "dit lust ik niet, dat lust ik ook niet, ik heb geen tijd om 6x te eten dan moet ik steeds eten mee sjouwen" dan zal hun dat worst wezen.
Cliënt lust geen kwark ? Oke, dan geen kwark. Cliënt wil maar 3x eten ? Oke, dan gaat alles in 3 maaltijden. Cliënt krijgt zo wel minder resultaat ? Tja jammer dan, dat zeggen we er niet bij want dan word cliënt boos en gaat weg en dan krijgt mevrouw de diëtiste geen centjes meer..![]()
europeman zei:die T3 wekr altijd, mischien haal je er op die manier niet het beste uit maar werken doet het, heb het zelf ook weleens geprobeerd, je wordt er alleen heel moe van was mijn ervaring, en plat

MightyDuck zei:Hehe het probleem met die diëtisten is dat ze toch wel betaald krijgen.
Als de cliënt begint te mauwen, "dit lust ik niet, dat lust ik ook niet, ik heb geen tijd om 6x te eten dan moet ik steeds eten mee sjouwen" dan zal hun dat worst wezen.
Cliënt lust geen kwark ? Oke, dan geen kwark. Cliënt wil maar 3x eten ? Oke, dan gaat alles in 3 maaltijden. Cliënt krijgt zo wel minder resultaat ? Tja jammer dan, dat zeggen we er niet bij want dan word cliënt boos en gaat weg en dan krijgt mevrouw de diëtiste geen centjes meer..![]()
Kijk dit vind ik nu jammer en onverantwoord. Je zegt wel dat je oud en wijs bent, nou over dat oud zijn weet ik niet. MAAR WIJS BEN JE NU ZEKER NIET BEZIG!Toet zei:Hallo sterke mannen en vrouwen,
ik heb advies nodig van mensen die verstand hebben van steroïden. Er is veel info op het internet, met veel tegenstrijdigheid. Ik kom er niet meer uit.
wie wil er even zo lief zijn om hier naar te kijken en advies te geven?
Ik wil 5 kilo afvallen, liefst vet.
Dit woog ik altijd, tot ik een schildklierprobleem kreeg (wat inmiddels weer over is), maar waar ik wel die extra kilo's aan over heb gehouden.![]()
Ook heb ik twee jaar lang op en af CEA-stacks gebruikt, maar nu lijkt het effect daarvan helemaal verdwenen te zijn. Ik heb er echter nooit meer dan één op een dag gebruikt.
Feiten:
ik ben een vrouw van 30 jaar, geen kinderen
1.68 lang, weeg 58 kilo, vetpercentage 18%
veel individuele duursporten (sport elke dag ca. 1 uur)
Dieten kost me geen enkele moeite, maar daar val ik niet van af. Ik eet al praktisch geen vet, weinig koolhydraten en veel eiwitten.
Nu wil ik steroïden gebruiken. Ik heb al Cytomel en clenbuterol, maar ik weet niet in welke doseringen ik moet gebruiken en welk schema voor mij handig is. Ik wil ook best andere dingen kopen en gebruiken, maar ik weet niet welke.![]()
Dus mijn vraag is concreet: welke middelen moet ik gebruiken, hoe lang en hoe veel om ca. 5 kilo (vet) kwijt te raken?
En zijn er ook middelen om mijn sporttraining (geen wedstrijden oid) langer vol te houden?
En alsjeblieft (hoe goed bedoeld ook) geen gepreek over ongezond e.d. Ik ben oud en wijs genoeg om zelf de risico's in te schatten en bereid deze te nemen. Door mijn 'overgewicht' voel ik me verschrikkelijk onprettig. Ik wil weer lekker in mijn vel zitten. Dat is zo belangrijk voor me dat ik daar erg ver voor wil gaan.
Graag jullie adviezen!