Fitness Seller

Shocking News Lieve Camelus

Wat was je VP toen je startte met kuren?

( :burns:)

Bro
Nee het begon allemaal met nachtenlang op straat hangen met de matties.
13n22x.jpg

lol ,ik heb daar (Hoenderloo)op de voorloper van deze shit gezeten ,
Metoo. Elke dag 2x de kampheuvellaan af en weer op lopen naar de lts daar. Ook leuk met brommertjes gesleuteld in die tijd. Crossen in de bos op het kleine crossbaantje. Later met mijn eigen fs1 rondrijden. Avonds "gezellig"met een grote groep aan tafel eten om daarna naar de soos te gaan. En op donderdagavond met de bus naar Apeldoorn (bunkertje ofzo) Af een toe een fittie na schooltijd op het grasveld of ergens anders op het terrein. Heb de littekens nog als aandenken op mijn been staan... Ouwe herinneringen komen boven!

Ontopic: Zat je daar in een leef of gezinsgroep @Camelus

Metoo. Elke dag 2x de kampheuvellaan af en weer op lopen naar de lts daar. Ook leuk met brommertjes gesleuteld in die tijd. Crossen in de bos op het kleine crossbaantje. Later met mijn eigen fs1 rondrijden. Avonds "gezellig"met een grote groep aan tafel eten om daarna naar de soos te gaan. En op donderdagavond met de bus naar Apeldoorn (bunkertje ofzo) Af een toe een fittie na schooltijd op het grasveld of ergens anders op het terrein. Heb de littekens nog als aandenken op mijn been staan... Ouwe herinneringen komen boven!

Ontopic: Zat je daar in een leef of gezinsgroep @Camelus

ik zat op vollenhoven en mijn tweelingbroer op de iemhof ,op donderdagavond met het busje naar Arnhem of Apeldoorn,
iedereen eerst blowen en daarna inbreken ,lol ,wel daar ook voor het eerst kennisgemaakt met bodybuilding ,een groepsleider daar was een flinke knaap

Ik zat in het gezinshuis achter de kampheuvel. Bij kees en eefje toenertijd van eind 93 tot halverwege 96 daar gezeten. Ja de eerste criminele stapjes werden daar door velen gezet idd. Arnhem ook wel eens idd komt langzaam weer bovendrijven. Weinig aan sport gedaan daar werd bij ons op de groep niet echt gestimuleerd met twee oudere mensen.

ik zat op vollenhoven en mijn tweelingbroer op de iemhof ,op donderdagavond met het busje naar Arnhem of Apeldoorn,
iedereen eerst blowen en daarna inbreken ,lol ,wel daar ook voor het eerst kennisgemaakt met bodybuilding ,een groepsleider daar was een flinke knaap...

Laatst bewerkt:
bla bla bla

@Camelus

Waar ben je het meest onzeker over?

Wie mag je het meest en wie mag je het minst van het forum?

Hoeveel wijven heb je gediekt?

Als je moest kiezen(links is een tranny/shemale btw) Welke zou je kiezen?
1604139835614.png

bla bla bla

@Camelus

Waar ben je het meest onzeker over?

Wie mag je het meest en wie mag je het minst van het forum?

Hoeveel wijven heb je gediekt?

Als je moest kiezen(links is een tranny/shemale btw) Welke zou je kiezen?
1604139835614.png
Tranny bro, life is to short to dance with fat chicks

iedereen eerst blowen en daarna inbreken ,lol ,wel daar ook voor het eerst kennisgemaakt met bodybuilding ,een groepsleider daar was een flinke knaap

Zo ging dat ook bij mij.
Buiten hangen, drinken en inbreken. Sloeg nergens op. We gingen zelfs inbreken omdat we honger hadden. Ingebroken voor aardbeien met slagroom en een pot augurken :roflol:

Terug
Naar boven