- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inb4 Brab0 Kuurlog 👀😏
Nee het begon allemaal met nachtenlang op straat hangen met de matties.
Heftig, man.
maar zo is het niet gegaan, mijn ouders zijn het land uit gevlucht en daar wil ik het bij laten.
Vanaf 21 ofzo geregeld, maar veel aankloten. Op zo'n 11 procent vet en 58 kg.Hoe lang train je al?
Begon je als ecto, endo of meso?
Iets lager dan de joune atm. Het zag er ook niet uit toen.
Jij zou een goede coach kunnen zijnVanaf 21 ofzo geregeld, maar veel aankloten. Op zo'n 11 procent vet en 58 kg.
Iets lager dan de joune atm. Het zag er ook niet uit toen.

Hunnerberg Nijmegen ik, al was het kort.lol ,ik heb daar (Hoenderloo)op de voorloper van deze shit gezeten ,
Metoo. Elke dag 2x de kampheuvellaan af en weer op lopen naar de lts daar. Ook leuk met brommertjes gesleuteld in die tijd. Crossen in de bos op het kleine crossbaantje. Later met mijn eigen fs1 rondrijden. Avonds "gezellig"met een grote groep aan tafel eten om daarna naar de soos te gaan. En op donderdagavond met de bus naar Apeldoorn (bunkertje ofzo) Af een toe een fittie na schooltijd op het grasveld of ergens anders op het terrein. Heb de littekens nog als aandenken op mijn been staan... Ouwe herinneringen komen boven!lol ,ik heb daar (Hoenderloo)op de voorloper van deze shit gezeten ,
Metoo. Elke dag 2x de kampheuvellaan af en weer op lopen naar de lts daar. Ook leuk met brommertjes gesleuteld in die tijd. Crossen in de bos op het kleine crossbaantje. Later met mijn eigen fs1 rondrijden. Avonds "gezellig"met een grote groep aan tafel eten om daarna naar de soos te gaan. En op donderdagavond met de bus naar Apeldoorn (bunkertje ofzo) Af een toe een fittie na schooltijd op het grasveld of ergens anders op het terrein. Heb de littekens nog als aandenken op mijn been staan... Ouwe herinneringen komen boven!
Ontopic: Zat je daar in een leef of gezinsgroep @Camelus
ik zat op vollenhoven en mijn tweelingbroer op de iemhof ,op donderdagavond met het busje naar Arnhem of Apeldoorn,
iedereen eerst blowen en daarna inbreken ,lol ,wel daar ook voor het eerst kennisgemaakt met bodybuilding ,een groepsleider daar was een flinke knaap...
Tranny bro, life is to short to dance with fat chicksbla bla bla
@Camelus
Waar ben je het meest onzeker over?
Wie mag je het meest en wie mag je het minst van het forum?
Hoeveel wijven heb je gediekt?
Als je moest kiezen(links is een tranny/shemale btw) Welke zou je kiezen?
![]()
ik zat op vollenhoven en mijn tweelingbroer op de iemhof ,op donderdagavond met het busje naar Arnhem of Apeldoorn,
iedereen eerst blowen en daarna inbreken ,lol ,wel daar ook voor het eerst kennisgemaakt met bodybuilding ,een groepsleider daar was een flinke knaap