MuscleMeat

Sticky Lijst met wedstrijdbegeleiders voor bodybuilding, fitness en figure

Bezoekers in dit topic

Geen info van België?

misschien kan ik je wel helpen, kijk maar eens op mijn website bij personal training.
prijzen zijn bespreekbaar
 
Glenn, als je wil kan ik je er tussen zetten. :)
 
Masterlijk topic. Karma. Dit maakt de drempel richting wedstrijden toch iets lager.
 
Masterlijk topic. Karma. Dit maakt de drempel richting wedstrijden toch iets lager.
Dat vind ik nou ook.

Nog meer mensen die goede namen in Belgie of NL hebben?
 
Jezus nog steeds geen sticky. Wat is dit toch voor slome meuk hier.

Glenn, als je wil kan ik je er tussen zetten. :)

je mag me er altijd tussen zetten, je weet nooit wie we ermee kunnen helpen.
groetjes
 
Staat er tussen.

Nog meer mensen"?
 
Cool initiatief

Hi Ryu, leuke toppic en cool initiatief man!
Misschien uitbreiden met posseerslips, bruining etc?
Die vraag blijft ook ieder jaar terug komen.
Keep up the good work;)
 
Giovanny Thompson toegevoegd. Als men meer weet over prijzen van bv Jack , Giovanny of Marjolein. Graag p.men. :)
 
Hi Ryu, leuke toppic en cool initiatief man!
Misschien uitbreiden met posseerslips, bruining etc?
Die vraag blijft ook ieder jaar terug komen.
Keep up the good work;)

Dank je wel. :)

Ik vind goed plan! Zodra de lijst af is met begeleiders, gaan we verder op bruining en posseerslips. Kan ik nog even nadenken over de indeling.
 
ey Ryu,
Respect man dat je deze topic start
zult er veel mensen mee helpen.
(Ook al heb je net als bij deze topic nog
steeds mensen die niet lezen ;))

Gr
 
Ik ben zo blij dat je dit lijstje hebt gemaakt!! Heel overzichtelijk. Bedankt!!
 
Thanks! Leuk om te horen, dame en heer. :)
 
Kleine aanpassing gedaan. :)
 
hej mensen ff geleden alweer
ben nu zelf bij Mister Universe 2006 Jan de Weerd in Hoogeveen
moet zeggen dat die man mega veel kennis heeft recht voor zijn raap kort door de bocht maar wel eerlijk en dat kan je niet zeggen van alle andere begeleiders die het voor geld doen
hiervoor was ik bij Jack Zwolle veel besproken man maar ook iemand die voor je klaar staat wanneer je iemand nodig hebt en hij is ookk niet de beroerdste
Jack is iemand die zijn verdienste uit jou prestatie haalt en kompenseerd vaak het een met het ander maar dat kan je ten alle tijde met hem overleggen
weet niet hoe het gaat bij Jan maar voor mij is hij goed in alle opzichten contact en begeleiding ondersteuning schop onder je kont als het nodig is ha ha maar ook voor de motivatie deze man heeft veel podium ervaring en dat is belangrijk voor een coach of begeleider want als jij op het podium staat is alsof hij er ook staat
een coach of begeleider moet zich in jou kunnen verplaatsen puur voor het gevoel
 
re

Echt geweldig deze lijst ,super bedankt .
 
willem jonkman blijft de beste als je het mij vraagt!
 
willem jonkman blijft de beste als je het mij vraagt!

geintje!!
natuurlijk heeft ieder zo zijn voorkeur en zo hoort het ook
maar ik woon 200km van dhr.Jonkman vandaan en zit dus liever bij onze topper uit het noorden Jan de Weerd
28jr ervaring op en naast het podium eigen gym veel mensen op niveau gebracht dus die is het voor mij
 
Back
Naar boven