Fitness Seller

Sticky Lijst met wedstrijdbegeleiders voor bodybuilding, fitness en figure

Bezoekers in dit topic

nog steeds geen belgische begeleiders die niet 150km van gent wonen :D
 
re

GLENN van VOOREN woont in belgie .
 
Glenn zit in Belgie, ja. Goede verhalen over gehoord. :)
 
re

Volgens mij geeft HITMAN ook begeleiding in de omgeving van deventer ......
weet het niet 100% zeker .
 
Ik zit bij Alison Maria in Den Haag, www.alisonmaria.com. Uitvalsbasis is Kneet's Gym....
Goed in zijn werk, heel veel podiumervaring, veel titels op zijn naam en weet hoe hij je klaar krijgt voor een wedstrijd.
Weet niet of hij het leuk vindt dat ik hier zijn prijs noem ;)
 
jammer dat er niks hier in drenthe zit
 
In Assen zit wel een paar grote gyms volgens mij. Zal eens even aan Loca vragen.
 
Super topic.

Laat zien dat je een waardig MOD bent :D


Maar even een vraag wat doet een begeleider allemaal precies?

- moet je percee wedstrijden draaien of mag je ook toewerken naar "beachproof" of fotoshoot
- helpt een begeleider je eventueel met kuurschema's?
- kan een begeleider voor jou aan AAS komen? (geen namen aub)
- in hoeverre heb je zelf inspraak op je dieet en training?
 
ik ben ook eigenlijk wel op zoek naar iemand die kan begeleiden richting wedstrijden (wanneer de fysiek het toe laat :p)

kent er iemand zon begeleider in antwerpen of omstreken? vooral dan ivm met voeding
 
heb via via welleens vernomen dat als je je supplementen etc. bij gio koopt het gratis is, anders moet je betalen, hoeveel weet ik niet.

hij heeft toch ook een shop in rotterdam?
 
Giovanny Thompson toegevoegd. Als men meer weet over prijzen van bv Jack , Giovanny of Marjolein. Graag p.men. :)

giovanny rekent niks als je al je supps bij hem koopt, anders 250 per maand voor 5 consults als je je ding ergens anders haalt.

hij beleidt je alleen met voeding, met training is hij er niet bij :)
 
heb via via welleens vernomen dat als je je supplementen etc. bij gio koopt het gratis is, anders moet je betalen, hoeveel weet ik niet.

hij heeft toch ook een shop in rotterdam?

you spilled the beans, Ries!:D
hehe...ik haal altijd me supps daaro. wel huge mofo dat ie is:D

zn shop zit bij de kubuswoningen om de hoek, kan niet missen :p
 
Ik kwam laatst Anja Timmer tegen bij FitnessFirst in Den Haag en die zei dat ze nog steeds mensen helpt met begeleiding. Je kunt haar volgens mij mailen via ati@dvp.nl.
 
Merkwaardig toch dat bodybuilding zo populair is in NL is en veel minder in BE.
 
iemand rond de streek van breda
 
Wedstrijdvoorbereiding/voeding

Hey iedereen,

Naast het aanbieden van gevechtsporten adviseren en begeleiden we eveneens alle vechtsporters, fitness en bodybuildingfreaks op vlak van training en voeding.
Neem gerust vrijblijven contact op via onze website! www.c-k-m.eu
 
Back
Naar boven