Fitness Seller

Sticky Lijst met wedstrijdbegeleiders voor bodybuilding, fitness en figure

Ik ben nieuwe betreft begeleiding , maar na veel eigen ups en downs qua voeding / supplementatie ben ik overtuigt dat ik iedereen kan helpen bij hun doel , of dat nou shredded op het podium is of gewoon een massa monster willen worden .
Ik kan hierbij helpen in de regio Gelderland.

Bij interesse kun je mij mailen: ****

Niet om je te bashen ofzo kerel maar je vroeg vorig jaar zelf nog advies omdat je er totaal niks van wist. [Link niet meer beschikbaar]

En een jaartje later wil je al mensen gaan begeleiden, kom op man. Goeie begeleiding is zeer zeldzaam en dan zul je zelf al jaren mee moeten draaien met de nodige ervaring en wedstrijden achter de rug. Dus trek dit aub in want dit gaat nergens over natuurlijk.

Niet om je te bashen ofzo kerel maar je vroeg vorig jaar zelf nog advies omdat je er totaal niks van wist. [Link niet meer beschikbaar]

En een jaartje later wil je al mensen gaan begeleiden, kom op man. Goeie begeleiding is zeer zeldzaam en dan zul je zelf al jaren mee moeten draaien met de nodige ervaring en wedstrijden achter de rug. Dus trek dit aub in want dit gaat nergens over natuurlijk.

Jammer deze reactie , maar begrijpelijk.

Als je in depht uitleg wilt van wat er in mijn leven is gebeurd qua begeleiding los van dat topic mag je gerust PB'n puur voor het feit dat ik sommigen bekende begeleiders die ik niet zal noemen waardeloos vindt , vol broscience en achterhaalde feiten wat soms nog gevaarlijk is ook, ik haakte er bij eentje al bij de eerste sessie al af omdat hij mijn bf ging meten door 3 punten zonder benen zonder mijn gewicht te kennen , lengte van mij etc gaf me een voeding schema waarvan hij zelf denk ik niet eens de macro's wist , waar ik terug kan lezen waar hij niet in gelooft en mij en zeer achterhaalde ''supplementen plan'' gaf waar geen plank op sloeg om maar een voorbeeld te geven.

Door veel tegenslagen en veel research heb ik een duidelijk beeld wat er moet gebeuren voor een wedstrijd , naturel of geared ik kan hierop inspelen.

Tevens kan ik ondersteuning bieden bij het poseren , mandatory's , verplichte en eigen routine onder de knie te krijgen.

Ik denk dat je alleen kans maakt als je heel goedkoop doet johnlol.

Meeste willen toch een A atleet als begeleider.

Ik denk dat je alleen kans maakt als je heel goedkoop doet johnlol.

Meeste willen toch een A atleet als begeleider.
Dat snap ik.

Ik ben nieuw op dit vlak en zal ook zeer goedkoper zijn dan de andere daar kies ik uiteraard bewust voor.

Bepaalde/meeste begeleiders beginnen met nieuwelingen of starters met een bepaalde voorzorg, en dat is maar goed ook.

Jammer deze reactie , maar begrijpelijk.

Als je in depht uitleg wilt van wat er in mijn leven is gebeurd qua begeleiding los van dat topic mag je gerust PB'n puur voor het feit dat ik sommigen bekende begeleiders die ik niet zal noemen waardeloos vindt , vol broscience en achterhaalde feiten wat soms nog gevaarlijk is ook, ik haakte er bij eentje al bij de eerste sessie al af omdat hij mijn bf ging meten door 3 punten zonder benen zonder mijn gewicht te kennen , lengte van mij etc gaf me een voeding schema waarvan hij zelf denk ik niet eens de macro's wist , waar ik terug kan lezen waar hij niet in gelooft en mij en zeer achterhaalde ''supplementen plan'' gaf waar geen plank op sloeg om maar een voorbeeld te geven.

Door veel tegenslagen en veel research heb ik een duidelijk beeld wat er moet gebeuren voor een wedstrijd , naturel of geared ik kan hierop inspelen.

Tevens kan ik ondersteuning bieden bij het poseren , mandatory's , verplichte en eigen routine onder de knie te krijgen.

Wat zegt het van jou dat je een bekende begeleider al na 1 contactmoment kan beoordelen?
Verder zeg je dat je mensen shredded op het podium kunt krijgen, maar zelf ben je nooit zo diep gegaan toch? Hoe wil je dan beginners hierbij coachen?

Wat zegt het van jou dat je een bekende begeleider al na 1 contactmoment kan beoordelen?
Verder zeg je dat je mensen shredded op het podium kunt krijgen, maar zelf ben je nooit zo diep gegaan toch? Hoe wil je dan beginners hierbij coachen?
Dat had ik toch uitgelegd ?

Shredded is waar je voor gaat als je met een wedstrijd mee doet , als dit niet je doel is dan moet je niet mee doen.
Ik had ook kunnen zeggen ''het podium opwerken'' maar dat is mijn doel niet , het doel is om het beste eruit te halen.

Ik heb zelf op 7 % op gestaan uitgaand van de meeting dus echt diep ben ik niet geweest, toch ben ik overtuigd dat ik mensen kan helpen die wel lager willen gaan.

Zelf wil ik over 2 jaar een wedstrijd pakken , maar tot dan wil ik met plezier mijn kennis delen.

Laatst bewerkt:
Ik vind tof van je hoor.

Maar denk niet dat je veel atleten krijgt.
Mayb wat huisvrouwen/noobs

Ik vind tof van je hoor.

Maar denk niet dat je veel atleten krijgt.
Mayb wat huisvrouwen/noobs

Maakt mij totaal niet uit,
Of zij podium ambities hebben , beter in hun vel willen zijn of een monster willen worden.
Als ik hun doel kan realiseren geeft mij dat al een onwijs goed gevoel.

EDIT: tevens krijg ik een beetje gevoel dat ik iets probeer in te nemen van de mensen die er al langer in zitten kijkend naar sommige plotse reacties.
Ik doe dit om mensen te willen helpen , krijg ik geen mensen binnen geeft niet! maar ben altijd beschikbaar puur omdat ik het leuk vindt en mijn passie voor het trainen et wil delen naar het podium toe.

of A atleet Camiel Saris vragen uit Apeldoorn Sportschool Limited Edition ,Lopen heel veel wedstrijd atleten in zijn gym!

Op zoek naar een begeleider in AMSTERDAM voor fitness wedstrijden. Kan niets vinden.. Iemand ervaring?

Ik zag cor scheerder staan uit Amersfoort . Ben langs het adres gereden ' columbusweg 5 ' maar dit is gewoon een woonhuis geen nieuwbouw ofzo dus de info klopt niet verder zag ik nergens iets op de columbusweg waar van ik het idee ha dat dat wel eens een gym zou kunnen Zijn.. Nu mijn vraag hoe kom ik in contact met cor scheerders

Baaln dat er niemand richting Enschede zit, voel er niet veel voor telkens 't halve land door te reizen :P

Das zeker waar Ibo. Ben ik dan scheel? Zag niks over Deventer staan :p

Je hebt niets over het hoofd gezien, want ik sta er niet op.
Als je atleet er rijp voor is weet je coach jouw wel te vinden, bij deze heb ik je gevonden:p
Je bent van harte welkom om een keer in Deventer te trainen en als je je ontgroening training kan overleven dat praten wij verder:D

Terug
Naar boven