MuscleMeat

Sticky Lijst met wedstrijdbegeleiders voor bodybuilding, fitness en figure

Bezoekers in dit topic

Je hebt niets over het hoofd gezien, want ik sta er niet op.
Als je atleet er rijp voor is weet je coach jouw wel te vinden, bij deze heb ik je gevonden:p
Je bent van harte welkom om een keer in Deventer te trainen en als je je ontgroening training kan overleven dat praten wij verder:D

Hahaha zo gauw ik klaar ben met m'n verhuizing en weer een beetje op krachten ben contact ik je meteen bro, ben heel benieuwd!
 
Is er een goeie begeleider in de buurt van Enschede/Hengelo?
 
Hahaha zo gauw ik klaar ben met m'n verhuizing en weer een beetje op krachten ben contact ik je meteen bro, ben heel benieuwd!


Haha can confirm! Ibo is goed. :D
 
Je hebt niets over het hoofd gezien, want ik sta er niet op.
Als je atleet er rijp voor is weet je coach jouw wel te vinden, bij deze heb ik je gevonden:p
Je bent van harte welkom om een keer in Deventer te trainen en als je je ontgroening training kan overleven dat praten wij verder:D

Wow top zeg! Dat is een groot compliment :thumb:

Zelf ook nogsteeds opzoek, vraag me alleen af hoe zoiets gaat... Betaal je dan per training of doe train je samen met iemand en ga je samen voor het maximale :)
 
Wow top zeg! Dat is een groot compliment :thumb:

Zelf ook nogsteeds opzoek, vraag me alleen af hoe zoiets gaat... Betaal je dan per training of doe train je samen met iemand en ga je samen voor het maximale :)

Dat zal per trainer verschillen wat ik er van weet. Zoek een goede bij je in de buurt en check bij hem/haar hoe en wat zou ik zeggen!
 
Dat zal per trainer verschillen wat ik er van weet. Zoek een goede bij je in de buurt en check bij hem/haar hoe en wat zou ik zeggen!

Haha is toch een compliment naar jou toe dacht ik zo :) Ja staat alleen niet echt op hun voorhoofd :P
 
Is er iemand die weet of er in de buurt van dronten/kampen/lelystad (I know, ****ing gaten van dorpen zo ongeveer maar anyway,) een respectabel begeleider zit?
 
Iemand misschien suggesties voor de regio Zuid-Limburg? Sterke twijfels om dit jaar misschien de Flex te doen, mocht dit het geval zijn dan wel het liefst onder professionele begeleiding.
 
Iemand misschien suggesties voor de regio Zuid-Limburg? Sterke twijfels om dit jaar misschien de Flex te doen, mocht dit het geval zijn dan wel het liefst onder professionele begeleiding.

Woon zelf ook in zuid-limburg maar heb niet echt het idee dat hier fatsoenlijke begeleiders zijn lol
 
argh kwam hier heel hoopvol.. Maar ik ben dus ook op zoek naar een begeleider in z-Limburg
 
ik ben op zoek naar een goede begeleider in de regio Eindhoven
 
Rene (XXL) heeft een lijst
 
hoe zit dit dan als iemand je begeleid voor wedstrijd, hoe zit het dan met de kosten?
 
Regio eindhoven ? |

Harry en rene bij muscle totaal veldhoven ;)
 
Back
Naar boven