Fitness Seller

Limewire de nieuwe P2P-hit? (Pro-versie beschikbaar)

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
De snelste P2P-client van het moment, Limewire, heeft Kazaa etc. al verslagen, zo zegt men. Snellere downloads, betere zoekfunctie etc etc.

Limewire is er basic en Pro (Pro is betaald).

Het verschil tussen Basic en Pro zie je hier:
[Link niet meer beschikbaar]

En ik zou DBC niet zijn als ik hier de Pro-versie voor je gratis heb: :cool:

EDIT: NIEUWE LINK!
[Link niet meer beschikbaar]

Grote voordeel van Limewire is dat er bijna geen beschadigde of gecodeerde bestandjes zijn....NOG niet.

Nou nog ff uitvogelen hoe ik die Pro kan downen :p

• Topic Starter Topic Starter
Door op de link te klikken n00b. :rolleyes:

zo'n n00b is tie niet :D dit krijg je namelijk [Link niet meer beschikbaar].

Nadat E Donkey qua connectie steeds beroerder was en vaker wel dan geen fakes gaf, overgestapt op LW. Snelheid top, fakes minimaal!

Gebruik Limewire al een tijdje en heb er geen klagen over, vrij snel en vind meestal alles wat ik zoek. tot nu toe heb ik ook nog geen beschadigde bestanden gehad.

´k had limewire ongeveer 4 jaar geleden al,, toen was het alleen nog errug but, ben benieuwd hoe de hedendaagse verie is.

Welke link is het nu voor de pro-versie?

???

Gebruik limewire ook al een tijdje, ook zeer tevreden van. zeer snel tegenover andere programmas

yep limewire is goed :)

Hoezo? ??? ???

Ik geef eerst de originele download-link en toen die niet meer werrkte, heb ik eigenhandig het programma geupload naar een site waar iedereen weer in staat is om het te pakken.
Wat nou ****en man, ik ben hier hartstikke behulpzaam, sta altijd mensen bij met downloads, problemen met firewalls of AV's, en dan zeg jij dat ik mensen loop te ****en.

Lekker figuur.

ben tevreden over de basic
nu maar even de pro proberen
thx DBC

Pro link doet het niet meer klopt dat? als ik het bestand wil downen is het maar 80 kb ?

yup ben zeer tevreden over Limewire, gebruik het alweer een tijdje nu :) Pro versie, uiteraard :P

de Yousendit-link Alleen Met Browser Downloaden

Niet Met Een Downloadmanager

Het Bestand Staat Nog Steeds 100% In Orde Op De Link

N00bs!

Download de pro versie gewoon met bittorrent...seeders genoeg.

:roflol:
-PEOPLES- zei:
Grote voordeel van Limewire is dat er bijna geen beschadigde of gecodeerde bestandjes zijn....NOG niet.

Nou nog ff uitvogelen hoe ik die Pro kan downen :p
:roflol: you dumbass

btw thx DBC01 voor de link

Ik krijg ook dat 80kb bestand, ongeacht op welke manier ik em probeer te dowloaden, op Pascal zijn manier lukt het wel

Terug
Naar boven