Heb er ook wel es 8 genomen en een vriend van me zelfs 10. Je krijgt gewoon een zooi caffeïne binnen. Op mijn verpakking stond max 4 per dag, maar op internet stond bij de productbeschrijving: voor extreem vetverlies 6 per dag.
Yohimbine begint ook pas boven de 10mg/dag echt te werken als afvalproduct maar zit vaak NIET in de versies die je in NL krijgt.
Of Synephrine werkt geen idee.
Zelf ben ik er inmiddels mee gestopt. Hooguit een half % BF kwijt. Voedselvergiftiging + 3 dagen niks eten heeft bij mij meer vetverlies opgeleverd (was 2 kilo kwijt).
Zou het verder ook niet aanraden dit spul, ik ga het niet meer gebruiken in ieder geval. Ik denk persoonlijk dat meer cardio beter helpt.
Je hebt inmiddels ook weer een nieuwe versie met van die bolletjes. Dan komen de stoffen langzaam vrij. Op die manier ben je minder gebonden aan het innemen op een lege maag, wat soms wel es lastig kan zijn.
Zelf heb ik het wel es vaker gevoeld. Ben zelfs 1 dag echt totaal opgefokt geweest, maar van de 40 dagen dat ik het gebruikt heb waren er maar 5 echt knaldagen bij dat ik het 'voelde' werken.