XXL Nutrition

Lipo 6.. Een log door black2white en Pietje1983

Ik zeg ook niet dat het NIET werkt .. ik zeg alleen bij MIJ doet het geen ****.. en blijkbaar bij Pietje ook niet...

(Jij schreeft hier een pagina's terug toch dat je extra cardio ging inlassen nu je lipo gebruikt?)

Ik blijf bij mn standpunt, lipo zal misschien werken bij sommigen, maar ik wil graag eens reactie zien van mensen die bv elke week 4 keer cardio doen, en in de cut zitten. EN daarna pas lipo gebruiken, niet van mensen die pas gaan cardiöen en cutten wanneer ze met lipo beginnen, of die om de vreemde reden extra cardio inlassen wanneer ze aan de burners gaan, terwijl zonder je dit ook kan.

Anyway, voor de 1 werkt het voor de ander niet, goed dat het voor u werkt, anders had je net als ik 45 euro versmost .... das 1 emmer XXL-Whey minder :-) en ik vind het resultaat zeker in vergelijking met de risico's verbonden aan lipo de moeite het absoluut niet waard .. voor MIJ persoonlijk dan hé ;-)

Ben benieuwd hoe het ervoor staat na je potje lipo. Ik denk ook dat je lipo moet proberen aan 1 stuk te gebruiken en niet 1 dag wel en dan weer 2 dagen niet, zo kun je niet consistent afvallen denk ik. Aan de andere kant wordt je het dan ook direct gewend.

ik bedoelde het niet als een aanval, sorry als het wel zo overkwam :)

ik snap je punt en ik ben het met je eens dat het per persoon verschilt. en nu komt bengelbengel ook al met andere waarnemingen...dus bewijst eens te meer dat het persoonsgebonden is.

ik heb inderdaad na de 1e week extra cardio ingepland, helaas ging het daarna bergaf door een blessure :( ik heb dus na ruim 3 weken een plateau, zonder aanpassing van mijn cutschema en sportschema, en met gebruik van lipo-6 iets meer dan een halve kilo kwijt gespeeld.

ik heb niet het idee dat dat zomaar is komen aanwaaien :) ik heb het overigens 1 dag in de week niet genomen, en de overige dagen gewoon wel :)

blijf overigens gewoon lekker posten hier :D is altijd leuk :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
niemand verteld onzin, gewoon blijven posten allemaal.. ik vind het nl. wel interessant ;)

ben zelf trouwens inmiddels bijna 2 kg kwijt.. zit nu op de 92 kg ongeveer :D

ben geen massa verloren maar ben wel ietsje droger.. khad iets grotere "lovehandles" ;)

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit! :thumbs: lekker zo doorgaan!

Super logje, leuk om het allemaal ff te lezen. Ik zal het zkr nog ff volgen :D
Begin volgende week met Lipo6X en na jullie logje gelezen te hebben, ben ik zeer benieuwd.

Succes verder :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

ga je ook een logje starten of.....?

je mag ook hier verder loggen :D blijf ik het ook volgen ;)

Mijn Lipo6 is op...
6 weken lang geslikt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet spectaculaire resultaten heb bereikt. wat ik heb bereikt kom meer door mijn voedingsschema( van bulk naar cut ) dan door de fatburners.
Alleen mijn hartslag werd verhoogd en dat zal mischien wel wat extra calorieen hebben verbrand maar noemenswaardig is het niet.
Ik had wel minder eetlust.. dus dat was wel positief.

met andere woorden.. nu even een paar weken zonder de fatburners en me dan maar weer orienteren op een en ander

Ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen met Lipo. :D :D

Ik heb een pot op en ik kan niet zeggen dat ik er iets van gemerkt heb. Kleine energieboost maar geen noemenswaardige resultaten. Een tweede pot schaf ik dus niet aan

Lipo6X

Beste Mensen, :D :D ben nou vier dagen bezig met Lipo6X en dacht laat ff horen wat het met me doet op dit moment.
Ben begonnen met 1cap in de morgen en 1 in de namiddag.
Maar ik voel werkelijk helemaal nikkes noppes nadda... :eek: :eek:.
Hoe kan dat nou?? aangezien mij werd verteld dat Lipo6X op het randje van het toelaatbare zat.
Mischien ligt het aan mij, of moet het opladen of zo ??? Ik zit nou op vier caps per dag en dat is volgens het potje het max toelaatbare per dag.
Ik probeer jullie verder op de hoogte te houden. :cool: :cool:

Hebben jullie het uit de US of uit NL? Vroeg me af hoe het gaat met yohimbine die erin zit, mag toch niet hè?

ik heb hem uit NL en er zit bij mij geen yohimbine in...toch? ( of ik wordt gek :P) anyway ik heb 't potje niet meer staan dus ik kan het ook niet controleren.
Als het er wel in heeft gezeten dan vind ik het maar zwak spul... :P

ben door het gebruik wel ontzettend caffeinetolerant geworden. :|

Ik had hem al besteld toen ik erachter kwam dat er yohimbine in zat. Gelukkig gewoon door de douane gekomen zonder problemen, hij is zelfs open geweest en gecontroleerd. Ik zal mijn resultaten er ook bij posten.

Laatst bewerkt:
ik ben meteen volle bak gegaan. Pakje 's middags binnen, dus die dag heb ik er maar 2 genomen omdat ik toch nog wilde slapen het 's avonds. De dagen erna meteen 6 genomen. Ik krijg wel altijd last van pijn in mijn keel. Het lijkt ook net of het strottenhoofd wat is opgezwollen. Verder niet superpijnlijk maar wel altijd een soort van druk die een uur na inname begint en dan toch zeker een paar uur duurt. Dus als ik de pillen normaal neem heb ik de hele dag keelpijn.

Verder heb ik ook wat betreft hongergevoel dat ik wel nog vaak honger heb(gewend aan veel maaltijden per dag), maar dat zodra ik begin met eten, me de eetlust alweer vergaat en dat ik me eigenlijk niet heel goed voel als ik vrij kort na het innemen van de pillen iets eet.

Alles voelt wel iets strakker, gewichtverlies weet ik nog niet, we zien wel.

Verder heb ik eigenlijk geen bijwerkingen. Ik tril niet ook al zit er flink wat caffeïne in, en ik drink eigenlijk nooit koffie dus ik was bang dat het voor mij een te grote dosis zou zijn, maar een opgefokt of overdreven energiek gevoel heb ik niet. Wel kan ik makkelijker wakker blijven en heb ik ondanks soms wat gapen echt geen zin om in bed te kruipen overdag ook al heb ik een lange nacht gehad of slecht geslapen.

De eerste dagen had ik het idee dat ik sneller uitgeput was bij inspanning maar dit is daarna snel over gegaan. In het begin had ik ook een vrij hoge rusthartslag, nu is alles inmiddels weer normaal.

Laatst bewerkt:
toch grappig hoe zoiets bij iedereen anders reageert :P

Ik had even 4 daagjes niet gebruikt ivm weekendje weg op vakantie omdat ik dan ook een pilsje wilde kunnen drinken. Vandaag weer voor het eerst vanmiddag genomen, en ik merkte het toch heftig. Het is toch best een klap zo'n 20 minuten na inname. Ik voelde me even niet zo goed, maar na een half uurtje was het weer weg. Nog even uitzoeken of het samenhangt met andere dingen die ik daarvoor of daarna eet etc en of het went.

Ik denk eigenlijk niet dat het de caffeïne is, ondanks dat ik nooit veel van dat spul gebruik heb ik bij incidentele blikjes red bull nooit een dergelijke reactie gehad. Misschien toch de yohimbine.

Wat betreft gewicht ben ik nog niks kwijt, is ook niet de bedoeling, liefste alleen vet natuurlijk.

Terug
Naar boven