Haha sommige onder ons doen dat ja, maar kbedoel maar voor de naturals he
yohimbine staat ook op de verboden lijst, als je dan toch bezig bent met dopingproducten kan je beter helemaal doorgaan toch?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha sommige onder ons doen dat ja, maar kbedoel maar voor de naturals he

door een oude blessure die weer de kop opsteekt moet ik een aantal weken rustig aan doen met sporten![]()
![]()
![]()
knieblessure....'t zuigt!!!!
volgens de doc moet ik in ieder geval 2 tot 4 weken rust nemen en moet ik mijn knie niet overmatig belasten.
de motivatie is nu ook weg en dus stop ik met cutten.
ik ga het straks zeker weer gebruiken want het heeft mij getoont dat het werkt
Hoe gaat het nu bij jou Pietje?
veel sterkte iig! kan eigenlijk ook wel begrijpen dat je motivatie weg is nu..
meestal is het gebrek aan tijd, maar als ik toevallig tijd heb is het nog de vraag of ik ga cardio'en ja of nee.. cardio zuigt, bb ruleert 
en dat de energie-rush ook snel de benen nam 
Zie je nu Pietje ;-)
Ik vind de effecten van Lipo 6 te verwaarlozen. Iedereen gaat maar lipo 6 gebruiken en ondertussen minder eten en extra cardio doen. Vanwaar komt dat vetverlies dan denk je? Je zou lipo moeten nemen wanneer je al cardio doet en op je eten let ..EN er geen vordering in de zaak komt.
Imo eet gewoon minder en doe extra cardio. Lipo 6 is de moeite niet gezien het risico voor je schildklier door de gugglestrones. Ik ben ook niet vies van een vetverbrandertje hoor .... maar die lipo 6 heb ik op aanraden van een toch wel hoog aangeschreven persoon in de BB gewoon weggesmeten.
Toch wel jammer dat het bij jou ook niet het gewenste effect heeft, tis namelijk geen goedkoop productje ...
leuk even hier af en toe te lezen.
). maar met de burners heb ik zoiets. nee Obeb.. gewoon doorgaan met die hap.