MuscleMeat

Lipo 6.. Een log door black2white en Pietje1983

True!!!!:D

superman.jpg

:D

Gaat lekker hier zo te lezen.Lipo6 werkt zeker.Vorig jaar heb ik het gebruikt en was prima tevreden erover toen.Succes nog !!

thnx, ja ben dik tevreden tot nu toe! gister een dagje off geweest en vandaag alweer goed de effecten gemerkt. ik hou dat er wel in 1 dag off in de week.

@ pietje, tis idd lkkr dubbelzinnig ;)

tijd voor een superVROUW :P
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
ff kleine update: de weegschaal geeft 92,9 aan :) zonder al té veel "gecardioot" (lol) te hebben :D gewoon wat op mijn eten gelet en gebuffeld met bb ;)

de energierush is zo goed als weg, das jammer.. we gaan gewoon door!

de energierush is hier ook verdwenen :(

de komende week doe ik het wat rustiger aan (met al die leuke ;) dagen ga ik niet op 'n wortel bijten :D ) en aangezien op "vakantie" ben, heb ik ook geen beschikking tot 'n weegschaal. dus morgen geen update...die verschuiven we naar volgende week.

B2W stopt met lipo-6 (for now)

door een oude blessure die weer de kop opsteekt moet ik een aantal weken rustig aan doen met sporten :headbang: :grumble: :fire: :yell:

knieblessure....'t zuigt!!!!

volgens de doc moet ik in ieder geval 2 tot 4 weken rust nemen en moet ik mijn knie niet overmatig belasten.

de motivatie is nu ook weg en dus stop ik met cutten.
ik ga het straks zeker weer gebruiken want het heeft mij getoont dat het werkt :D

Hoe gaat het nu bij jou Pietje?

• Topic Starter Topic Starter
door een oude blessure die weer de kop opsteekt moet ik een aantal weken rustig aan doen met sporten :headbang: :grumble: :fire: :yell:

knieblessure....'t zuigt!!!!

volgens de doc moet ik in ieder geval 2 tot 4 weken rust nemen en moet ik mijn knie niet overmatig belasten.

de motivatie is nu ook weg en dus stop ik met cutten.
ik ga het straks zeker weer gebruiken want het heeft mij getoont dat het werkt :D

Hoe gaat het nu bij jou Pietje?

ah wat klote voor je meid :( :( :( veel sterkte iig! kan eigenlijk ook wel begrijpen dat je motivatie weg is nu..

bij mij gaat het redelijk.. ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet de goede instelling heb wat betreft cardio enzo :P meestal is het gebrek aan tijd, maar als ik toevallig tijd heb is het nog de vraag of ik ga cardio'en ja of nee.. cardio zuigt, bb ruleert :D

maar toch, toch he, had ik meer verwacht van die Lipo-6.. ik bedoel, heb de intensiteit extreem hoog gehouden, heb m'n voeding lichtelijk aangepast enz. enz.

wat me ook een beetje tegenvalt, is dat Lipo-6 mijn eetlust zeker niet minder maakte :( en dat de energie-rush ook snel de benen nam :(

al met al misschien geen recht van spreken, aangezien die extra cardio er niet écht van is gekomen.. maar moet eerlijk zeggen dat ik twijfel of ik Lipo-6 nog een keer ga nemen in de toekomst ja of te nee..

hmm ik ben ook sinds een week aan de lipo6 maar ik heb moeite met eten, das niet zo prettig!

...

Laatst bewerkt:
Zie je nu Pietje ;-)

Ik vind de effecten van Lipo 6 te verwaarlozen. Iedereen gaat maar lipo 6 gebruiken en ondertussen minder eten en extra cardio doen. Vanwaar komt dat vetverlies dan denk je? Je zou lipo moeten nemen wanneer je al cardio doet en op je eten let ..EN er geen vordering in de zaak komt.

Imo eet gewoon minder en doe extra cardio. Lipo 6 is de moeite niet gezien het risico voor je schildklier door de gugglestrones. Ik ben ook niet vies van een vetverbrandertje hoor .... maar die lipo 6 heb ik op aanraden van een toch wel hoog aangeschreven persoon in de BB gewoon weggesmeten.

Toch wel jammer dat het bij jou ook niet het gewenste effect heeft, tis namelijk geen goedkoop productje ...

dat is precies wat ik gedaan heb, en ik had wel resultaat...kan je dat dan ook verklaren?
(zie een aantal posts terug)

ik zeg niet dat het gebruik van een fatburner goed, is ook dat moet een ieder zelf weten, zelf de risico's overzien en eventueel overleg plegen met een arts,

maar ik denk toch dat resultaten per persoon heel erg verschillen.

...

Laatst bewerkt:
Ik ben ook nét begonnen met lipo 6 :) leuk even hier af en toe te lezen.

ik vind trouwens dat vanto deels onzin lult.. althans onzin... verhalen die al lang bekend zijn toch? Elke persoon die begint aan lipo 6 (die de moeite doet om zich te verdiepen in de verschillende fatburners) weet dat het geen wondermiddel is.

Iedereen reageert anders op wat ook welk product dan ook maar.

En ik snap wel wat je bedoelt met mensen die direct lipo aanschaffen zonder dat ze ervoor in de cut zaten/cardio of wat ook maar. Maarja dat blijf je toch houden. Cutten met een fatburner werkt imo toch motiverender. Ik weet nu dat ik me MOET houden aan mijn schema om resultaat te boeken, mede door de burners.

Zonder had ik vast net zoals de andere keren al zoiets gehad van.. **** dit ik ga snacken en bier drinken (bier drinken doe ik alsnog wel in het weekend:P). maar met de burners heb ik zoiets. nee Obeb.. gewoon doorgaan met die hap.

Ik heb ook Lipo 6. In het begin had ik het idee dat het niet hielp. Ik krijg er ook hoofdpijn door als ik niet genoeg drink. Nu merk ik dat als ik de capsules te laat op de dag neem dat ik dan 's nacht niet kan slapen. Ik neem er nu 2 rond 10 uur ( dat is bij mijn 2e maaltijd ). Ik merk dat het werkt doordat mijn beginhartslag bij de trainijng al rond de 120 ligt ipv rond de 80 en ik heb het overdag niet meer koud heb ( nu sowieso niet meer met dit weer ).
Momenteel heb ik mijn voedingsschema enorm aangescherpt ( nog net geen crashdieet ) en mijn cardio opgevoerd naar 5x per week ongeveer een uur.
KT doe ik gewoon 3x per week en dan nog 2 tot 3x martial arts training. Dus ben erg benieuwd wat de effecten gaan zijn.
Over 4 weken ga ik met vakantie en dan wil ik 2 kilo aan vetmassa kwijt zijn, die is er in de afgelopen periode weer stiekum aangekomen. Gelukkig heb ik ook heel wat spieren opgebouwd dus zo dramatisch is het niet. vet % ligt nu rond de 18 %.

oja, en in de 1e week dat ik Lipo6 gebruikte had ik heel erg last van vreetbuien.. werkte dus wat averechts... nu gelukkig niet meer...

...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven