AndroidHealthClinic

Liquid Amino Zuren Of Toch Een Eiwitshake??? Of Allebei???

ijzersterk

Cool Novice
Waardering
0
ik neem al een tijdje (denk zo'n 7jr) na me training een (isolaat) eiwitshake maar nou vroeg ik me af of er mensen zijn die na de training vloeibare amino zuren nemen ipv een shake? of allebei....

bijv. deze:

MDY Shop - Amino X-Plode 20 amp.

komt neer op €1,65 per ampul
en de meeste shakes (isolaat of hydrolaat zijn toch duurder per serve)

ik neem ze beide, dus whey en amino`s, voor het trainen neem ik de vloeibare amino`s ook, ik koop ze wel in flessen van 1 liter, is iets voordeliger.

ik neem ze beide, dus whey en amino`s, voor het trainen neem ik de vloeibare amino`s ook, ik koop ze wel in flessen van 1 liter, is iets voordeliger.

hehe die van XXL zeker :)

ik ga die binnekort ook eens proberen, voor en direct na training. eens kijken wat het doet met herstel en spieropbouw. ik ben er heel erg benieuwd naar

zouden amino tabs niet beter zijn? of zit er niet echt smaak in de vloeibare versie?

edit: vloeibare wordt wrs gewoon rapper opgenomen door het lichaam:p dom van mij :)

• Topic Starter Topic Starter

waarom neem je ze allebei?
voor het trainen?? waarom?

ik eet nogmaal een uur voor me training een maaltijd met genoeg K/P/V en dan direct na me training 75gr vitargo en 30 Nature's best isopure low carb en dan een half uur later weer eiwitten

dus kan ik beter me isopure na me training vervangen door vloeibare amino's???

Ik neem op m'n werk vaak een halve ampull (45 gr eiwit per ampull) naast mijn broodjes kipfilet als extra eiwitbron.
Is een goede eiwit vervanger?

Op zich zou ik altijd kiezen voor een goede Whey shake. Laat het lichaam maar zijn enzymen aanmaken om van de eiwitten amino's te maken. Het lichaam moet hierin niet te lui worden.
Kant en klare amino's vooral tijdens een cut fase gebruiken of als extra ondersteuning rondom de training.
Pak een voordelige liter fles zoals deze van Best Body. Doe je ongeloofelijk lang mee.;)

Op zich zou ik altijd kiezen voor een goede Whey shake. Laat het lichaam maar zijn enzymen aanmaken om van de eiwitten amino's te maken. Het lichaam moet hierin niet te lui worden.
Kant en klare amino's vooral tijdens een cut fase gebruiken of als extra ondersteuning rondom de training.
Pak een voordelige liter fles zoals deze van Best Body. Doe je ongeloofelijk lang mee.;)

Als ik bij de ingredienten kijk zit er wel Whey protein isolate en casein protein isolate in die ampullen van Dymatize.

Maare ik zou die lege ampullen natuurlijk ook kunnen vullen met die liter fles die jullie aanbieden, stukje goedkoper :D

Als ik bij de ingredienten kijk zit er wel Whey protein isolate en casein protein isolate in die ampullen van Dymatize.

Maare ik zou die lege ampullen natuurlijk ook kunnen vullen met die liter fles die jullie aanbieden, stukje goedkoper :D

Yep en uiteindelijk wordt iedere eiwitbron toch afgebroken tot aminozuren.;)

Terug
Naar boven