Fitness Seller

Sticky Live News Topic

Jij wil alleen blanken wapens geven?
Waar zeg ik dat?
We kunnen wel doen alsof het allemaal zo erg is al die schietpartijen in Amerika, maar als elke dwaas een wapen kan aanschaffen krijg je dit soort dingen. Maar er iets aan doen Ho maar. Want geld.

1. Wapenwet: 2nd amendment, dat zit heeeel diep bij die lui, dus dat zal nooit aangepast worden. Is ingevoerd om een reden die ook heel diep zit.
2. Al vele miljoenen wapens in omloop
3. Kijk maar naar hier: de onderwereld en het tuig dat wapens wil gebruiken, komt er toch wel aan
Onderwereld gebruikt niet zo veel wapens als dat die 16jarige mong*len die iets te veel call of duty gespeeld hebben.
Hoevaak vallen in Nederland doden door vuurwapengeweld? En dan burgers en niet een 21 jarige mocro die iemand nog 50k schuldig is?

Waar zeg ik dat?
We kunnen wel doen alsof het allemaal zo erg is al die schietpartijen in Amerika, maar als elke dwaas een wapen kan aanschaffen krijg je dit soort dingen. Maar er iets aan doen Ho maar. Want geld.
Nou aangezien 90% van de problemen met die dwazen naar etniciteit te herleiden is dacht ik dat je zou willen dat de wapenwet discriminerend werd gemaakt. Op basis van educatie zou ook een idee zijn maar komt vrijwel op hetzelfde neer. Hoe zou je hem dan aan willen passen?

Onderwereld gebruikt niet zo veel wapens als dat die 16jarige mong*len die iets te veel call of duty gespeeld hebben.
Hoevaak vallen in Nederland doden door vuurwapengeweld? En dan burgers en niet een 21 jarige mocro die iemand nog 50k schuldig is?

Waar vind jij die cijfers dan?

Vergelijkbaar aantal moorden met vuurwapens als in zwitserland, enkele tientallen per jaar. Denk niet dat er data te vinden is die op die manier gefilterd kan worden.

Die 16 jarige gekkies maken niet het verschil tussen switserland en de usa waar het 10000+ per jaar is.

Vergelijkbaar aantal moorden met vuurwapens als in zwitserland, enkele tientallen per jaar. Denk niet dat er data te vinden is die op die manier gefilterd kan worden.

Die 16 jarige gekkies maken niet het verschil tussen switserland en de usa waar het 10000+ per jaar is.

Maar hoeveel gebeuren er met illegale wapens? En hoeveel zijn wettige zelfverdediging? En criminele feiten met legaal aangeschafte wapens?

Want daar wordt ook nooit onderscheid tss gemaakt om de mensen een rad voor de ogen te draaien natuurlijk.

Als je zwitserland met usa gaat vergelijke heb je niks aan aantallen, dan moet je met procenten gaan werken.

Zwitserland heeft 8,08 miljoen inwoners en usa 318,9 miljoen.

Nou aangezien 90% van de problemen met die dwazen naar etniciteit te herleiden is dacht ik dat je zou willen dat de wapenwet discriminerend werd gemaakt. Op basis van educatie zou ook een idee zijn maar komt vrijwel op hetzelfde neer. Hoe zou je hem dan aan willen passen?
Zoals in Nederland.
Waar vind jij die cijfers dan?
Hier wat cijfers van 2015. Mass shooting 372 keer, 475 dood, 1870 gewond.
School shooting 64 keer.

Totaal 13.286 dood, 26.819 gewond.
Naar verhouding 30x zo veel als in de uk.
In de us 60% met een vuurwapen gedood in de uk 10%.

Hoe moeilijker je het maakt om aan een wapen te komen hoe minder doden je krijgt.

Zoals in Nederland.

School shooting 64 keer.

Hoe moeilijker je het maakt om aan een wapen te komen hoe minder doden je krijgt.

Op zoveel miljoen inwoners valt dat nog mee.

Ik heb ivm engeland wel andere cijfers gezien ook. Sinds de strengere wapenwet meer feiten met illegale wapens. Waarom dat kwam wisten ze wel niet.

Maar nog steeds. Hoeveel van die shootings met legale wapens en hoeveel met illegale wapens? Das wat belangrijk is.

En in de gettos waar ze regelmatig mensen neerknallen. Denk je dat dat is met legale wapens?

Er zijn ook cijfers dat in staten waar wapendracht legaal is er minder criminaliteit is.

• Topic Starter Topic Starter
Allemaal reported!!!

Nee, anders kan iemand een gun law topic aanmaken ofzo.

Freddie Gray death: highest-ranking officer acquitted on all charges
Zou wel eens nog spannender kunnen worden komende dagen.

Wel straf dat op 24uur er al 7000 verdachten opgepakt zijn. Dat zijn daar superonderzoekers :)

Op zoveel miljoen inwoners valt dat nog mee.

Ik heb ivm engeland wel andere cijfers gezien ook. Sinds de strengere wapenwet meer feiten met illegale wapens. Waarom dat kwam wisten ze wel niet.

Maar nog steeds. Hoeveel van die shootings met legale wapens en hoeveel met illegale wapens? Das wat belangrijk is.

En in de gettos waar ze regelmatig mensen neerknallen. Denk je dat dat is met legale wapens?

Er zijn ook cijfers dat in staten waar wapendracht legaal is er minder criminaliteit is.

Als er veel wapens in omloop zijn legaal, en iedereen er ook 1 aan kan schaffen. Dan is het niet zo gek allemaal.

Maakt dat een verschil? Legaal of illegaal.

Dat maakt een enorm verschil ja. Als de meeste feiten gebeuren met illegale wapens dan heeft het aan banden leggen van legale wapens geen invloed op de feiten met illegale wapens.
Want aan de illegale wapens doen ze niet veel. Of kunnen ze niet veel tegen doen.

Dat maakt een enorm verschil ja. Als de meeste feiten gebeuren met illegale wapens dan heeft het aan banden leggen van legale wapens geen invloed op de feiten met illegale wapens.
Want aan de illegale wapens doen ze niet veel. Of kunnen ze niet veel tegen doen.
Klinkt simpel. Ik ben ouder dan 21 en geen strafblad, als Amerikaan mag ik dan een wapen kopen. Een vriend van mij is 20 mag geen wapen. Pakt mijn wapen of 1 van de andere miljoenen in omloop. Voor hem illegaal.
In Nederland heeft bijna niemand een wapen, ook moeilijk aan te komen.

Of het legaal of ilegaal is maakt geen moer uit als je het toch overal kan aanschaffen. Het strafbaar maken van wapenbezit zal al veel helpen.

Klinkt simpel. Ik ben ouder dan 21 en geen strafblad, als Amerikaan mag ik dan een wapen kopen. Een vriend van mij is 20 mag geen wapen. Pakt mijn wapen of 1 van de andere miljoenen in omloop. Voor hem illegaal.
In Nederland heeft bijna niemand een wapen, ook moeilijk aan te komen.

Of het legaal of ilegaal is maakt geen moer uit als je het toch overal kan aanschaffen. Het strafbaar maken van wapenbezit zal al veel helpen.

ow please :)

Dan is die vriend op dat moment illegaal bezig. en dat is strafbaar. Wat ga je doen aan al die illegale wapens? Alle wapens strafbaar maken? criminelen trekken hun niets aan van die regel.
En dan hebben alleen criminelen wapens.

En als iemand criminele feiten wil plegen dan haalt die hoogstwaarschijnlijk een illegaal wapen. Wat gaat uw alle wapens strafbaar maken wet daaraan doen?

Jij zegt illegaal of legaal maakt niks uit.Het strafbaar maken zal al veel helpen.LOL aan de illegale wapens die in omloop zijn doet dat geen ene reet. Want criminelen trekken hun niks aan of een wapen illegaal is of niet.
En de meeste illegale wapens zijn niet binnengekomen via het legale circuit.

Gelukkig woon ik dan niet in Nederland.

Laatst bewerkt:
ow please :)

Dan is die vriend op dat moment illegaal bezig. en dat is strafbaar. Wat ga je doen aan al die illegale wapens? Alle wapens strafbaar maken? criminelen trekken hun niets aan van die regel.
En dan hebben alleen criminelen wapens.

En als iemand criminele feiten wil plegen dan haalt die hoogstwaarschijnlijk een illegaal wapen. Wat gaat uw alle wapens strafbaar maken wet daaraan doen?

Jij zegt illegaal of legaal maakt niks uit.Het strafbaar maken zal al veel helpen.LOL aan de illegale wapens die in omloop zijn doet dat geen ene reet. Want criminelen trekken hun niks aan of een wapen illegaal is of niet.
En de meeste illegale wapens zijn niet binnengekomen via het legale circuit.

Gelukkig woon ik dan niet in Nederland.
Je maakt het alleen moeilijker om aan een wapen te komen. Vergelijk het met landen waar het niet mag zoals Nederland. Ook hier zijn wapens, maar veel minder.
Ze gaan dat probleem nooit oplossen(willen ze ook niet) als je aan wapens kan komen op elke hoek. Maar legaal of niet, ze moeten niet huilie huilie doen maar het ondertussen faciliteren.

Zoals in Nederland.

School shooting 64 keer.

Enig idee hoeveel wapens er in omloop zijn in the states?

Terug
Naar boven