XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

  • Topic starter mat
  • Startdatum
  • Reacties 7K
  • Weergaven 223K
  • Volgers 92

Bezoekers in dit topic

Worden hier de kerken extra beveiligd?

Nee tuurlijk niet. Maar als iemand ook maar een scheet richting een moskee laat staat iedereen weer op z'n achterste benen.

156 doden inmiddels.
 
Van mij mogen er gerust meer Brenton Tarrants opstaan. Kben helemaal klaar met de islam en zijn aanhangers.
 
185 doden inmiddels.
 
763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg


763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg


763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg
 
En dan te bedenken dat de ramadan bombathon op 5 mei alweer begint, wat weer een maand van geweld zal inluiden.

Ik verwacht dit keer echter wat represailles. En ik hoop dat het er veel zijn.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Perfecte dagen voor een soort kristalnacht aangezien ze allemaal half lam zijn door de ramamdan.
 
Nog 2 bomaanslagen gemeld (nr 7 en 8)
 
#prayforsrilanka en de vlag een dag halfstok en dan maar weer wachten op de volgende aanslag.
 
70% van de bevolking is boeddhistisch dus weten we wel zeker dat het islamieten zijn geweest?
 
vraag 1 ) gaan we nu ook de kerken in Nederland beveiligen ?

vraag 2) zijn dit aanhangers van de echte " islam " of hebben ze de koran weer eens verkeerd begrepen

vraag 3) komt er een wereldwijde herdenking ala Christchurch of is dit exclusief voor een bepaalde doelgroep

vraag 4) zijn Denk en Arnoud van Doorn medeschuldig aan dit incident
 
vraag 1 ) gaan we nu ook de kerken in Nederland beveiligen ?

vraag 2) zijn dit aanhangers van de echte " islam " of hebben ze de koran weer eens verkeerd begrepen

vraag 3) komt er een wereldwijde herdenking ala Christchurch of is dit exclusief voor een bepaalde doelgroep

vraag 4) zijn Denk en Arnoud van Doorn medeschuldig aan dit incident

Op het NOS journaal hebben ze het woord 'islam' of 'moslim' niet eens laten vallen.
 
Back
Naar boven