Fitness Seller

Sticky Live News Topic

Ok en moest dat wat zeggen? Trump heeft er ook met Schwab gezeten, moet hij dan de volgende zijn?

Doe is ff rustig joh.

Ik ben rustig. ??? Maar je ontwijkt de vraag. Wat wou je met die foto zeggen dan? Benieuwd of er een gedachte achter zat. Indien je er helemaal niks mee bedoelde dan zou ik dat dom vinden btw.

"Absolutely devastating news that former Prime Minister Shinzo Abe of Japan, a truly great man and leader, has been shot, and is in very serious condition," Trump said in a statement.
"He was a true friend of mine and, much more importantly, America. This is a tremendous blow to the wonderful people of Japan, who loved and admired him so much. We are all praying for Shinzo and his beautiful family!"

Really BAD NEWS FOR THE WORLD! Former Japanese Prime Minister Shinzo Abe is dead. He was assassinated. His Killer was captured and will hopefully be dealt with swiftly and harshly.

“Few people know what a great man and leader Shinzo Abe was, but history will teach them and be kind. He was a unifier like no other, but above all, he was a man who loved and cherished his magnificent country, Japan.

“Shinzo Abe will be greatly missed. There will never be another like him!”

:(

Mag hem wel. Jij niet?

Had gedacht dat een dodelijke aanslag op voormalig premier en goede vriend van onze gouden leider wat sympathie zou krijgen maar blijkbaar niet. Is er wat op tv?
Kheb tegenwoordig nog maar amper sympathie voor vrijwel iedereen in de politiek.

Geen idee trouwens, ik kijk al maanden geen tv meer. Heerlijk.

Leek wel alsof het soortgelijk wapen waarmee de dader schiet als Balthasar Gerards ooit onze vader des vaderlands vermoordde.

Als ie wat meer tegenwoordigheid van geest had en na het eerste schot wegdook dan was Abe er nog. Mocht m wel trouwens

Waarom nooit een van die globalist puppets :treuren:

Whoppa desintegratie van het systeem aan de oppervlakte in Sri Lanka

Nu.nl ik troll daar vaak 🤣

Zo snel kan het gaan. Je hebt maar 1000 flippende gewapende mensen nodig en het is klaar. Kan je nog zo leuk ME op de been trommelen.

Was het niet Lenin die zei dat elke maatschappij slechts 3 maaltijden verwijderd is van chaos?

Nou jongens, wanneer gaan we?
Tik tok tik tok

Boris Johnson, Mario Draghi. Wie is de volgende?

We zouden wel eens aan de vooravond van een Europese revolutie kunnen staan. Deze shit gebeurd niet alleen in Nederland en Italië. De onvrede groeit en groeit, de globalistische elite staat onder druk.
Hoge energieprijzen en voedseltekorten zouden deze winter wel eens de druppel kunnen worden.

Precies zoals Putin van plan was.

Wrong policies will lead to an increase in nationalist ???

O je hebt niet meegekregen wat het stoppen van de gassupply naar Europa voor effect heeft? Of denk je dat het een arbitraire beslissing is geweest van Putin?

Ik zei het al in het Oekraine oorlog topic aan het begin van de oorlog. Dat Putin helemaal niet de intentie heeft om Oekraïne te veroveren (als hoofddoel) en deze oorlog snel te stoppen, maar juist om em te rekken om zo de al heel instabiele EU te wrecken. De EU die na 2 jaar van covidmaatregelen en lockdowns een bevolking heeft die al aardig pissed off is op haar leiders. Een economische crisis, een energie crisis en een voedselcrisis zouden wel eens haar einde kunnen betekenen.

Ja het kost Rusland veel. Maar het kost ons veel meer. En i.t.t. Rusland verliezen Europese leiders steeds meer grip op hun bevolking. De boosheid groeit. Deze winter zou nog wel eens heel verrassend uit kunnen pakken voor eenieder die het niet aan ziet komen, maar misschien ook niet, time will tell.

Maar hey, ik ben gekke complot Henkie, Rusland is aan het verliezen door onze steun, Zelensky is een held, nazi's bestaan niet in Oekraïne en Putin is vooral heel dom en zeker weten geen geniaal tacticus, aldus het NOS journaal en haar aanhang.

Jup.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven