apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso is iedereen bij de Dems & Reps nog steeds volledig in de ban van The Donald.FBI heeft net een inval gedaan op Trumps Mar-a-Lago villa. The left ziet hem blijkbaar nog steeds als een gevaar.
Zo kan je natuurlijk ook je politieke tegenstanders proberen uit te schakelen.
Maar, hebben ze nu minder pijn tijdens het vrijen?
Minder dan met hem?
Kunnen hebben, daarom is het uiteraard nog niet zo.
Wat een headline weer hoor.
Achterlijke demagogen 'nieuws'site.
Da's die vrouw van in de 90?
Komt via de ECB en WEF en lobbyisten natuurlijk allemaal op hetzelfde neer. Hoewel EU voor Italie wel the hand that feeds them is?Al zou ik me niet druk maken om 'financial speculator' maar om het molloch dat de EU heet.
Ben je afgestapt van het idee dat alle politici een kogel verdienen?
>Went to a Hobbit summer camp
>Was on alt.fan.dragons
>Use "Khy-ri the little dragon" as her nickname when she was 21
>As a youth activist in the post-Fascist Italian Social Movement, she and her fellowship of militants, with nicknames like Frodo and Hobbit, revered “The Lord of the Rings” and other works by the British writer J.R.R. Tolkien. They visited schools in character. They gathered at the “sounding of the horn of Boromir” for cultural chats. She attended “Hobbit Camp” and sang along with the extremist folk band Compagnia dell’Anello, or Fellowship of the Ring.
Nee, ik vertrouw haar ook voor geen meter.Ben je afgestapt van het idee dat alle politici een kogel verdienen?
Blijkbaar nogal een nerd..
![]()
![]()
![]()