Fitness Seller

Sticky Live News Topic

FBI heeft net een inval gedaan op Trumps Mar-a-Lago villa. The left ziet hem blijkbaar nog steeds als een gevaar.

Zo kan je natuurlijk ook je politieke tegenstanders proberen uit te schakelen.

FBI heeft net een inval gedaan op Trumps Mar-a-Lago villa. The left ziet hem blijkbaar nog steeds als een gevaar.

Zo kan je natuurlijk ook je politieke tegenstanders proberen uit te schakelen.
Sowieso is iedereen bij de Dems & Reps nog steeds volledig in de ban van The Donald.

Helemaal ondenkbaar is het niet dat Trump vertrouwelijke documenten meeneemt of andere wetten en regels overtreden heeft. Killary deed allerlei vertrouwelijke mails via de privémail, van mij mogen ze Trump opsluiten, zolang zij in de cel ernaast zit.

Er zat geen einddatum op de fatwa.

Wie had dat nou verwacht?

Screenshot_2022-09-14-18-15-24-251_com.android.chrome.jpg

Wie wordt er net als ik gillend gek van de nieuwsberichten dat er "Nederlanders" zijn opgepakt ivm een aanslag op een Belgische minister?

Hoe harder en vaker dat Nederlanders wordt herhaald hoe meer ik denk dat ze ook een andere nationaliteit of andere origine hebben. Helemaal.omdat het iets met drugshandel te maken zou hebben.

afgeneukte h**r

Ik mag haar wel.
Zie je het al voor je, een Rutte of Kaag die praat met zoveel passie?

Al zou ik me niet druk maken om 'financial speculator' maar om het molloch dat de EU heet. En alle Linkse mafkezen in de EU zoals Barbara Spectre.

Lekker als Italiaansen zo los gaan ja.

Al zou ik me niet druk maken om 'financial speculator' maar om het molloch dat de EU heet.
Komt via de ECB en WEF en lobbyisten natuurlijk allemaal op hetzelfde neer. Hoewel EU voor Italie wel the hand that feeds them is?

Ben je afgestapt van het idee dat alle politici een kogel verdienen?

Blijkbaar nogal een nerd.. :thumbup:

1664196103196328.jpg

>Went to a Hobbit summer camp
>Was on alt.fan.dragons
>Use "Khy-ri the little dragon" as her nickname when she was 21

1664196839677354.jpg

>As a youth activist in the post-Fascist Italian Social Movement, she and her fellowship of militants, with nicknames like Frodo and Hobbit, revered “The Lord of the Rings” and other works by the British writer J.R.R. Tolkien. They visited schools in character. They gathered at the “sounding of the horn of Boromir” for cultural chats. She attended “Hobbit Camp” and sang along with the extremist folk band Compagnia dell’Anello, or Fellowship of the Ring.

1664199360357398.jpg

Terug
Naar boven