XXL Nutrition

Live News Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tja, linkse meisjes houden van rechtse praatjes.
Ik denk dat haar meeste Nederlandse fans en bewonderaars helemaal niets moeten hebben van haar uitspraken en ideeën over abortus en geloof. Die vinden vooral haar anti-EU en nationalistische gedachtengoed interessant.

Het blijft enorm de vraag of zij kan leveren, daar vallen ook zowel linkse als rechtse populisten door de mand.
 
Laatst bewerkt:
Wie wordt er net als ik gillend gek van de nieuwsberichten dat er "Nederlanders" zijn opgepakt ivm een aanslag op een Belgische minister?

Hoe harder en vaker dat Nederlanders wordt herhaald hoe meer ik denk dat ze ook een andere nationaliteit of andere origine hebben. Helemaal.omdat het iets met drugshandel te maken zou hebben.
Ze hebben de Nederlandse nationaliteit. Ik denk Tagli etc.
 
Ik denk dat haar meeste Nederlandse fans en bewonderaars helemaal niets moeten hebben van haar uitspraken en ideeën over abortus en geloof. Die vinden vooral haar anti-EU en nationalistische gedachtengoed interessant.

Het blijft enorm de vraag of zij kan leveren, waar daar vallen ook zowel linkse als rechtse populisten door de mand.
Ik vind die ideeën ook niet tof. Maar als het helpt om de Italianen in het gareel te houden, krijgt ze mijn zegen. Iets traditioneler mag wel, is goed voor de burgers.
 
Ze hebben de Nederlandse nationaliteit. Ik denk Tagli etc.
Aan de ene kant maakt het me niets uit, het zijn ook Nederlanders, maar als het uit de hoek van Taghi en de Mocro-maffia komt heeft dat gewoon nieuwswaarde.

Dan is het deugen volgens de Code van Bordeaux een hindering in mijn informatievoorziening. Artikel 3 en 7 botsen hier.
3. De journalist doet zijn berichtgeving alleen berusten op feiten waarvan hij de bron kent. Hij zal wezenlijke informatie niet achterwege laten en geen documenten vervalsen.

7. De journalist zal zich bewust zijn van het gevaar van door media verspreide discriminatie, en zal al het mogelijk doen om discriminatie te voorkomen, gebaseerd op, o.a., ras, sekse, seksuele geaardheid, taal, godsdienst, politieke of andere meningen en nationale of sociale afkomst. (Dit voorschrift is in 1986 ingevoegd, zodat de oorspronkelijke artikels 7 en 8 opschoven en 8 en 9 werden.)
 
Ik denk dat haar meeste Nederlandse fans en bewonderaars helemaal niets moeten hebben van haar uitspraken en ideeën over abortus en geloof.
Wat heeft ze daarover gezegd?
 
Vertrouwen doe ik haar niet, ben wel een beetje verliefd.

Ik snap het.

4ACF96B4-9697-49EE-9E66-BF9C7D83EF0B.jpeg


17BA5A85-7A40-462A-BEDA-848FFB449D75.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Wat heeft ze daarover gezegd?
Ze heeft daarover gezegd dat ze niet de intetentie heeft de wetgeving te veranderen.

Net zoals alle conservatieve rechters voor SCOTUS bij hun ondervraging zeiden dat Roe v. Wade een langstaand precedent was.

Wat ze daarover gezegd heeft doet er niet zoveel toe, bekend is dat ze tegen abortus, euthanasie en homohuwelijk is.

Klinkt ook prachtig hoor: God, vaderland en familie, maar daar gaan vaak een nogal statische ideeën, ken je plaats, sociale controle, groepsdenken e.d, over mens en samenleving gepaard. Veel organisaties die dergelijke ideeën in het vaandel hebben staan willen het liefst dat adel en geestelijkheid het weer voor het zeggen krijgen.
 
Aan de ene kant maakt het me niets uit, het zijn ook Nederlanders, maar als het uit de hoek van Taghi en de Mocro-maffia komt heeft dat gewoon nieuwswaarde.

Dan is het deugen volgens de Code van Bordeaux een hindering in mijn informatievoorziening. Artikel 3 en 7 botsen hier.
Het eerste wat ik dacht. Lap weer Nederlanders.
 
Misschien had die alleen toegang tot de kelder. Het is wel België hé. Kathlinoo ,weet jij hoe dat zit?
De kelder is sowieso off limits.
Daar gebeuren alle leuke dingen, die we liever niet delen met de buitenwereld.

Als Belg zijnde kan ik hiervan mede getuigen.
 
Back
Naar boven