Was te verwachten hè met die oprukkende NAVO.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was te verwachten hè met die wapenwetten in Thailand.
Geen idee, wat zijn de wapenwetten in Thailand?Was te verwachten hè met die wapenwetten in Thailand.
Wijnkelder?De kelder is sowieso off limits.
Daar gebeuren alle leuke dingen, die we liever niet delen met de buitenwereld.
Als Belg zijnde kan ik hiervan mede getuigen.
Apart dat je dit in vraag stelt.
Kinderkelders.Apart dat je dit in vraag stelt.
Zijn er nog andere dan?
Fijne inkijk dit, op de gedachtengang van de niet zo gemiddelde Nederlander .Schuilkelders, stuk actueler. Maar het een sluit het ander niet uit.
Ik waardeer gewoon andermans cultureel erfgoed, daar zijn wij Nederlanders goed in.Fijne inkijk dit, op de gedachtengang van de niet zo gemiddelde Nederlander .
Nou, nou niet zo bescheiden, er zijn waarschijnlijk wel zaken waar jullie beter in zijn niet?Ik waardeer gewoon andermans cultureel erfgoed, daar zijn wij Nederlanders goed in.
Het toe-eigenen van andermans erfgoed.Nou, nou niet zo bescheiden, er zijn waarschijnlijk wel zaken waar jullie beter in zijn niet?
Ja, maar jullie doen het wel erg goed!
Uit een ander hout gesneden dan de IJzeren Dame, ondanks verwoede pogingen tot imitatie.
Often imitated, seldom duplicated, never bettered.
Das snel verdientBritse vakbonden boos over hoge uitkering voor oud-premier Truss https://www.nu.nl/buitenland/623133...er-hoge-uitkering-voor-oud-premier-truss.html